Jump to content

Wat is het pijnlijkste dat jij hebt meegemaakt?


Doggi

Recommended Posts

Toen ik ruzie had met een jonge, sloeg ik op zijn hoofd. Hij schopte tegen me ballen met ongeveer 40 km/u. Deed echt verschrikkelijk pijn! :$

Had ie een snelheidsmeter op zijn been zitten? :7

:7

Ik ben blij dat ik dit alles nog niet meegemaakt heb, ik heb alleen m'n hand tussen de deur van een auto gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben een keer vanaf 5 meter op beton beland, was toen direct bewusteloos. Toen ik wakker werd voelde het toch verdomd slecht. Verder heb ik zelf niet echt verschrikkelijk pijnlijke dingen meegemaakt. Wel een keer een vriend van mij, die was aan het fietsen en hij lette niet zo op en toen kwam er een auto. Toen stak het bot van zijn been eruit, dat lijkt me een van de pijnlijkste pijn die je kunt hebben (botpijn is geloof ik de pijnlijkste pijn, kun je nagaan als zo'n bot eruit steekt).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat iemand fysieke pijn als ergste pijn kan noemen. Mentale pijn is zoveel erger. Bijvoorbeeld toen mijn vader te horen kreeg dat hij kanker had, toen mijn opa overleed, toen mijn hondje overleed (recente wond), toen ik te horen kreeg dat mijn rug naar de klote is, alle ruzies in mijn familie...

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn broertje styoeit teveel met me:

1.hij had altijd een speelgoed hammertje waarmee hij me mocht slaan maar ij vroeg het altijd eerst.dus op een dag:'dean mag ik je slaan met hamertje'ik zeg ja scheenbeen gebroken omdat het een echte was :bonk:

2.breortje ongeveer evenhoog als mijn maag zij vuisten even hoog als mijn edele delen.je ziet hem al aankomen. mijn broertje vond het grappig dat ik halfjankend op de grond lag

3. broertje breekt mijn neus door op mijn gezicht te springen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat iemand fysieke pijn als ergste pijn kan noemen. Mentale pijn is zoveel erger.

Quoted for truth.

Ik heb zelf ook recentelijk wat klappen gehad, mentaal. Alleen dan - gelukkig - minder erg dan wat er bij Dutchy is gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat iemand fysieke pijn als ergste pijn kan noemen. Mentale pijn is zoveel erger. Bijvoorbeeld toen mijn vader te horen kreeg dat hij kanker had, toen mijn opa overleed, toen mijn hondje overleed (recente wond), toen ik te horen kreeg dat mijn rug naar de klote is, alle ruzies in mijn familie...

2 mogelijkheden:

1. Of iedereen is egoïstisch en kleinzeerig.

2. Of nog niet iedereen heeft een mentale klap in zijn leven gehad.

Ik zelf heb eigenlijk nog nooit echt een grote mentale klap gehad, misschien is het pijnlijkste wat ik ooit heb meegemaakt een gebroken vinger.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...