Jump to content

Need For Speed: Shift

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga de game wel halen! Ik heb nog een stuurtje liggen die het nog goed doet, dus dan moet het geen probleem zijn..

Stuurtje = goed. :) Met toetsenbord is het onmogelijk te besturen, met controller is het ook moeilijk. Stuurtje met 1 op 1 mapping van de controls moet erg goed voldoen.

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ikt

17

• wesley123

15

• Dr.Oppai

10

• Nick_Kerkwijk

5

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind shift een best slechte game terwijl ik racegames normaal wel leuk vind :S

ik weet niet waar het aan ligt?

Geplaatst:

Ik vind shift een best slechte game terwijl ik racegames normaal wel leuk vind :S

Misschien is het de stijl die je niet aanstaat? Of misschien vind jij (als een van de weinigen) NFS Undercover & voorgaande wel goed? Of jij speelt op de PC?

Geplaatst:

Misschien is het de stijl die je niet aanstaat? Of misschien vind jij (als een van de weinigen) NFS Undercover & voorgaande wel goed? Of jij speelt op de PC?

Ik hou niet van dat moeilijke gedoe ik wil gwn keihard scheuren en niet moeten denken of me autootje kaduuk gaat ;P.

Ik speel trouwens op ps3

• 1 maand later...
Geplaatst:

NFS Shift is veel te moeilijk op de allermoeilijkste settings.

Ligt dit aan mij, of is het spel gewoon moeilijk? :puh: Ik kon NFSU (Underground) op zijn moeilijkst nog aan. Maar daar kon je ook ongestraft met 300KM/H door de bocht, en verliesde je 1 KM/H als je tegen een muur botste. NFS Carbon was makkelijk, maar daar had je alle steering assists zowat aanstaan, ik kon nog niet eens driftend de bocht doorgaan in een normale race als ik wilde.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Hallo allemaal,

Als ik van die custom stickers op mijn auto wil plakken in NFS Shift, zoals tribals enzo, gebeurd er niets.

Er staat wel dat er een sticker opzit, maar ik zie 'm nergens zitten.

Hoe kan dat en hoe is dat te verhelpen?

Alvast bedankt :)

>>> Door Visser23: Topics samengevoegd<<<

Geplaatst:

Ligt dit aan mij, of is het spel gewoon moeilijk? :puh: Ik kon NFSU (Underground) op zijn moeilijkst nog aan. Maar daar kon je ook ongestraft met 300KM/H door de bocht, en verliesde je 1 KM/H als je tegen een muur botste. NFS Carbon was makkelijk, maar daar had je alle steering assists zowat aanstaan, ik kon nog niet eens driftend de bocht doorgaan in een normale race als ik wilde.

Kom op xD

Je houdt toch wel van een beetje uitdaging?

Het is lekker realistisch als je die assists uitzet, want die assists maken het alleen maar saai. Die bochten- en remassist vooral.

Maar van dat realistische houdt ook niet iedereen, dat geef ik toe (A)

Geplaatst:

Kom op xD

Je houdt toch wel van een beetje uitdaging?

Het is lekker realistisch als je die assists uitzet, want die assists maken het alleen maar saai. Die bochten- en remassist vooral.

Maar van dat realistische houdt ook niet iedereen, dat geef ik toe (A)

Mwah, ik heb het karren al door, maar het moeilijkste is nog steeds die vijanden op hard. Ze rijden allemaal met ABS/etc aan, beuken je aan de kant en spannen samen. Uitdaging is leuk, maar dit is gewoon botsauto's voor gevorderden.

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik vind er ook niks leuks aan. Het is wel realistisch ofzo, maar ik wil racen in een vrije stad waar achter elk hoekje wel een crash schuilt. Daarom heb ik ook Burnout: Paradise gekocht :)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

wat vinden jullie eigenlijk van de uitbreidingen van Shift?

team racing: Xbox 360/PS3? http://shift.needforspeed.com/us/game-info/TeamRacingPack-20091119104226434

exotic racing series? ps3/xbox 360 http://shift.needforspeed.com/us/game-info/ExoticRacingSeries-20100318040641552

ferrari racing series? xbox360 only: http://shift.needforspeed.com/us/game-info/FerrariRacingSeries-20100205114007402

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Nog niet geprobeert eigenlijk :puh: toen ik level 50 haalde met veel driftwerk ben ik gestopt en begonnen met MW2 en GTA weer :$

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hallo allemaal,

Als ik van die custom stickers op mijn auto wil plakken in NFS Shift, zoals tribals enzo, gebeurd er niets.

Er staat wel dat er een sticker opzit, maar ik zie 'm nergens zitten.

Hoe kan dat en hoe is dat te verhelpen?

Alvast bedankt :)

>>> Door Visser23: Topics samengevoegd<<<

Misschien is de sticker dezelfde kleur als je auto :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...