Jump to content

Need For Speed: Shift

Recommended Posts

Geplaatst:

*bomp*

Net de demo gespeeld. Wat een klote spel, serieus.

Het rijd zo tering onrealistisch en je slipt al als je het stuur aanraakt. Alweer een floppie in mijn ogen. :N Sjongejonge, EA bakt er echt niks meer van tegewoordig.

Ze moeten eerst eens een realistisch schademodel bedenken, want dit is gewoon lachwekkend. Je kunt de muren als rem gebruiken, je gaat toch niet total loss. :N

Echt slecht. :N

Zet je schademodel eens op normaal ipv zichtbaar.

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ikt

17

• wesley123

15

• Dr.Oppai

10

• Nick_Kerkwijk

5

Geplaatst:

Ik denk erover het spel te halen vandaag, maar ik zie dat hier de meningen nogal uiteen lopen. De demo van NFS Shift viel mij persoonlijk niet 100% tegen, het is weer eens wat anders dan NFS Most Wanted of NFS Undercover.

Kan iemand mij even de meningen kort samenvatten en indien mogelijk de argumenten tegen weerleggen, om mij over te halen het spel te kopen?

Geplaatst:

*bomp*

Net de demo gespeeld. Wat een klote spel, serieus.

Het rijd zo tering onrealistisch en je slipt al als je het stuur aanraakt. Alweer een floppie in mijn ogen. :N Sjongejonge, EA bakt er echt niks meer van tegewoordig.

Ze moeten eerst eens een realistisch schademodel bedenken, want dit is gewoon lachwekkend. Je kunt de muren als rem gebruiken, je gaat toch niet total loss. :N

Echt slecht. :N

Zet je schademodel eens op normaal ipv zichtbaar.

Ik bedoel meer dat je auto niet totalloss kan, dat is gewoon slecht.

Je rijdt met 240 tegen een muur aan en je rijdt weer vrolijk verder :7

Geplaatst:

als je je auto bij Dirt of Grid total loss rijd, kan je nog flashbacks gebruiken. En bij NFS shift kan dat niet, dus ik vind het een vrij goede keuze dat die auto's niet helemaal total loss kunnen.

Geplaatst:

als je je auto bij Dirt of Grid total loss rijd, kan je nog flashbacks gebruiken. En bij NFS shift kan dat niet, dus ik vind het een vrij goede keuze dat die auto's niet helemaal total loss kunnen.

Tja, smaken verschillen. Ik zou liever een game hebben die realisctisch rijdt, en dat je redelijk snel totalloss ben met realistisch schade model. Dat je geen 'flasback' of iets van die troep hebt. Maar ik denk neit dat ze zo'n game maken omdat de meerderheid denk ik liever een soort van arcade racegame heeft...

Geplaatst:

Lijkt me een best wel gaaf spel. Ik wil deze hebben, maar eerst nog een nieuwe pc, dus dat wordt weer wachten. Ik heb ook prostreet maar die viel een beetje tegen, ik hoop dat ik deze leuker ga vinden.

Geplaatst:

Tja, smaken verschillen. Ik zou liever een game hebben die realisctisch rijdt, en dat je redelijk snel totalloss ben met realistisch schade model. Dat je geen 'flasback' of iets van die troep hebt. Maar ik denk neit dat ze zo'n game maken omdat de meerderheid denk ik liever een soort van arcade racegame heeft...

Ik vind NFS Shift op de moeilijkste niveus zonder enige elektronische hulp wel realistisch rijden hoor :O Je moet voorzichtig remmen voor de bocht en dan rustig erdoor rijden om niet te crashen. Ohja, sturen is ook belangrijk. In Forza/GT kun je gewoon op een hoge moeilijkheidsgraad even hard op de rem stampen, even je wielen 90 graden proberen te zetten en in de bocht maximaal gas, en je komt er wel door. Wel is het schademodel teleurstellend. Ik had inderdaad ook liever dat je je kar totall loss kunt rijden. En Flash-backs zijn ook wel handig.

In DiRT zitten 0 flashbacks als je op moeilijk speelt, dus niet klagen jij. :puh: Op Hard is DiRT net zoals jij wilt. Realistische physics, geen flashbacks.

En wanneer update EA nou Shift @ XBox?

aandachtspunten:

-gestuiter met je auto. fix dit :'(

-te agressieve AI op Hard. Ik kan niet eens een klein rondje rijden zonder dat een of andere mongool mij zonder zelfbesef uit een bocht beukt en daarbij zelf ook laatste wordt. Dit is gewoon nog erger dan in FlatOut. Daar weten ze tenminste hoe ze zichzelf redden terwijl jij daar ontploft, in Shift zijn ze kamikazepiloten.

-spawnplekken leuke dames. Ze spawnen soms in je auto en steken door het dak. Voor mijn part mogen ze in de auto spawnen, maar wel als passagier. En niet als spook. Heeft het rondkijkknopje tenminste nog nut. :D

Verder is Shift technisch okay.

