Jump to content

Het grote Game topic


Slimm

Recommended Posts

Schuil niet langer, laat de gene die niet op Grand Theft Auto heeft gestemd het nu toegeven. Dit is een Grand Theft Auto website en vindt het dus een belachelijke stelling. Laten we de stemmer zijn postcount op -2000 zetten.

:$

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    19

  • gammie_

    14

  • Tunix

    8

  • M4X

    8

Top Posters In This Topic

Ikzelf vind de GTA serie veel beter. Meer actie, veel meer mogelijkheden en kost veel minder dan WoW. En vooral is GTA IV een overtreffer. 6.000.000 verkopen in 24 uur. WoW heeft nu ongeveer 10.000.000 speler in alle jaren dat het bestaat

Waar heb jij het nou weer over, meer mogelijkheden? De wereld van WoW is 3keer zo groot als die van IV, en zeker weten dat je meer dingen kan, ras, skills, kleding, vakmanschap, dungeons, levels, quests, party quests, daar is GTA IV niks bij. Tevens wat al is gezegt kan je dit niet vergelijken. Je houdt van een MMO? Dan kies je WoW. Je houdt van een Freeroam Third Person Shooter? Kies je GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

WoW mag wel 10.000.000 Players hebben (de helft ervan onactief zeker :7) GTA IV heeft 65.000.000 fans , dus.

Ook wil ik m'n leven niet weggoien, moet je niet voor betalen voor online (WoW wel).

Dus GTA!

BTW Half-Life is nog beter...

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf vind de GTA serie veel beter. Meer actie, veel meer mogelijkheden en kost veel minder dan WoW. En vooral is GTA IV een overtreffer. 6.000.000 verkopen in 24 uur. WoW heeft nu ongeveer 10.000.000 speler in alle jaren dat het bestaat

Waar heb jij het nou weer over, meer mogelijkheden? De wereld van WoW is 3keer zo groot als die van IV, en zeker weten dat je meer dingen kan, ras, skills, kleding, vakmanschap, dungeons, levels, quests, party quests, daar is GTA IV niks bij. Tevens wat al is gezegt kan je dit niet vergelijken. Je houdt van een MMO? Dan kies je WoW. Je houdt van een Freeroam Third Person Shooter? Kies je GTA.

ik heb al uitleg gegeven in post 6 ofzo. Het gaat erom dat veel mensen zeggen dat GTA het beste is en veel zeggen dat IV het beste is.

Link to comment
Delen op andere websites

gta zeker maar ik heb nooit wow gespeeld veel vrienden van mij spelen het wel en proberen mij over te halen dat ik het ook ga spelen maar daT doe ik lkkr niet want het lijkt me gewoon niet leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals eerder al is gezegd, een vrij nutteloze poll. Vraag op een fansite van Ajax welke club ze het beste vinden in Nederland, maak dan een poll tussen Ajax en Feyenoord. De meesten zijn geregistreerd op het forum omdat ze GTA een leuk spel vinden, of zelfs fan van het spel zijn. De uitslag van die poll kan je dromen, beetje doelloos.. Ook al is het om te kijken welk van deze spellen het beste spel ooit is, als de poll op een fansite van GTA gehouden word is de uitslag niet echt objectief te noemen. Open je de poll op een WoW forum, heb je een overmacht aan stemmers voor WoW. Hou je daarentegen een poll op een Game Site, die niet over een bepaald spel gaat, dan heb je een zinnige poll met een uitslag die wat kan uitwijzen. GTA is de beste volgens deze poll, daar heb je hier geen poll voor nodig...

