End Of The Riot Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Kon je dit ook niet in het algemene topic vragen? @Hierboven: Das te logisch hij wilt eerst de demo is spelen voor hij het misschien gaat kopen. >>> Door Visser23: Dit hoef jij niet te zeggen <<< Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 nee, maar dat de demo pas na het spel zelf uit komt, daar doelde ik op(zie quote), dat is best ironisch op de een of andere manier Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Een vriend van me had NSF Shift op de PS3 meegenomen, dus ik heb hem kunnen testen voor een uurtje of 2. Ik heb een paar redenen waarom het wel verbeterd is maar niet weer het oude Need For Speed. -Waarom nou weer andere controls? -Waarom is die eerste race zo makkelijk, iedereen reed volgens mij bij de start in z'n 4 op... tenminste zo leek het. -Het driften is kut!. -Waarom krijg je een wazig scherm als je tegen de vangrail bent gereden? -Ik had wel iets meer van die schade mode verwacht, i.p.v. alleen de moterkap eraf gewoon krassen en misschien een barst in de voorruid. Nou het is een goed spel, alleen op sommige punten is het spel zo erg kut bezig, maak nou eens een spel in de oude NFS trend. Reageren
ikt Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Een vriend van me had NSF Shift op de PS3 meegenomen, dus ik heb hem kunnen testen voor een uurtje of 2. Ik heb een paar redenen waarom het wel verbeterd is maar niet weer het oude Need For Speed.-Waarom nou weer andere controls? Geen idee -Waarom is die eerste race zo makkelijk, iedereen reed volgens mij bij de start in z'n 4 op... tenminste zo leek het. Die zijn altijd makkelijk, bij elk spel . -Het driften is kut!. Je moet eraan wennen, deze keer moet je subtiek te werk gaan, -Waarom krijg je een wazig scherm als je tegen de vangrail bent gereden? Dat is een van de bijzonderheden van dit spel, de makers vonden dat de andere games de crashes te onrealistisch waren. je kon gewoon iedereen en alles beuken en toch verderrijden alsof er inets veranderd is. In Shift is alles weer gelijk gestreken. Lomp = snel maar heeft ook nadelen. -Ik had wel iets meer van die schade mode verwacht, i.p.v. alleen de moterkap eraf gewoon krassen en misschien een barst in de voorruid. Wat?! Je kunt je hele auto aan gort rijden als je wilt. Wat ik al heb gedaan: kofferbak eraf bumpers eraf helemaal ingedeukte carosserie/deuren motorkap eraf meer deuken scheve wielen Nou het is een goed spel, alleen op sommige punten is het spel zo erg kut bezig, maak nou eens een spel in de oude NFS trend. Ik vind deze juist leuk. Pics: http://www.needforspeed.com/SpeedAPI/ws/ga.../38027590/image http://www.needforspeed.com/SpeedAPI/ws/ga.../38027061/image Bewerkt: 29 september 2009 door ikt Reageren
PorZ19 Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 (bewerkt) ik ben het zeker met ikt eens ik speel nu shift en hij bevalt me wel De Besturing valt soms tegen, ligt er ook aan welke moeilijkheidsgraad dat over de schademode, ik denk dat jij (GekkieJ01) hem op zichtbaar heb staan en niet op volledig heb staan Driften viel mij ook eerst tegen, maar ligt er gewoon aan welke auto's je daar voor hebt De BMW M3 E36 en E46 en de Mazda Rx-7 bevallen mij heel goed, terwijl de dodge viper me juist tegenvalt, te veel pk misschien ook dat puntensyteem vind ik een Leuke bijkomstigheid En als NFS op deze manier door gaat vind dat prima Bewerkt: 1 oktober 2009 door PorZ19 Reageren
Kryziek Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 IKk heb hem voor de pc. Eerst deed ik het met de pijltjes, dat is pas kut. Het is helemaal links of helemaal rechts... Toen heb ik me 10 jaar oude race stuur maar eens opgezocht. En die deed het nog Rijd veel beter. Maar nadat ik een paar races gewonnen had en bij serie 2 beland was vond ik er niets meer aan. De Leuke kant is er van mij al af. Ik ga zo XP weer op me pc zetten(had w7) Maar ga shift niet opnieuw installeren... Reageren
