Jump to content

Het grote Game topic


Slimm

Recommended Posts

Ik heb Bioshock voor de Xbox 360, na een tijdje Bioshock gespeeld te hebben kwam ik er achter dat het toch mijn soort game niet is. Helaas, volgende keer een betere aankoop.
Wat mij betreft had ik precies hetzelfde gevoel bij deze game, aangezien ik ook na een tijdje spelen merkte dat ik het gewoon mijn soort game niet is. Ik hou wel van shooters, maar deze setting sprak me eigenlijk niet echt aan. Ten eerste is alles binnen in een onderwaterstad, en ik hou juist wel van een beetje afwisseling tussen binnen en buiten, was je in Bioshock dus niet hebt. Wel moet ik zeggen, dat als je een goede PC hebt, je een mooie portie graphics krijgt voorgeschoteld. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    19

  • gammie_

    14

  • Tunix

    8

  • M4X

    8

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...

beste storyline:call of duty4 modern warfare

waarom?:het beste verhaal 10x beter dan resistance je hebt verschillende opdrachten te volbrengen dat maakt dat je veel afwisseling hebt,vrij kort maar krachtig verhaal ^_^

beste online:resistance:fall of man

waarom?:gewoon het beste online spel ooit gespeelt de rooms zitten soms overvol tot 40 man op één map

dat maakt het ook spannend

beste algemeen:ik zou niet kunnen kiezen ^_^

waarom?:omdat het twee pracht games zijn :Y

Bewerkt: door thug
Link to comment
Delen op andere websites

Okay mensen ten eerste, stem gewoon niet als je niet eens weet wat RFOM is, want blijkbaar heb je dan geen PS3. Dan wordt het natuurlijk een oneerlijke strijd hè? Ik wil niet de lakens gaan uitdelen ofzo, maar probeer je mening te onderbouwen. Nou okay laat ik mijn mening even geven.

Storyline

Iedere PS3 eigenaar met CoD4 en RFOM weet diep in z'n hart dat RFOM een betere storyline heeft. Ik bedoel, zaten de CoD liefhebbers echt te wachten op de volgende versie alleen om het verhaal? RFOM heeft een uitstekend verhaal waar je echt in mee gaat. Ik kan dan ook niet wachten op Resistance 2, voor het verdere verhaal.

Online Gameplay

Okay hier ben ik het mee eens dat CoD4 beter is. RFOM is te beperkt in de online gameplay. Je hebt alle wapens al tot je beschikking, en er zijn geen upgrades haalbaar (wel skins natuurlijk maar okay dat ff terzijde). Zelf heb ik een lange tijd RFOM online gespeeld, ik heb uiteindelijk ook de hoogste rank gehaald. Maar ja, als je dan uiteindelijk een beetje de levels kent, de wapens goed kan gebruiken, dan is het wel voorbij met de pret. Daarmee blinkt CoD4 uit. Er zijn erg veel wapens, met nog meer upgrades. Je eigen class maken, dat vind ik ook niet mis. CoD4 blijft een continue uitdaging, omdat je na rank 55, weer voor rank 55 kan gaan, enz. enz. En door dat te doen krijg je ook weer nieuwe unlockables die je in de eerste 55 ranken niet kon halen. Een constante uitdaging dus. Ook vind ik dat je meer dingen kan doen in de online mode dan bij RFOM. CoD4 heeft verschrikkelijk veel online modes om uit te kiezen, niet allemaal even leuk, maar toch is de keuze reuze.

Beste spel

Ik heb moeilijk kunnen kiezen. Ik heb mezelf afgevraagd bij welk spel ik echt op het puntje van m'n stoel heb gezeten. Dat was RFOM. Ook al speel ik veel meer online dan campaign, ik vind een goede storyline erg belangrijk voor een spel. Ik weet in ieder geval dat wanneer Resistance 2 uit is, ik heb 'm dezelfde dag nog ga kopen. Ik kijk verschrikkelijk erg uit naar Resistance 2, het wordt een unieke ervaring. Voorlopig ben ik ook nog wel even zoet met CoD4, alleen wat dan wel uit de vergelijking blijkt is dat wanneer CoD5 (neem ik aan?) in de winkel ligt, ik niet gelijk als een maniak naar de winkel ga rennen en CoD5 dan koop.

