Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

1-0 voor Brazilié! Yeahhh! ^_^

En BIJNA 2-0 voor Brazilié als het 1e schot niet buitenspel was!

Messchien gaat Brazilié toch wel met 8-0 die Hollanders verslaan! Hahahahaha :schater:

lands veraad weg met jouw!!!!!!!

Ik mag toch voor een ander team zijn, Als ik wil ? Pfff

Link to comment
Delen op andere websites

1-0 voor Brazilié! Yeahhh! ^_^

En BIJNA 2-0 voor Brazilié als het 1e schot niet buitenspel was!

Messchien gaat Brazilié toch wel met 8-0 die Hollanders verslaan! Hahahahaha :schater:

lands veraad weg met jouw!!!!!!!

Ik mag toch voor een ander team zijn, Als ik wil ? Pfff

Doe dat dan niet op een Nederlands forum met oranje kleuren :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Petje af voor Stekelenburg, prachtig schot van Kaká, ik zag dat schot er zo ingaan. Arjen Robben, verdomme, wat doe je toch..:N Wat een kans op het einde van de eerste helft. De ploegen zijn aan elkaar gewaagd, toch heeft Brazilië een enorm overwicht, ze schakelen veel vlugger van verdediging naar aanval dan Oranje van aanval naar verdediging. Hun combinaties zijn een marteling voor de verdediging van Oranje..

Oranje mag blij zijn dat die eerste goal randje buitenspel was en dat Stekelenburg in dat doel staat. Arjen Robben heeft de kansen verprutst(zeker die laatste moest een knal op doel zijn..). Robben beter dan Kaká? De mensen die dit beweren moeten dringend naar hun dichtstbijzijnde oogarts gaan..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Brecht, het probleem is met Robben, die moet draaien om hem te kunnen knallen met zijn goede voet. Die Brazilianen weten allang wat er komt, en daardoor komt hij niet uit zijn actie, en faalt hij behoorlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik het zeg, maar het is een leuke wedstrijd. :$ Heerlijk voetbal van Brazilië, ik kan niet anders zeggen. Wat mijn betreft de nieuwe wereldkampioen hoor. Enkel De Jong en Stekelenburg zijn goed bezig, de rest niet. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Brecht, het probleem is met Robben, die moet draaien om hem te kunnen knallen met zijn goede voet. Die Brazilianen weten allang wat er komt, en daardoor komt hij niet uit zijn actie, en faalt hij behoorlijk.

Hij stond perfect en moest alleen nog knallen, hij twijfelde veel te lang..Dan nog, een voetballer van het kaliber Robben moet tweevoetig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Robben sleept er een vrije trap uit waardoor de goal valt. Zó slecht is hij nu, Brecht....

Mooie goal trouwens van Brazilië, tot 2 keer toe al, en twee keer in hetzelfde doel. :engel:

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Robben sleept er een vrije trap uit waardoor de goal valt. Zó slecht is hij nu, brecht....

In de 1ste helft vond ik hem best treurig spelen, Oranje komt er nu meer door, onder meer dankzij Robben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...