FerryN Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2009 Een punaise in mijn nederige geslachtsdeel.. Wat ben jij dom Even serieus hoe de fak douw jij een punaise in je piemel...? Fiegel was aan het experimenteren :$ Ja, laat hem nou, hij was gewoon het kijken welk plekje hem meest gevoeligste is, jwz, voor later het meeste genot in bed Dan pak je de stofzuiger toch, niet de punaise? Of zie ik het verkeerd.. Ja, maar stofzuigers geven geen genot op verschillende plekjes, ze zuigen alleen maar, punaises daar in tegen kun je kiezen waar ze je 'genot' geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2009 (bewerkt) Best wel veel toen ik klein was fietste ik heel hard en reed vollop tegen een boom aan....( ) En toen ik iets uower was viel uik en lag heel m'n neus open. Een oorsonteking was ook erg pijlijk... Bewerkt: 17 september 2009 door redfire18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggi Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 september 2009 Veel mensen hebben tog wel heel veel meegameekt RESPECT!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Indycar series Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2009 @ Fiegel, die probeert dat?? Mijn pijnlijkste moment zal zijn geweest dat ik door de glazen tafel bij mijn opa zakte. Deden wij altijd als we daar waren, maar toen ineens met Pasen zakte ik erdoorheen. Een gedeelte van mijn linkerknie lag open, en moest glas uitgehaald worden. Heb er een litteken aan overgehouden. Qua schaamte zal ik toch moeten kiezen: Ik viel 1x tijdens de avondvierdaagse doordat ik achter me keek, naar rechts liep, tegen een hek aan liep en toen met mijn hoofd op de grond, óf dat ik met mijn fiets de bosjes in reed terwijl ik achter me keek . Beide waren niet echt pijnlijk, alleen aan die van avondvierdaagse hield ik wel een flinke hoofdwond over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2009 Mijn hond heeft zo hard in mijn arm gebeten dat die er nu misvormd uitziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 arm gebroken, met hoofd op hoek van tafel gebotst een snee van kweenie hoe diep en nog zo veel dingen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 Euhm.... ik heb een keer een deuk in mijn scheenbeen gehad, de deuk was zo diep dat je een stuk van mijn bot zag. Best wel ziek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
m.o.d Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 bij karate een trap in mn gezicht, en in mn maag ergens, doordati k mn verdediging niet goed deed.. ook een trap in me noten, was mn beschermings spullen weer eens vergeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 Van mijn voortanden een stuk afgebroken, en ook een keer een hechting gehad door een rare beweging op een glijbaan, weet het niet zo goed meer, toen ik 4/5 was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 Van mijn voortanden een stuk afgebroken, en ook een keer een hechting gehad door een rare beweging op een glijbaan, weet het niet zo goed meer, toen ik 4/5 was. Ik heb ook zoiets meegemaakt, maar bij mij zat er een gat in mn voorhoofd van 10 cm! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 Muaa.. ongeveer 6 jaar geleden was ik keeper. Tijdens een wedstrijd kwam de bal door een duik alleen op mijn hand. Ik lig nog schuin en net toen ik die bal had gepakt kwam een speler zo hard met zijn noppen naar mijn hart. Oh mijn god, dat was denk ik het pijnlijkst wat ik tot heden heb meegemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 Muaa.. ongeveer 6 jaar geleden was ik keeper.Tijdens een wedstrijd kwam de bal door een duik alleen op mijn hand. Ik lig nog schuin en net toen ik die bal had gepakt kwam een speler zo hard met zijn noppen naar mijn hart. Oh mijn god, dat was denk ik het pijnlijkst wat ik tot heden heb meegemaakt. ja, gisteren in het voetbal ook! Ik kreeg een tackle te verduren van iemand die met zn 2 lompe voeten, me van achter tackelde en slechts geel kreeg! :'( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 uhhm,ik denk die ene keer dat ik mijn moeders oudere vriend onwetend een beetje boos had gemaakt ofzow,ik weet nog de eerste klap,en daarna werd ik wakker in het ziekenhuis,en alles deed pijn,echt alles! daarna was ik naar mijn vader gegaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silver-Blade Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 Mijn allerpijnlijkste moment was toch wel een val met mountainbiken vorig jaar. In Engeland ging ik met een aardig snelheidje van ongeveer 60 km/u van een hoge heuvel af. Onderaan zat een kuil, die niet te zien was door de vele struikjes. Je raadt het al, ik met 60 km/u die kuil in. Het was net een springschans. Ik werd van mijn fiets af geslingerd en kwam ongeveer 15 meter verderop met mijn hoofd tegen een boom terecht. Ik deed mijn ogen open in de ambulance, blijkbaar had ik mijn linkerarm en been gebroken en had een flinke hersenschudding. Ben er nu weer bovenop en ik heb er gelukkig niets aan over gehouden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2009 Ben ook eens hard gevallen met mijn BMX toen ik dacht dat ik een truc kende, m'n hele knie lag open... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.