Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik heb heel de wedstrijd gezien en ik vind het dus ook een onverdiende overwinning van Nederland, wat je nu ook kunt zeggen... ze waren echt niet beter en grotendeels van de wedstrijd gewoonweg rotslecht en toch hebben ze kunnen winnen. Normaal gezien had ik het me niet gescheelt wie van de twee nu door zou gaan, maar na dit te hebben gezien... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel de wedstrijd gezien en ik vind het dus ook een onverdiende overwinning van Nederland, wat je nu ook kunt zeggen... ze waren echt niet beter en grotendeels van de wedstrijd gewoonweg rotslecht en toch hebben ze kunnen winnen. Normaal gezien had ik het me niet gescheelt wie van de twee nu door zou gaan, maar na dit te hebben gezien... :N

Wat zeg jij nou man? De eerste helft was Brazilië de betere ploeg, maar in de tweede helft werd Brazilië gewoon weggespeeld, en kreeg Oranje de ene na de andere kans. Verdiende overwinning lijkt me.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel de wedstrijd gezien en ik vind het dus ook een onverdiende overwinning van Nederland, wat je nu ook kunt zeggen... ze waren echt niet beter en grotendeels van de wedstrijd gewoonweg rotslecht en toch hebben ze kunnen winnen. Normaal gezien had ik het me niet gescheelt wie van de twee nu door zou gaan, maar na dit te hebben gezien... :N

Wat zeg jij nou man? De eerste helft was Brazilië de betere ploeg, maar in de tweede helft werd Brazilië gewoon weggespeeld, en kreeg Oranje de ene na de andere kans. Verdiende overwinning lijkt me.

Ben ik het mee eens. Brazilië speelde ook al vanaf het begin heel wild maar in de 2e helft kregen ze geen kans om te scoren :) Was wel leuk toen ik de uitslag van 2-1 voor Nederland voorspelde in m'n status-update terwijl NL 0-1 achter stond :)

@hieronder: Damn right you are :)

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Heb de 2e helft op Belgische tv gezien, wat een irritante commentator op NED1 :N

Opvallend dat ze Kuijt daar wel een goede voetballer vinden :tu:

Jammer dat Swaziland niet door is, maar 2014 jonge... wacht maar!

Bewerkt: door hippiebus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel de wedstrijd gezien en ik vind het dus ook een onverdiende overwinning van Nederland, wat je nu ook kunt zeggen... ze waren echt niet beter en grotendeels van de wedstrijd gewoonweg rotslecht en toch hebben ze kunnen winnen. Normaal gezien had ik het me niet gescheelt wie van de twee nu door zou gaan, maar na dit te hebben gezien... :N

Wat zeg jij nou man? De eerste helft was Brazilië de betere ploeg, maar in de tweede helft werd Brazilië gewoon weggespeeld, en kreeg Oranje de ene na de andere kans. Verdiende overwinning lijkt me.

Tsja, als jij NL slecht vond spelen, dan kunnen we dit zeggen: Nederland kan slecht spelen en winnen. Niet alleen van Denemarken, Japan, Kameroen en Slowakije, maar dus ook van Brazilië?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de 2e helft op Belgische tv gezien, wat een irritante commentator op NED1 :N

Opvallend dat ze Kuijt daar wel een goede voetballer vinden :tu:

Ik ging de 1e helft beneden met ouders kijken, dat was irritant.

Toen ging ik in m'n eentje boven kijken met commentaar van de Radio, en NED1 kijken zonder geluid.

Zo kon ik het allemaal wat eerder horen zodat het wat minder spannend was.

Én, ik kon eerder juichen dan m'n ouders ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, als jij NL slecht vond spelen, dan kunnen we dit zeggen: Nederland kan slecht spelen en winnen. Niet alleen van Denemarken, Japan, Kameroen en Slowakije, maar dus ook van Brazilië?

Dude, als je een hele wedstrijd slecht speelt tegen Brazilië, verlies je. In de 2e helft kregen we een Oranje te zien dat we nog niet gezien hadden dit WK. Als jij NL goed vond spelen in de 1e helft, dan zegt dit genoeg over jouw kennis van het voetbal..:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...