Jump to content

Game miskopen


The Outlaw

Recommended Posts

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    10

  • The Outlaw

    4

  • Mazzeltje

    4

  • Damos

    4

Rayman 3 zag er wel geinig uit. (Vind Getekende Games Hilarisch) En.. hij koste maar 5 euro's, dus ik koop hem. Eerste level amper gespeeld!  <_<

Lomp aan Rayman 3:

De Besturing is KLOTE!

De Levels zijn veel te makkelijk!

Echt Prut Game !

je zegt dat de levels te makkelijk zijn maar je hebt het eerste level al amper gespeeld :rolleyes:

Dat was een beetje overdreven uitgedrukt, sorry daarvoor! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb eerst gehad dat ik Red Alert 1 zag dus ik dacht die moet ik aan mijn collectie toevoegen. Hij had gewoon het doosje van Red Alert 1 andere achterkant dan Red Alert 2 enz. Toen ik hem wou installeren bleek het gewoon Red Alert 2 te zijn! Dat was best matig.

Link to comment
Delen op andere websites

:schater::schater: Games die worden aangekondigt met vette filmpjes zijn meestal kut zoals driv3r

Veel zeide die word veel cooler dan gta;sa :schater::schater:

gewoon te saai te lelijk

Driv3r

Grapics: 5/10

Gameplay: 2/10

Replay: 000/10

-------

Kut game

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer(ik was toen nog aardig jong 8 of zo) heb ik sim city 2000 voor n paar guldens of euro's gekocht..prut, prut, prut..ik heb hem verkocht aan een vriend :Y en ook 3 andere waardeloze spellen heb ik aan hem verkocht..nu wil hij ze terug verkopen..dacht het niet :D

Edit: hij heeft die game's laatst proberen te verkopen op de rommelmarkt :D:puh: is volgens mij niet gelukt :bonk:

Bewerkt: door gtasabas
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Rollercoaster Tycoon 3 erg tegenvallen. Deel 1 was nog leuk, maar in deel 3 was er nog steeds niets nieuws. Ik heb het 1 dag gespeeld, nu heb ik geen idee waar die ligt... ;)

Daar heb je gelijk in, de enigste veranderde optie is dat je de atractie vanuit het opzicht van een bezoeker, het is wel een leuke toevoeging maar niet echt vernieuwend genoeg. jammer het had een leuke game kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...