BoerBanaan Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Ik ben een keer met het skeeleren van een fietsviaduct en ik bleef doorschuiven over het asfalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Bump :$ Ik stond op een bed bij een vriend thuis, en ik zakte erdoorheen Mijn kleine teen kwam op de ijzeren rand waar de planken op liggen voor de matras. Nou, toen was het topje van mijn teen eraf met heel veel bloed Toen kreeg ik 5 (!) hechtingen in één zo'n klein ding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Fysiek: Toen ik 5 jaar was deed ik tikkertje met m'n zusje rondom een houten huisje, schoof er een stuk hout van 10 cm lang dwars door m'n rechterbovenarm... Psygisch: Ik was op vakantie toen m'n toenmalige vriendin het over een afstand van 13oo km telefonisch uitmaakte omdat ze vreemd was gegaan en die ander leuker vond... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggi Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Ik wist niet meer dat dit topic bestond . Een paar weken geleden, zat ik in een bus...hield me vast aan dat ijzer, ineens remt de bus, en vlieg ik vooruit, maar mijn schouder bleef hangen, uit de kom . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Playah Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Auto ongeluk 2 jaar terug, 3 keer over de kop geslagen samen met mn vriendin, fysiek vrij goed vanaf gekomen, maar mentaal toch heel erg angstig/geschrokken ervan, want gezien het auto-wrak mogen we in onze handjes knijpen dat we het hebben overleefd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Auto ongeluk 2 jaar terug, 3 keer over de kop geslagen samen met mn vriendin, fysiek vrij goed vanaf gekomen, maar mentaal toch heel erg angstig/geschrokken ervan, want gezien het auto-wrak mogen we in onze handjes knijpen dat we het hebben overleefd. Hoe is dat ooit gebeurt? :o Je mag denk ik wel van geluk spreken dat je nog leeft! Mijn lijstje: 1. Tanden gebroken 2. Gevallen van een paar meter hoog 3. Auto over mn voet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zwerver Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 snachts ging ik uit een tent en liep ik op een piket, ik voelde pijn aan me'n voet maar besefte niet dat ie openlag en ik ging terug slapen. de volgende morgen zag ik dat een heel stuk vlees van mijn voet loszat en er al redelijk veel zand en aanrde tussenzat. dan hebben ze met een pincet en een schaar heel de schel vlees eraf gescheurd om het te reinigen en te genezen. was best vies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 Ik wou ook een keer heel hard gaan lopen om nog een bal te halen van de lijn. Toen zag ik dat 1 meter-goaltje nog en liep er vol tegen op. Gisteren werd trouwens nog hééél hard een bal in mijn kruis geschoten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 Gisteren werd trouwens nog hééél hard een bal in mijn kruis geschoten dat ken ik vooral als je met zo een mini bal voetbalt. lag met tranen op de grond xd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 Met achterhoofd op ijs gevallen deze winter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 een ijzeren punt van een hek door me hand heen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 1. Voeten verbrand, zie je niks meer van 2. 4M naar beneden gevallen 3. IJzeren paal in mn kruis gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Plastic schep met zand tegen kop. Moest daarna gelijmd worden. @Hierboven: Hoe krijg jij een paal in je kruis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 1. Een gebroken arm, door in mijn kelder te vallen. (het huis was toen nog in bouw) 2. gebarsten sleutelbeen, was van een skateramp gevallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Als ik klein was ben ik in de lucht geschoten 4 a 5 meter, en ben neergekomen op een springkasteel gelukkig! resultaat= arm gebroken wat het resultaat ging zijn als ik niet op een springkasteel was geland= benen en arm gebroken/// Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.