Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Belgen zijn jaloers bloos.gif

Wat lul jij nou, ik ben juist voor Nederland..:bonk: Feit is dat Oranje superslecht speelde in de 1ste helft, zie je dat niet, dan ben je blind. Feit is dat Oranje in de 2de helft Brazilië compleet naar huis speelde. Omdat een Belg kritiek uit op NL krijgt ie weer van deze shit over zich heen, maar een Nederlander zou dat wel ongestraft mogen? Djeezes..

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland was in de eerste helft baggerslecht en kwam in de tweede helft een stuk beter op gang. Een aantal keer mooi combinatievoetbal. Na de 2-1 zakte het aan beide kanten in. Brazilië ging te veel op de aanval spelen, en maakte daardoor erg knullige fouten die niet hadden gehoeven. Nederland had op het laatst nog 3-4 kansen die er gewoon in hadden gemoeten. Zeker die laatste actie met Kuyt, Robben en Huntelaar voorin. Huntelaar aan de bal vanaf de zijkant en slechts 1 (of misschien 2?) verdedigers van Brazilië. Als je deze kansen niet benut, speel je naar mijn mening geen goed voetbal.

Link to comment
Delen op andere websites

10 gebruikers lezen dit onderwerp

Best druk hier ;)

Ik moet bekennen dat ik vantevoren Brazilië had getipt, maar met deze uitslag kan ik ook zeker leven :dans: Dan maar geen punten in de poule :N

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, als jij NL slecht vond spelen, dan kunnen we dit zeggen: Nederland kan slecht spelen en winnen. Niet alleen van Denemarken, Japan, Kameroen en Slowakije, maar dus ook van Brazilië?

Dude, als je een hele wedstrijd slecht speelt tegen Brazilië, verlies je. In de 2e helft kregen we een Oranje te zien dat we nog niet gezien hadden dit WK. Als jij NL goed vond spelen in de 1e helft, dan zegt dit genoeg over jouw kennis van het voetbal..:bonk:

Of jouw kennis van de Nederlandse taal. Ik zei: Als jij vond dat Nederland slecht speelde, wat die Hearv94 beweerde. Weliswaar heb ik het niet goed in een quote gezet, maar met een beetje inzicht had je wel kunnen zien dat deze opmerking niet voor jou was bedoeld.

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha, Ik had ook gedacht dat Brazilie zou winnen, maar tog was er een wonder van Port Elisabeth. Hier praten we over 50 jaar nog oven :dans:. Historisch moment. Op naar de halve finale tegen Uruguay of Ghana.

PS. Waar is Melvin eigenlijk gebleven?? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha, Ik had ook gedacht dat Brazilie zou winnen, maar tog was er een wonder van Port Elisabeth. Hier praten we over 50 jaar nog oven :dans:. Historisch moment. Op naar de halve finale tegen Uruguay of Ghana.

PS. Waar is Melvin eigenlijk gebleven?? :clown:

Haha, die Melvin schaamt zich misschien nog voor vertoning hier op het forum. Ja, hij ging er vanuit dat Brazilië Nederland kei en keihard zou verslaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Balbezit:

Nederland: 42%

Brazilië: 58%

Overheersing:

Nederland: 60%

Brazilië: 40%

Dat zegt toch wel wat over de kwaliteiten van Nederland, lijkt mij.

Overige info:

Nederland doelpunten: 2 | Brazilië doelpunten: 1

Nederland schoten op doel: 6 | Brazilië schoten op doel: 7

Nederland schoten naast: 3 | Brazilië schoten naast: 7

Nederland hoekschoppen: 4 | Brazilië hoekschoppen: 8

Nederland buitenspel: 3 | Brazilië buitenspel: 2

Nederland overtredingen: 17 | Brazilië overtredingen: 20

Nederland gele kaarten: 4 | Brazilië gele kaarten: 1

Nederland rode kaarten: 0 | Brazilië rode kaarten: 1

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

Balbezit:

Nederland: 42%

Brazilië: 58%

Overheersing:

Nederland: 60%

Brazilië: 40%

Dat zegt toch wel wat over de kwaliteiten van Nederland, lijkt mij.

Als ze weer tegen elkaar zouden spelen, zou ik opnieuw zeggen dat Brazilië ging winnen.

Nederland was echt niet beter dan Brazilië hoor.

Het feit dat we nu in de halve finale staat is niet de kwaliteit van Nederland, maar het falen van Brazilië in hun verdediging, wat ik niet verwacht had.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de directeur zou zijn van de Nederlande energie maatschappij zou ik me lichtelijk zorgen beginnen te maken...

Je bedoelt in verband met die Oversluiting jaar gratis stroom als NL kampioen wordt?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de directeur zou zijn van de Nederlande energie maatschappij zou ik me lichtelijk zorgen beginnen te maken...

Haha, Als we zo doorgaan dan krijgen veel mensen een jaarlang gratis stroom. Let op als we naar de finale gaan worden er volgens mij veel energiecontracten afgesloten bij de Nederlandse energie Maatschappij.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de directeur zou zijn van de Nederlande energie maatschappij zou ik me lichtelijk zorgen beginnen te maken...

Hahaha, ja.

Daar had ik nog niet aan gedacht, die kerel dacht natuurlijk: lekker cashen xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...