Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik overdrijf niet, Ik zeg alleen maar de keiharde waarheid, Of je hem nou wilt horen of niet. ;)

Brazilié 5-0, 6-0, 7-0 (Zoals bij Portugal - Zuid-Korea), Of messchien zelfs wel 8-0, We hebben vd Sar niet meer, Maar stekelenburg he! :ch:

En de verdediging in het Nederlandse elftal is ook niet echt bepaald goed te noemen, Ze laten veels teveel ruimte open voor de tegenstanders.

Hier kan Brazilié veel goals mee maken, Dus ik ga echt keihard lachen als Nederland met zo'n score verliest, Worden de straten ook weer oranje-loos. :schater:

En Brazilië heeft zo'n fantastische ploeg? Ze hebben Kaka en Luis Fabiano die er met kop en schouders bovenuit steken maar verder is het niet veel. Ik wil best met je meegaan dat een Brazilië in goede doen Nederland kan verslaan, absoluut, maar 8-0 gaat het nooit worden.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Ik overdrijf niet, Ik zeg alleen maar de keiharde waarheid, Of je hem nou wilt horen of niet. ;)

Brazilié 5-0, 6-0, 7-0 (Zoals bij Portugal - Zuid-Korea), Of messchien zelfs wel 8-0, We hebben vd Sar niet meer, Maar stekelenburg he! :ch:

En de verdediging in het Nederlandse elftal is ook niet echt bepaald goed te noemen, Ze laten veels teveel ruimte open voor de tegenstanders.

Hier kan Brazilié veel goals mee maken, Dus ik ga echt keihard lachen als Nederland met zo'n score verliest, Worden de straten ook weer oranje-loos. :schater:

En Brazilië heeft zo'n fantastische ploeg? Ze hebben Kaka en Luis Fabiano die er met kop en schouders bovenuit steken maar verder is het niet veel. Ik wil best met je meegaan dat een Brazilië in goede doen Nederland kan verslaan, absoluut, maar 8-0 gaat het nooit worden.

Lol, een 3-0 betwijfel ik zelfs al.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik overdrijf niet, Ik zeg alleen maar de keiharde waarheid, Of je hem nou wilt horen of niet. ;)

Brazilié 5-0, 6-0, 7-0 (Zoals bij Portugal - Zuid-Korea), Of messchien zelfs wel 8-0, We hebben vd Sar niet meer, Maar stekelenburg he! :ch:

En de verdediging in het Nederlandse elftal is ook niet echt bepaald goed te noemen, Ze laten veels teveel ruimte open voor de tegenstanders.

Hier kan Brazilié veel goals mee maken, Dus ik ga echt keihard lachen als Nederland met zo'n score verliest, Worden de straten ook weer oranje-loos. :schater:

En Brazilië heeft zo'n fantastische ploeg? Ze hebben Kaka en Luis Fabiano die er met kop en schouders bovenuit steken maar verder is het niet veel. Ik wil best met je meegaan dat een Brazilië in goede doen Nederland kan verslaan, absoluut, maar 8-0 gaat het nooit worden.

Lol, een 3-0 betwijfel ik zelfs al.

We zien het allemaal wel, Hoe ze gaan spelen, En hoe Brazilié (Of heel messchien, Met een beetje geluk, Nederland gaat winnen), En met welke scores.

1 ding is zeker, Nederland zal nooit, Maar dan ook echt NOOIT het WK kunnen winnen, Daar zijn ze gewoon veels te slecht voor, Dat is een feit! 0_0

Voor de Oranjefans onder ons, Sorry dat ik hier de keiharde feiten op tafel leg, Raar dat sommige van jullie echt denken dat NL een kans maakt om te winnen.

:schater::schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik overdrijf niet, Ik zeg alleen maar de keiharde waarheid, Of je hem nou wilt horen of niet. ;)

Brazilié 5-0, 6-0, 7-0 (Zoals bij Portugal - Zuid-Korea), Of messchien zelfs wel 8-0, We hebben vd Sar niet meer, Maar stekelenburg he! :ch:

En de verdediging in het Nederlandse elftal is ook niet echt bepaald goed te noemen, Ze laten veels teveel ruimte open voor de tegenstanders.

Hier kan Brazilié veel goals mee maken, Dus ik ga echt keihard lachen als Nederland met zo'n score verliest, Worden de straten ook weer oranje-loos. :schater:

En Brazilië heeft zo'n fantastische ploeg? Ze hebben Kaka en Luis Fabiano die er met kop en schouders bovenuit steken maar verder is het niet veel. Ik wil best met je meegaan dat een Brazilië in goede doen Nederland kan verslaan, absoluut, maar 8-0 gaat het nooit worden.

Lol, een 3-0 betwijfel ik zelfs al.

We zien het allemaal wel, Hoe ze gaan spelen, En hoe Brazilié (Of heel messchien, Met een beetje geluk, Nederland gaat winnen), En met welke scores.

1 ding is zeker, Nederland zal nooit, Maar dan ook echt NOOIT het WK kunnen winnen, Daar zijn ze gewoon veels te slecht voor, Dat is een feit! 0_0

Voor de Oranjefans onder ons, Sorry dat ik hier de keiharde feiten op tafel leg, Raar dat sommige van jullie echt denken dat NL een kans maakt om te winnen.

