Jump to content

Wat is het pijnlijkste dat jij hebt meegemaakt?


Doggi

Recommended Posts

Ik kom zo uit school.

Fiets met een maat naar huis,

Alles perfect wind mee e.t.c. Toen gingen we van een Viaduct af dus toen ging ik snel fietsen mijn maat gaat dus heel "grapig" heen en weer slingeren.

Knalt hij tegen mij aan dus ik word van mijn fiets gelanceerd over het stuur en dan "Glij" ik nog 10 meter over de grond.

Heb nu dus een gebroken hand en allemaal schaafwonden...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zat in school en er wordt een jongen ineens zomaar zonder reden kwaad en pakt mij vast en duwt mij met mijn hoofd tegen de vensterbank en toen lag het open, het was niet zo erg, maar mijn klasgenoten zeiden dat het bloed eruit spoot, die onozelaars :)

Link to comment
Delen op andere websites

het begon>

April 2006

ik kreeg 15 april 2006 een vriendin, die ik nu nog steeds heb( gelukkig )

bijna 4 jaar heb ik al met dit bijzondere meisje van me, maar 2008 ging het fout!

we gingen samen op vakantie naar Zuid - Frankrijk met mijn neef en haar nichtje^^ die ook samen zijn

Met de fietsen - Aanhanger - Audi A4 met trekhaak op naar Le Grau De Roi, in zuid frankrijk 17 uur rijden.

3 weken daar in frankrijk, maar na de 1e week ging het fout!

we gingen fietsen, en zoals elke franse mongol dat deed daar fietsten we over de rotonde heen. en toen.

MIJN vriendin werd geschept door een vrachtwagen en viel 20 meter verder op in het gras. ze probeerde op te staan maar dat lukte haar niet

ik dacht dat ze het niet ging redden.

ze heeft van July 2008 tot Begin Maart 2009 in coma gelegen.

wat een kut tijd, je weet niet wat ik gevoelt heb, ik heb maar misschien in die maanden 2 weken totaal naar school geweest.

Het ging niet, ik wilde zelfmoord plegen al die shit, ik probeerde me niet zelf te snijden ofcourse ( ik ben geen emo ).

Maar heel veel vrienden van mij, Bleven mij groot houden, en de dokter werd steeds duidelijker, dat ze het wel zal overleven.

5 Maart 2009 - 5:30.

Ik zat de hele nacht wakker natuurlijk. ik KON niet slapen

opeens, zie ik MIJN meisje bewegen, met haar ogen knipperen, en ik huilde gewoon van blijdschap.

ze was wakker, en ze viel niet meer weg, ze herinnerde mij nog wel, maar ze wist niet veel.

Ze heeft opnieuw moeten leren lopen, leren lezen en alles, maar ze is gewoon nog normaal!

nu 5 maanden later is ze weer helemaal de oude.

Je wilt niet weten hoe blij ik ben!

sinds 5 Maart 2009 - 5.30 is mijn hele leven veranderd!

nu,5 maanden later zijn we nog steeds samen!

7769049805y8kk5913096.jpg

15 April 2006 - 1love!

Groetjes Jonathan!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zwaar bewerkt geweest met een colablikje(ik bedoel door midden gedaan met scherpen randen dus)

de 3mannen waren in "hogere sferen"en vielen een vrouw lastig op mijn bus en het zinde ze niet dat ik er commentaar opgaf

heb toen maar snel SOS POLITIE HULP GEVRAAG opgezet en opgeroepen ben zo dom geweest om aan de halte mijn deuren open te gooien ze zijn gevlucht (2dagn later opgepakt)!

Best pijnlijk

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik zo jullie berichten lees mag ik nog blij zijn dat mij niet echt iets ergs overkomen is.

In alle 17 jaren die ik nu leef heb ik nog nooit iets gebroken of gekneust.

Het ergste dat mij waarschijnlijk overkomen is:

Een keer mijn hand tussen een schuifdeur gehad. Gelukkig was er niets gebeurd nadat een vrouw me geholpen had.

Ik ben voorzichtig met wat ik doe.

Het ergste dat ik gezien heb:

Afgelopen vrijdag zat ik op school en ik had uit het lokaal zicht op een kruispunt. Ik zie dus zo 4, 5 auto's op elkaar botsen.

Niet veel later kwam dus de politie, ambulance en later zelfs een traumahelikopter. Een vrouw die in één van die auto's zat was ter plekke overleden.

En het was ook de moeder van een tweede en derde klasser bij mij op school. Nou, die werden dus opgehaald door de politie in de loop van de dag.

Dit verhaal heeft me wel het hele weekend bezig gehouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik en nog een paar gasten van Trial biking hadden een schans gemaakt van ong 2 mtr hoog.

Dus komik met een gang aan sjeesen er overheen (Duh) probeer ik dus een frontflip te maken, Lukt natuurlijk niet kom ik neer op mijn voorwiel word over m'n stuur gelanceerd.

FACEPLANT!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...