MrKooKie Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 WarioWare: Touched, Super vet, voor 5 minuutjes... Reageren
Damos Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Dan is er iets mis denk ik want ik heb het ook op de computer en het werkt perfect. Reageren
Ferre Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Ik vind het ook wel vaag, maar als je dan rijd over de straat zie je een weg van allemaal blokjes onder je auto. Het enige wat ik er mooi aan vind, is de auto. Bewerkt: 5 januari 2006 door Ferre Reageren
LucasV Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 The Getaway en True Crime zijn mijn grootste miskopen ooit. Wat een boutspellen zeg... Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 bij mij was het tekken 5 slechtste spel ooit tekken 3 was veel beter maar ja ik heb er egt weinig lol aan besteed het was maar 1 a 2 uur Reageren
7ulian Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Kuifje: de Zonnetempel ik heb het gekocht toen ik 8 was of zo, 10 minuten gespeeld en toen was het. (gaap) heb het laatst weer gedaan, ik dacht, mischien vind ik het nu wel leuk. (gaap) nope, nog steeds saai Reageren
-Roy- Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik vind het ook wel vaag, maar als je dan rijd over de straat zie je een weg van allemaal blokjes onder je auto. Het enige wat ik er mooi aan vind, is de auto. Ik heb dat niet op mijn pc. Misschien heb je een niet al te sterke videokaart. Het ligt dus in ieder geval niet aan het spel. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) Battlefield vietnam de slechtste game uit de hele bf serie. @ ferre dat zijn de straat stenen heb ik ook dat is normal alleen je lucht is blokkerig voor de rest is alles ok. Bewerkt: 17 januari 2006 door -supremecars- Reageren
Upstream Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Ik vind het ook wel vaag, maar als je dan rijd over de straat zie je een weg van allemaal blokjes onder je auto. Het enige wat ik er mooi aan vind, is de auto. Ik heb dat niet op mijn pc. Misschien heb je een niet al te sterke videokaart. Het ligt dus in ieder geval niet aan het spel. Dat is gewoon het verschil in instellingen, als je de instellingen hoger zet komt er een soort water glans laagje op te liggen en verdwijnen die blokjes. Reageren
Rick.H Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 battlefield 1942 dat is een slecht spel Reageren
-Niels- Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 battlefield 1942 dat is een slecht spel Helemaal niet... Ja tenzij je telkens ge0wned word, hea Rick! BF1942 is één van de beste spellen ooit.. Call of Duty, heeft het eigenlijks nageaapt, want bij CoD United Offensive kun je ook in alle wagens. Alleen is dat spel zwaarder, en de graphics zijn beter! Reageren
LucasV Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 battlefield 1942 dat is een slecht spel Helemaal niet... Ja tenzij je telkens ge0wned word, hea Rick! BF1942 is één van de beste spellen ooit.. Call of Duty, heeft het eigenlijks nageaapt, want bij CoD United Offensive kun je ook in alle wagens. Alleen is dat spel zwaarder, en de graphics zijn beter! Hoezo is CoD nageaapt? BF 1942 is ook niet de eerste WWII FPS. Dan kun je ook zeggen dat BF 1942 is nageaapt van MoH... Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Euro 2000 was een miskoop van mij. Ik haalde dit spel vol verwachting, maar ik kwam erachter dat je er niet veel mee kon. Bovendien liep dat spel regelmatig vast. Een absolute miskoop Reageren
Moonbeam Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 BF 1942 is op het internet echtwel lol, maarja zoals -niels- al zei: als je er gewoon geen f*ck van kan is de lol er snel af he Reageren
Blastov Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 King Kong, had hem in 3 dagen al uitgespeelt en Jack verveelt veel te snel King kong zelf spelen is weer wel leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.