Jump to content

Het grote Game topic


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    19

  • gammie_

    14

  • Tunix

    8

  • M4X

    8

Top Posters In This Topic

Hallo,

ik heb ooit gehoord over een game genaamd: Boiling Point.

Deze game is in 2005 uitgekomen, maar ik zie hem nergens in de winkel liggen. Weet iemand waar deze game nog te verkrijgen is? En is dit een goede game? Zitten er veel bugs in? Is hij het geld waard?

Alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo :cya:

Weer een prachtige opening :7 Nu terug naar waar ik heen wil. Ik vind dat ik toe ben aan een nieuw spel voor de Nintendo DS en ik heb mijn oog laten vallen op een zestal games. Hiervan zou ik graag wat ervaringen van mensen willen horen die het spel hebben gespeeld, voordat ik een of meerdere aanschaf.

Brothers in Arms

Mario 3 on 3

SimCity DS (Is deze al uit?)

Anno 1701

Pro Evolution Soccer (Wat zijn de verschillen met FIFA?)

Mario 64 DS

Daarnaast zou ik graag wat meer (lees: ervaringen) willen weten van The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar. Deze game is uiteraard voor de Personal Computer.

Alvast dank voor de persoon die zijn ervaringen wil delen :)

Thundercover

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Thunder! Ik wil je wel helpen!

Brothers in Arms: Tja, ken ik niet maar lijkt mij een mooi spel.

Mario 3 on 3: Soort Mario Kart maar dan Basketballen en je kan alles op elkaar gooien

SimCity DS (Is deze al uit?) Is volgens mij al uit, maar weet niet zeker.

Anno 1701: -

Pro Evolution Soccer (Wat zijn de verschillen met FIFA?): PES 6 is beter dan FIFA op de DS.

Mario 64 DS: Tja, een heerlijke remake van de oude versie, oogt goed en alles is hetzelfde, behalve de 150 sterren ipv 120!

Veel success met kiezen!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie, gtaboy107. Maar ik zoek meer ervaringsinformatie, dus commentaar van mensen die het al een keer hebben gespeeld ;)

Edit: @ hieronder: Dat snap ik, maar wat je in de post hierboven vertelde wist ik al. Ik wil dingen weten, zoals speelt het lekker, zitten er bugs in, is het niet te moeilijk, grafisch nog goed? Dat soort dingen ;)

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik zoek meer ervaringsinformatie, dus commentaar van mensen die het al een keer hebben gespeeld ;)
Dan zoek je dus reviews. :) De site waar ik het meeste informatie vandaan haal is 'Insidegamer', gewoon naar 'search' rechtsbovenin gaan en dan de titel van de game waarover je meer informatie wilt invullen; alles wijst zichzelf.

Andere sites die ik vaak bezoek zijn 'Gamez, Gamevillage, Gamer en Ownage. Alleen werkt de database daar veel minder goed dan bij Insidegamer, maar uiteindelijk zijn de reviews daar wel te vinden.

Voor het geval dát, de VanDale over het woord 'review/recensie': ''re·cen·sie (de ~ (v.), ~s)

1 kritische beschouwing van een werk van kunst of wetenschap in een krant of tijdschrift => bespreking

re·cen·sie-exem·plaar (het ~)

1 exemplaar dat ter recensie gezonden wordt'', het woord 'review' is niet in hun database opgenomen. Maar neem van mij nou maar aan dat het een synoniem is van recensie. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik zoek een leuke wii game.... maakt niet uit wat, alleen gee nMario strikers charged en SSX Blur (Hep ik al)

Zelda Twilight Princess en Mario Party 8 zijn vermakelijk, anders moet je even zeggen welke genres je het meeste aanspreken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is Scarface the World is Yours een aanrader voor de Wii?
Ten eerste heb je natuurlijk 'dit' topic, waar deze vraag perfect in had gepast. ;)

Maar ik denk dat ik jou wel kan helpen; met behulp van een paar recensies die er over dit spel, in het Nederlands, zijn verschenen. Insidegamer heeft 'deze' recensie geplaatst, waarin ze erg positief zijn, maar het spel te weinig vernieuwing brengt. Gamer geeft je 'deze' recensie, waarin word aangeduid dat de missies te herhalend zijn, maar het lijkt mij dat als je je ermee vermaakt dat niet erg is.

Als je dus een fan bent van de film, of de missiestyle, is het spel een aanrader, heb je met beide niks, laat hem dan lekker liggen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...