Geplaatst:

Ik heb nu net ontdekt dat je snel levelt door een Snelle Race te doen, Driften op Tokyo met een ronde of 20 per keer. In totaal rij je dan 60 rondjes over het Tokyo circuit, als je je best doet is een gemiddelde 2250 punten per ronde haalbaar, wat neerkomt op zo'n 45000 punten per keer, ofwel 135000 punten per wedstrijd. Dat is pakweg 11 levels per keer. Ik ben nu vandaag in een uur of 2, 2 en een half van 25 naar 41 :$

Geplaatst:

Als je voor de trophie's gaat kom je vanzelf op je punten.

ik heb er niet speciaal naar gekeken maar zit al ver boven level 50 :D

heb trouwens ook al de platinum trophy gehaald. was erg makkelijk;)

Geplaatst:

naja, ik zit inmiddels ook al op de 50. Gister nog even gauw wat drifts gedaan, wat me op 510.000 punten bracht. Halleluja lvl 50 dus. Vandaag de dag ben ik even bezig (op de momenten dat 't toegelaten wordt) de dingen die ik nog niet gedaan heb te voltooien, wat me ook bij veel van de rivalen brengt. Ik finish nog alles, dan kijk ik welke sterretjes ik mis, en daarna ga ik verder kijken voor de trophy's, wat vooral erom draait om die badges te krijgen. Of beter gezegd op de leveltrophy's na allemaal.

Geplaatst: (bewerkt)

Patch 2 inhoud:

NEW CONTENT/FUNCTIONALITY

* Increased the maximum number of online players from 8 to 12

BUG FIXES - CROSS-PLATFORM

* General game stability and performance improvements

* Improved car handling

* Fix for issue where some cars would bounce on their suspension during high load situations

* Fix for grass sometimes being displayed out of position

* Fix for intermittent incorrect driver duel results

* Fix for inverted balance slider operation

* Fix for online wins and losses occasionally being calculated incorrectly for drift races

* Fixed issue where loaned career car would inherit the player's career car tuning settings

* Fixed various usability issues with the advanced tuning screens

* Fixed lap timing for first lap of rolling start events

* Fixed car tuning settings sometimes not taking effect

* Fix to prevent rewinding past the start of instant replays

* Fixed car livery occasionally appearing all white during driver duel events

* Fixed incorrect screens being shown when player is disqualified

* Fix for occasional invisible opponents appearing during online drift events

* Fix for intermittent hang when skipping quickly through post-race screens

* Fix for intermittent hang when pressing X repeatedly in My Cars screen

* Fix for missing race groove on point-to-point tracks

* Prevented car livery resetting to default after an online race

* Fix for advanced tuning not staying unlocked on reload

* Fixed invitational event cars getting their setups corrupted and becoming undrivable (e.g. Veryon and Carrera GT)

* Fix for Lamborghini's having a low top speed when upgraded

* Fix for Corvette Z06 and Dodge Viper not able to move at the start of some events

* Fix for some upgraded AI cars bottoming out causing some instability over bumps

* Fix upgrade menu bug

* Fix for a force feedback strength settings save bug

* Fix multi-player settings for AI opponents and drift mode

* Fix for vinyls being incorrectly applied on rear wing

* Fix for a hang in lobby when accessing friend's list from car select

* Fix for profile load bug which skips save select menu when holding down Enter key

* Fix for jumping body parts when car resets

PC SPECIFIC

* Improved ATi graphics card support

* Improved dynamic vertex buffer usage (performance optimization on all PCs)

* Fixed crashes on certain PC configurations when changing shadow settings

* Fixed intermittent crash during first lap of races on certain PC configurations

* Disabled forced dampening for custom wheel presets on PC

* Optimized multi-GPU PC operation

* Fix for intermittent missing surface sounds on certain PC configurations

* Fix for intermittent black skies

* Fix for LAN menu hang for client when host quickly returns to main menu

Yay, gefixte stuiterbug.

_O_ EA

Patch moet nog komen denk ik. Dit is een post van 4 novembert.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Heb hem nu zelf ook. Koop niet zeg ik. Het rijden is kut, naar mijn mening. En bovendien kun je niet goed sturen op de pc. Je moet wel een gamepad hebben of hem hebben voor de console anders kom je echt niet verder dan tier 3. Als je op de pc naar rechts drukt is het ook meteen 100% rechts en dan begin je al te slippen waar je vervolgens niet meer uitkomt.

Koop voor console, of koop niet zeg ik. Dit was ook weer grote verspilling van mij geld, ik heb het spel direct de vuilniscontainer in gekakt! :7

Geplaatst:

Heb hem nu zelf ook. Koop niet zeg ik. Het rijden is kut, naar mijn mening. En bovendien kun je niet goed sturen op de pc. Je moet wel een gamepad hebben of hem hebben voor de console anders kom je echt niet verder dan tier 3. Als je op de pc naar rechts drukt is het ook meteen 100% rechts en dan begin je al te slippen waar je vervolgens niet meer uitkomt.

Koop voor console, of koop niet zeg ik. Dit was ook weer grote verspilling van mij geld, ik heb het spel direct de vuilniscontainer in gekakt! :7

??? De physics zijn idd nog kak.

Geplaatst:

Ik ga de game wel halen! Ik heb nog een stuurtje liggen die het nog goed doet, dus dan moet het geen probleem zijn..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...