ikt Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Oh the realism! Als je rijdt, kijk dan ook naar de versnellingspook. Die beweegt mee. En de voeten van de coureur doen ook echt gas geven, remmen en koppeling indrukken Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 dat is weinig speciaal, dat doen de codemasters games al langer hoor. het is alleen weinig toegepast in games. Reageren
Velaro Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Heb ook de demo gespeeld en ik moet zeggen dat ik hem helemaal niet slecht vond. Eerst vond ik het te makkelijk, maar toen heb ik het even op hard gezet en de braking en steering assist afgezet en het werd meteen al heel wat uitdagender. Reageren
ikt Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) Holyshit. EA moet de stuiterbug fixen, ik krijg die nu ook. xD Driften is echt onmogelijk. Also: Blijkbaar is NFS Shift realistischer dan andere racegames: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/316139.page Oh woei: http://www.autocult.com.au/img/gallery/MeatAxe115.jpg Deze bodykit mag er ook in. :V Bewerkt: 5 oktober 2009 door ikt Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Spel gespeeld. Spel Afgesloten. Wat een klote besturing zeg, ik heb van alles geprobeerd. Geef je teveel gas, gaat dat ding gaan slingeren :'). Hopeloos. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 EA zit zeker in zijn arme bureautje te janken van "Waarvoor? Waarvoor verdienen we niks met NFS?". Antwoord: Denk maar eens minder over geld... Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 EA zit zeker in zijn arme bureautje te janken van "Waarvoor? Waarvoor verdienen we niks met NFS?".Antwoord: Denk maar eens minder over geld... Idd, ze denken alleen maar aan cashen, niet wat de fans willen, sterker nog, ze werken averechts van wat de fans willen, niet echt een geweldige marketingstrategie. Even een voorbeeld, Pro Street was een stap in de juiste richting voor NFS, het was gewoon een nieuw complex, het werd goed gewaardeerd door spelers, het was gewoon, op de besturing na, een goed spel, en raad eens, ze gaan bij de volgende totaal de andere richting op van wat ze zouden moeten doen. Ik vond het idee van PS leuk dat je racedays had en voor elke soort race een speciale auto nodig had, je kon je wagen precies maken zoals je wou, dit idee is compleet weggevaagd in UC, sterker nog, de stickers kon je niet meer aanpassen, je was dus verdoemd aan hoe de paint job was geplaatst per sticker, dit hadden voorgaande niet, conclusie, laat ze maar kappen met de NFS serie, want ze falen steeds harder, Shift heeft het niks beter gemaakt, gewoon dezelfde mocholische besturing die echt niemand fijn vind, geweldig hoor EA. Reageren
ikt Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 OMFG. Net Forza 3 demo geprobeerd. Hemels! HEMELS! Het rijdt gewoon zoooooo fijn. Bij NFS worden alle bestuurdersfouten bestraft. In FZ3 worden je fouten gladgestreken. Ik denk dat als je vingers uber zijn, of wanneer je een stuur hebt, je ook zo fijn rijdt als in Forza, want NFS = te snel sturen = makkelijk onder/overstuur. In Forza gaat het niet fout, maar stuur je langzaam in. Soms handig, soms ook weer even niet. Maar het rijdt wel hemels. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 (bewerkt) *bomp* Net de demo gespeeld. Wat een klote spel, serieus. Het rijd zo tering onrealistisch en je slipt al als je het stuur aanraakt. Alweer een floppie in mijn ogen. Sjongejonge, EA bakt er echt niks meer van tegewoordig. Ze moeten eerst eens een realistisch schademodel bedenken, want dit is gewoon lachwekkend. Je kunt de muren als rem gebruiken, je gaat toch niet total loss. Echt slecht. Bewerkt: 25 oktober 2009 door Nick_Kerkwijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.