Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik overdrijf niet, Ik zeg alleen maar de keiharde waarheid, Of je hem nou wilt horen of niet. ;)

Brazilié 5-0, 6-0, 7-0 (Zoals bij Portugal - Zuid-Korea), Of messchien zelfs wel 8-0, We hebben vd Sar niet meer, Maar stekelenburg he! :ch:

En de verdediging in het Nederlandse elftal is ook niet echt bepaald goed te noemen, Ze laten veels teveel ruimte open voor de tegenstanders.

Hier kan Brazilié veel goals mee maken, Dus ik ga echt keihard lachen als Nederland met zo'n score verliest, Worden de straten ook weer oranje-loos. :schater:

Om nog maar even te quoten. :D

Inderdaad heel onsportief van Suarez, die hoef ik niet meer bij Ajax te zien. :N

Wat een smerig goor mannetje is het toch, ik hoop dat er wat met hem gebeurd waardoor hij geen voetbal meer kan spelen, dan is er weer een spel verzieker minder op het veld.

Daarnaast, wat heb ik een hekel aan die klote Suaréz. Gadverdamme. Vieze handsbal op de lijn waardoor Uruguay door is.

Wees nou eens realistisch, allemaal. Dit is gewoon een van de beste acties op het wk, elke andere speler had hetzelfde gedaan. Wat had hij anders voor keuze? Helemaal niets. Het was of de bal gaat erin, of rood en strafschop. Dan weet ik ook wel wat ik gedaan had in de laatste secondes van de wedstrijd. Hij heeft iets geflikt wat verboden is, en heeft daarvoor rood gehad + een 100% kans. Dat Ghana die verprutst, is hun eigen schuld. Hun eigen onbekwaamheid.

Ik had toch echt op Ghana gehoopt, want die hadden we in de voorbereiding al 4-1 ingemaakt. Nouja, Suaréz rood, aanvoerder doet niet mee. Alleen Forlán is nog een goede speler bij Uruguay en dan houdt het wel op.

Ghana is op het WK 1000x beter dan toen in die oefenwedstrijd. Onderschatting wordt nu echt de grootste tegenstander van Nederland. Wat een anti-climax als ze verliezen van Uruguay!

Dit is beter hoor, dan komen er veel gele kaarten en blessures in Spanje - Duitsland en heeft Nederland meer kans.

Gele kaarten maken toch niet uit? Alles is nu (buiten de schorsingen) kwijtgescholden. Dus stel dat ze in de halve finale een gele kaart krijgen, dan mogen ze sowieso nog meedoen. Daardoor heb je geen B elftal in de finale.

Je hebt gelijk, alle gele kaarten vallen weg, dan de rode. 0_0

Het is misschien een geniale actie, ik zeg alleen maar dat ie onsportief is, en dat is ook zo. Dit is natuurlijk geen eerlijk voetbal. Maar ja, that's life.

Geplaatst:

Ik voorspel dat Paraguay van Spanje en Duitsland wint en Uruguay gaat winnen van Nederland.

Vervolgens wint Paraguay het wk. :)

Jij hoopt dat zeker omdat een top-model uit Paraguay beloofd had om naakt door de stad te lopen als ze wereldkampioen worden?

Anders snap ik je niet echt....

Geplaatst:

Ach, je hebt van die mensen die niet willen inzien dat Oranje (eindelijk) Wereld Kampioen kan worden.

Geplaatst:

Ach, je hebt van die mensen die niet willen inzien dat Oranje (eindelijk) Wereld Kampioen kan worden.

Het zou kunnen. Maar als de krachtsverhoudingen blijven zoals ze nu zijn dan wordt Duitsland met 2 vingers in de neus Meister.

Geplaatst:

Het zou kunnen. Maar als de krachtsverhoudingen blijven zoals ze nu zijn dan wordt Duitsland met 2 vingers in de neus Meister.

Jep, maar ze kunnen ook te vroeg pieken. :clown: Op dit moment zou ik zelfs liever tegen Spanje spelen dan tegen Duitsland, dat had ik paar weken terug niet durven zeggen.

Vind het nog steeds jammer dat België er niet bij zit. Dat zou toch eens een droomfinale zijn: Nederland-België. Ik mag dromen, toch? :puh:

Geplaatst:

Vind het nog steeds jammer dat België er niet bij zit. Dat zou toch eens een droomfinale zijn: Nederland-België. Ik mag dromen, toch? :puh:

Omdat jullie dan zeker zouden zijn van de winst? :7

Geplaatst:

Ik mag dromen, toch? :puh:

uh... nee. België zal in deze staat niet eens tot een kwartfinale komen, laat staan een achtste finale. :engel:
Geplaatst:

Ik zie dat Spanje op de tweede plaats komt in de poll wat de wereldtitel betreft. Betwijfel ik enorm. Heb op verschillende fora ook mensen heel geweldig over Spanje horen praten, maar zo goed zijn ze naar mijn mening niet eens. Kijk naar hun laatste wedstrijd tegen Paraguay. Meer woorden hoef ik er niet meer aan vuil te maken denk ik.

Geplaatst:

Ik zie dat Spanje op de tweede plaats komt in de poll wat de wereldtitel betreft. Betwijfel ik enorm. Heb op verschillende fora ook mensen heel geweldig over Spanje horen praten, maar zo goed zijn ze naar mijn mening niet eens. Kijk naar hun laatste wedstrijd tegen Paraguay. Meer woorden hoef ik er niet meer aan vuil te maken denk ik.

Ja, ik denk dat de Spanjaarden kopie ondergaan tegen de Duitsers. Volgens mij is het ook gunstiger voor Nederland om eerder Spanje te treffen in de finale dan de Duitsers. (Als Nederland de finale haalt).

Geplaatst:

Ja, ik denk dat de Spanjaarden kopie ondergaan tegen de Duitsers. Volgens mij is het ook gunstiger voor Nederland om eerder Spanje te treffen in de finale dan de Duitsers. (Als Nederland de finale haalt).

Zo denk ik er ook over, maar toch zou het leuk zijn als Nederland Duitsland voor een tweede keer in de finale treft.

Geplaatst:

Ik denk dat van Nederland, Duitsland, Spanje en Brazilië er drie de halve finales halen, aangevuld met de verrassing van het toernooi.

Niet slecht voorspeld, al zeg ik het zelf ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat van Nederland, Duitsland, Spanje en Brazilië er drie de halve finales halen, aangevuld met de verrassing van het toernooi.

Niet slecht voorspeld, al zeg ik het zelf ^_^

Inderdaad goed voorspeld. :puh:

Het is Nederland, Duitsland en Spanje gelukt, wat niet echt een verrassing was naar mijn mening.

Dat Uruguay er ook is is echter wel een verrassing.

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Geplaatst:

pffff nerveus :$

Weet niet eens waar de naai ik moet kijken. Thuis hopend dat ik de finale in het centrum kan bekijken, met het risico dat we de finale niet halen. Of dalijk naar 1 van de 3 pleinen in Eindhoven gaan. *zucht*

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...