Doggi Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 papiersnee komaan zou pijnlijk is dat toch niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Een gebroken hart... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 1 jaar geleden, toen was ik van 2 meter hoog van een (klim)paaltje afgevallen en brak ik mijn linker enkel en kneusde ik m'n rechter. Maar ik ging te laat naar de dokter en toen had ik dus de avondvierdaagse gelopen met die 2 enkels... AUTCH! Ohja, en een ontsteking aan mijn duim. Toen werd zonder verdoving mijn nagel eruit getrokken en dat deed zo'n zeer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Gisteren zwaar mijn enkel verstuikt tijdens het basketballen, en ik voelde het zo kraken. Waarschijnlijk ligamenten gescheurd, maar ik hoop van niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Bij de fysio behandeld worden voor een enkelblessure Wow, die lui doen je soms echt pijn om het te verhelpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Kokend water over mijn been gehad (gelukkig had ik een broek aan dus geen litteken maar deed wel veel pijn ). Paar keer keihard op mijn knie geslagen onder het drummen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Ik was mijn boxer vergeten na t voetballen en ging naakt in mijn broek, ik blij, totdat ik mijn rits dichtritste. Hoe doe je dat toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Een omhaal maken met voetbal, en met men poot op de lat geknald, Toen viel ik op men rug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cencicodis Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Simpel.. Omvergereden door een auto en een dubelle beenbreuk krijgen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Ik heb laatst geprobeerd een deur met ruiten tegen te houden met mijn voet. Resultaat: Ik trapte de deur door en en zaten flink wat glaswonden in mijn been. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Mijn vinger gebroken, ik denk dat dat het ergste is tot nu toe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Gisteren toen ik naar ik naar huis reed was ik zonder handen aan het rijden, toen plots mijn vriend moest uitwijken voor een kasseitje en ik hem net niet kon ontwijken zat ik vast met mijn stuur aan zijn fiets en viel ik op de één of andere manier met men ballen op mijn fietskader en werd ik gekatapulteert in de gracht. En dat deed facking veel zeer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Kokend water over mijn been gehad (gelukkig had ik een broek aan dus geen litteken maar deed wel veel pijn ).Paar keer keihard op mijn knie geslagen onder het drummen . Oja, iets vergeten, nu denk ik eraan... Ik wilde een keer Cup-A-Soup maken, en toen kreeg ik 3 liter vers kokend water over mijn buik heen. Resultaat; een 3de graads brandwond van ongeveer 15 á 20 CM lang bij ongeveer 10 á 15 CM breed. En dat 9 uur 's morgends... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Ik heb mijn pink ooit eens opengehaald aan een scherf. Het de snee was ongeveer zo groot als de heeft van mijn pink en had een v vorm. Er werden paar verdovingsprikken in mn pink gemaakt, wat op zich al geen prettige ervaring is. Toen het niet bleek te werken, vroeg de arts of ik zonder verdoving wilde laten hechten of met een aantal verdovingsprikken in de snee te laten hechten. Ik heb het zonder verdoven uiteindelijk laten hechten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Dat ik 3 kwart á 1 jaar geleden te horen kreeg dat me moeder kanker kreeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.