Jump to content

Het grote Game topic


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    19

  • gammie_

    14

  • Tunix

    8

  • M4X

    8

Top Posters In This Topic

Wat een gruwelijke onzin :7 Je vergelijkt een MMORPG met een Free Roam game... Dat is het zelfde als appelen met eieren vergelijken. Én daarbij, je zit hier op een GTA forum, dus het lijkt me logisch dat het gros van de mensen gewoon GTA stemt, aangezien dit een officiële fansite is :7 Ik heb er zelf ook op gestemd, omdat ik zoiezo niet zo van dat soort online games houd...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een gruwelijke onzin :7 Je vergelijkt een MMORPG met een Free Roam game... Dat is het zelfde als appelen met eieren vergelijken. Én daarbij, je zit hier op een GTA forum, dus het lijkt me logisch dat het gros van de mensen gewoon GTA stemt, aangezien dit een officiële fansite is :7 Ik heb er zelf ook op gestemd, omdat ik zoiezo niet zo van dat soort online games houd...
Sluit ik me voor 100% bij aan. Warcraft III is nog wel leuk, maar van die mensen die dag en nacht grinden in WoW is echt levenloos. Ikzelf vind GTA dan ook veel leuker, hoewel de vergelijking natuurlijk nergens op slaat. Zo kun je elke 2 willekeurige games wel met elkaar gaan vergelijken en dat is toch niet de bedoeling lijkt me. Dus, what's next? Metal Gear Solid vs Mario Kart? C&C Generals vs Need for Speed?
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen zin om aan een knopje te draaien op een radar scherm :N. Neej, WoW is zo'n enorm crappy k*t fantasy spel met onnozele gfx (ook als is het een mmporg). GTA is zoveel enorm veel veel veel beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Schuil niet langer, laat de gene die niet op Grand Theft Auto heeft gestemd het nu toegeven. Dit is een Grand Theft Auto website en vindt het dus een belachelijke stelling. Laten we de stemmer zijn postcount op -2000 zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...