Nou ik hoop dat ik mijn mening goed heb onderbouwd :Y

P.S.

BOELEWOELEWOEB!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey leden,

Ik ga binnenkort een Nintendo Wii kopen en ik heb me altijd al verheugd op een shooter voor de nieuwe console. Nu heb ik al op vele game-sites gekeken zoals ''Gamespot'' of ''Insidegamer'' en ik kwam uiteindelijk op 3 spellen uit: COD3, MOH2 en MP3C...Ik kom er maar NIET uit dus kunnen jullie misschien even stemmen en ook een reden ervoor geven?

Alvast bedankt!!

>>> Door Froodooo: Verplaatst naar 'Het grote Game topic'.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het antwoord ligt vrij voor de hand. Metroid Prime 3: Corruption, deze shooter krijgt de hoogste cijfers in reviews in tegenstelling tot MOH2 en COD3. MOH2 scoort tussen de 6 en de 7, COD 3 ook, Metroid Prime scoort de hele tijd 9's en hoger. Van deze 3 heb ik alleen COD3 gespeeld omdat m'n broertje die heeft, maar de besturing wil niet altijd meewerken en je krijgt er snel hoofdpijn van, daarom zou ik gaan voor MP3 :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik doe heel vee moeite om DRIVER 2 te pakken te krijgen.maar ik kan hem bijna nergens meer vinden en ik heb ook al aan iemand gevraagd of hij in een andere stad voor mij wilde kijken.nu vraag ik me af zou ik stoppen met

de zoek tocht of zou ik doorgaan.en kom niet met een dom verhaal als"je kan beter voor gta4 gaan :duh: "want in die shitzooi heb ik geen zin :zz: .[/font]

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

ik doe heel vee moeite om DRIVER 2 te pakken te krijgen.maar ik kan hem bijna nergens meer vinden en ik heb ook al aan iemand gevraagd of hij in een andere stad voor mij wilde kijken.nu vraag ik me af zou ik stoppen met

de zoek tocht of zou ik doorgaan.en kom niet met een dom verhaal als"je kan beter voor gta4 gaan :duh: ".[/font]

Nou, Driver 2 is nergens meer te vinden, op Ebay misschien.

Link to comment
Delen op andere websites

ik doe heel vee moeite om DRIVER 2 te pakken te krijgen.maar ik kan hem bijna nergens meer vinden en ik heb ook al aan iemand gevraagd of hij in een andere stad voor mij wilde kijken.nu vraag ik me af zou ik stoppen met

de zoek tocht of zou ik doorgaan.en kom niet met een dom verhaal als"je kan beter voor gta4 gaan :duh: ".[/font]

Nou, Driver 2 is nergens meer te vinden, op Ebay misschien.

ik mag niet via het internet bestellen.
Link to comment
Delen op andere websites

R:fom storyline is beter, toen cod4 pas uit was was het online gedeelte wel een slecht gemaakt (de servers), dan zou ik dus voor r:fom hebben gekozen. Maar nu wijn de problmene grotendeels opgelost dus cod4 online beter en globaal ook wel

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Er is al een lange strijd tussen de WoW fans en de GTA fans welk spel het beste is. Dus welke vind jij het beste. World of Warcraft of de Grand Theft Auto serie. En please wees geen fanboy maar kijk goed naar de feiten en denk goed na waarom ......... beter is.

Ikzelf vind de GTA serie veel beter. Meer actie, veel meer mogelijkheden en kost veel minder dan WoW. En vooral is GTA IV een overtreffer. 6.000.000 verkopen in 24 uur. WoW heeft nu ongeveer 10.000.000 speler in alle jaren dat het bestaat

>>> Door Froodooo: Samengevoegd met 'Het grote Game topic'.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...