Jump to content

Het grote Game topic


Slimm

Recommended Posts

ik heb ene vraag zo als in me titel staat

ik zit twijfelen tussen die 2 games

heefd iemand deze spellen

kunne julllie de negativ posetive dingen zeggen er over

bedankt alvast :D

:sigaar:

Kane & Lynch is best goed maar is het voor 60 euro niet waard 30 misschien

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    19

  • gammie_

    14

  • Tunix

    8

  • M4X

    8

Top Posters In This Topic

K zou zeggen kijk op de site van de spellen zelf meestal staat er wel een knop FEATURES daar kun je dingen zien die je in het spel kunt doen en meestal staan er ook wel wapens die in het spel zitten. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Allebei prima games, maar Metal Gear Solid 4 was een veel grotere hype en een veel groter succes dan Kane & Lynch: Dead men. Ten eerste is MGS4 grafisch prachtig, en het verhaal is erg mooi. Het grote minpunt hieraan is echter dat je ook de vorige drie Metal Gear Solid delen moet hebben gespeeld om het verhaal echt goed te kunnen volgen, en bij Kane & Lunch kom je wat makkelijk 'in' het verhaal. Maar dat is echter geen probleem als het je niet zo zeer om de verhaallijn gaat: qua gameplay biedt Metal Gear Solid 4 ook een unieke ervaring, met ongelovelijk veel mogelijkheden, en erg veel geheimen en Easter Eggs. Samen met de geweldige graphics en soundtracks is dat dus de basis van de gameplay die vrijwel iedereen de hemel inprijst. Bij Kane & Lynch is het grote pluspunt weliswaar ook het verhaal, maar deze game heeft wat meer minpunten. De AI is bijvoorbeeld erg slecht, en de single player is erg kort en het niet waart om hem meerdere keren te spelen. Als het je om de multiplayer gaat dan is Kane & Lynch wel oke, maar dan raadt ik je nog steeds MGS4 aan. Alleen als het verhaal je echt heel erg boeit, en je nog niet bent toegekomen aan MGS 1, 2, en 3, dan raad ik je Kane & Lynch aan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

tanxx ik heb metal gear 3 son of lebrty gespeeld andern niet :(

ma ik snap het verhaal beeejte via gekeken :puh:

dusi k ga denk ik mg4 halen :D

bedank voor julllliee meningen:D

groeten aaan iedeeeeen :D:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb je de speciale editie gekocht, met de 'making of MTGS4' dvd, en nog allerlei speciale dingen? Bij de normale editie krijg je geen DVD geloof ik maar dat weet ik niet zeker. Maar je zult er wel achter komen als je hem even snel opstart :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nou, ik heb pro street gekocht...Afrader :duh:

In het begin is het wel leuk en ook als je snellere wagens krijgt, maar daarna word het "more of the same".

Als ik wil kan ik nu Meneertje Watanabe verslaan, maar ik doe het niet omdat ik simpelweg er geen zin meer in heb.

ik ben terug gegaan naar Carbon, intussen 3 keer uitgespeeld, en more to come :Y:dans:

groet

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

maanden zat ik te wachten op mercenaries 2, ik had de eerste deel ook al gespeelt en vond het een vette game. maar mercenaries 2 zuigt enorm :duh: totaal geen aanrader. komt zeker doordat EA lucasarts heeft overgenomen. EA maakt overal een shitspel van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...