Jump to content

Wat is het pijnlijkste dat jij hebt meegemaakt?


Doggi

Recommended Posts

1 jaar geleden, toen was ik van 2 meter hoog van een (klim)paaltje afgevallen en brak ik mijn linker enkel en kneusde ik m'n rechter. Maar ik ging te laat naar de dokter en toen had ik dus de avondvierdaagse gelopen met die 2 enkels...

AUTCH!

Ohja, en een ontsteking aan mijn duim.

Toen werd zonder verdoving mijn nagel eruit getrokken en dat deed zo'n zeer...

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren toen ik naar ik naar huis reed was ik zonder handen aan het rijden, toen plots mijn vriend moest uitwijken voor een kasseitje en ik hem net niet kon ontwijken zat ik vast met mijn stuur aan zijn fiets en viel ik op de één of andere manier met men ballen op mijn fietskader en werd ik gekatapulteert in de gracht. :7

En dat deed facking veel zeer! :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Kokend water over mijn been gehad (gelukkig had ik een broek aan dus geen litteken maar deed wel veel pijn :7 ).

Paar keer keihard op mijn knie geslagen onder het drummen :D .

Oja, iets vergeten, nu denk ik eraan...

Ik wilde een keer Cup-A-Soup maken, en toen kreeg ik 3 liter vers kokend water over mijn buik heen. Resultaat; een 3de graads brandwond van ongeveer 15 á 20 CM lang bij ongeveer 10 á

15 CM breed.

En dat 9 uur 's morgends... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn pink ooit eens opengehaald aan een scherf. Het de snee was ongeveer zo groot als de heeft van mijn pink en had een v vorm.

Er werden paar verdovingsprikken in mn pink gemaakt, wat op zich al geen prettige ervaring is. Toen het niet bleek te werken, vroeg de arts of ik zonder verdoving wilde laten hechten of met een aantal verdovingsprikken in de snee te laten hechten.

Ik heb het zonder verdoven uiteindelijk laten hechten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...