Maarja, ik vind GTA IV leuker. Maar ik heb uit protest op WoW gestemd. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals eerder al is gezegd, een vrij nutteloze poll. Vraag op een fansite van Ajax welke club ze het beste vinden in Nederland, maak dan een poll tussen Ajax en Feyenoord. De meesten zijn geregistreerd op het forum omdat ze GTA een leuk spel vinden, of zelfs fan van het spel zijn. De uitslag van die poll kan je dromen, beetje doelloos.. Ook al is het om te kijken welk van deze spellen het beste spel ooit is, als de poll op een fansite van GTA gehouden word is de uitslag niet echt objectief te noemen. Open je de poll op een WoW forum, heb je een overmacht aan stemmers voor WoW. Hou je daarentegen een poll op een Game Site, die niet over een bepaald spel gaat, dan heb je een zinnige poll met een uitslag die wat kan uitwijzen. GTA is de beste volgens deze poll, daar heb je hier geen poll voor nodig...

Maarja, ik vind GTA IV leuker. Maar ik heb uit protest op WoW gestemd. ^_^

mooi gezegt :Y:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb gister de DS Lite Zilver besteld + de nieuwe Zelda (ben er verder van overtuigd dat zelda een top game is) Maar ik wil ook graag nog een andere game erbij voor de afwisseling. Ik kan nu eigenlijk niet kiezen tussen de volgende games:

- The Sims Urbz

- Simcity

- Settlers

Welke raden jullie mij aan? Ik hou van bouwen en vrijheid in een game.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo luitjes,

Ik ben van plan om NFS:PS te kopen, maar ik zie veel reviews waar hij zevens krijgt.

Ik ben groot fan van NFS games en ook van Gran Turismo, en aangezien het een mengeling is van die games, denk ik dat hij wel de moeite waard is.

Alleen, als iemand van jullie hem heeft, kan je dan aan mij vertellen waarom wel/niet?

Grote groeten,

Addicted2

>>> Door Froodooo: Samengevoed met 'Het grote Game topic'.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gister de DS Lite Zilver besteld + de nieuwe Zelda (ben er verder van overtuigd dat zelda een top game is) Maar ik wil ook graag nog een andere game erbij voor de afwisseling. Ik kan nu eigenlijk niet kiezen tussen de volgende games:

- The Sims Urbz

- Simcity

- Settlers

Welke raden jullie mij aan? Ik hou van bouwen en vrijheid in een game.

De Urbz raad ik je af.

Begrijp me niet verkeerd, het is een leuk spelletje, maar het is nogal lineair, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Je bent wel vrij om je door de stad te bewegen, maar veel bijzonders valt daar niet te doen.

Met Simcity en The Settlers ben ik op DS gebied niet bekend, dus ik raad je aan om een paar reviews van deze

games door te lezen, om te bepalen welke game het meest voldoet aan je wensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo luitjes,

Ik ben van plan om NFS:PS te kopen, maar ik zie veel reviews waar hij zevens krijgt.

Ik ben groot fan van NFS games en ook van Gran Turismo, en aangezien het een mengeling is van die games, denk ik dat hij wel de moeite waard is.

Alleen, als iemand van jullie hem heeft, kan je dan aan mij vertellen waarom wel/niet?

Grote groeten,

Addicted2

>>> Door Froodooo: Samengevoed met 'Het grote Game topic'.<<<

Ik heb NFS:PS niet, maar GRID wel. Dát is nou een mengeling tussen Need for Speed en Gran Turismo. De grapics van GRID zijn verbluffend. Werkelijk het mooiste wat ik gezien heb. Het is wel redelijk realistisch maar niet zo moeilijk/realistisch als Gran Turismo. Het schademodel is erg goed gemaakt. Je beukt je niet door de race heen dus. Het spel krijgt veel hoge cijfers. Een betere keus dan Need for Speed als je toch een mengeling zoekt. ;)

Hier 2 site's met wat meer info over GRID. Hier en hier.

Het spel is komt trouwens uit op de PC, Playstation 3 en de Xbox360.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik heb ene vraag zo als in me titel staat

ik zit twijfelen tussen die 2 games

heefd iemand deze spellen

kunne julllie de negativ posetive dingen zeggen er over

bedankt alvast :D

:sigaar:

>>> Door Froodooo: Samengevoegd met 'Het grote Game topic'.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...