:schater::schater::schater:

Ik weet niet waar jij de feiten ziet. Dan zou je toch nog echt eens de goede definitie van de twee woorden feiten en meningen door moeten gaan lezen. Geef me 1 goede reden waarom Nederland veels te slecht is om het WK te kunnen winnen? Nederland is volgens mij ook al 2 keer tot de finale gekomen. Ze hebben weliswaar verloren, maar wel hebben ze aangetoond dat ze de kwaliteiten hebben om het tot de finale te schoppen. En dan is het maar hopen op een overwinning bij de finale. Weliswaar was het toen een heel ander elftal dan nu, maar wat niveau betreft zie ik niet echt een verschil. Wij hebben vandaag de dag ook een heel goed elftal waar we ver mee kunnen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

The old good times, Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen. ;)

- Patrick Kluivert

- Edwin van der Sar

- Frank de Boer

- Ronald de Boer

- Marc Overmars

- Dennis Bergkamp

- Philip Cocu

(Vroeger speelde Nederland tenminste nog spannende wedstrijden om naar te kijken, Nu is daar nog weinig van te zien/merken)

:zz:

Ik vind dat het beste team mag winnen, En dat is Nederland gewoon niet!

Link to comment
Delen op andere websites

The old good times, Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen. ;)

- Patrick Kluivert

- Edwin van der Sar

- Frank de Boer

- Ronald de Boer

- Marc Overmars

- Dennis Bergkamp

- Philip Cocu

(Vroeger speelde Nederland tenminste nog spannende wedstrijden om naar te kijken, Nu is daar nog weinig van te zien/merken)

:zz:

Ik vind dat het beste team mag winnen, En dat is Nederland gewoon niet!

Of als je met het spelen van spannende wedstrijd verzekerd bent van een overwinning.

En dat Nederland niet het beste team is vind jij.

Ik zeg ook niet dat Nederland gaat winnen, maar ik zeg ook niet dat ze geen kans maken om te winnen. De tijd zal het waarmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

The old good times, Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen. ;)

- Patrick Kluivert

- Edwin van der Sar

- Frank de Boer

- Ronald de Boer

- Marc Overmars

- Dennis Bergkamp

- Philip Cocu

(Vroeger speelde Nederland tenminste nog spannende wedstrijden om naar te kijken, Nu is daar nog weinig van te zien/merken)

:zz:

Ik vind dat het beste team mag winnen, En dat is Nederland gewoon niet!

Nu hebben we o.a.

Maarten Stekelenburg: Heeft zich uitstekend bewezen tegen Slowakije

Arjen Robben: Hoef ik niks over te zeggen, staat bekend als een van de beste spelers ter wereld.

Wesley Sneijder: Heeft zich goed bewezen bij Inter Milaan

Van Persie ( Als hij wel weer zijn oude vorm van voor zijn blesure terug gaat pakken)

Kuyt: Staat er wanneer het moet en werkt kei en keihard

Van Bommel: Een van de beste spelers op dit moment, onderschept bijna elke bal en is beter dan de centrale middenvelders van Brazilie

De Jong: Zelfde als boven alleen af en toe een enorme nare schoffelaar.

Elia: Heeft mooie kwaliteiten en heeft het in zich om wedstrijden leven in te blazen zoals tegen Denemarken.

Natuurlijk ben je het hier niet mee eens, want volgens mij zeik je Nederland alleen maar af. Maar goed zeg maar wat er zo slecht is aan het Nederlands team op dit moment en wat er zo goed is aan Brazilie enz.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt dat Nederland nog geen reet heeft laten zien op dit WK, maar kansloos zijn ze niet hoor. Ff wel een kutfeit, Brazilië laat veel goeie spelers thuis en wint toch met overtuiging, in tegenstelling tot Nederland die zijn beste spelers heeft meegenomen..

Ik hoop dat Oranje wint, maar als ik die egotripper-fans zie/hoor die er met zekerheid van overtuigd zijn dat Nederland gaat winnen hoop ik gewoon op een afstraffing voor Oranje(dat hoop ik ff voor 5 seconden :puh: ). God, wat haat ik die onrealistische kutsupporters die niet luisteren naar feiten..Enja, Nederland heeft op papier een goed team. Maar als je realistisch bent, heb je Oranje al 1 keer met overtuiging zien winnen van een ploeg dit WK? Nou? Ik niet hoor...De finale halen, ja. De finale winnen, neen. Oranje heeft niet de kwaliteiten om Argentinië of Spanje te verslaan. Mocht Oranje z'n elftal er voor de volle 100 % staan, dan zouden ze met gemak de finale halen in dit WK. Kom op zeg, wat een namen in het Nederlands elftal. Maar dit WK konden ze me nog niet bekoren..Met namen als Sneijder, Robben, Van Persie, Van der Vaart, Elia, Kuyt, noem maar op moet je toch wel eens met overtuiging kunnen winnen van flutploegjes als Japan, Denemarken,...?

Laten we hopen dat Robben z'n ploegmaats op sleeptouw neemt, dat is al een half doelpunt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Blijf jij maar lekker denken dat Oranje kansloos is om de finale te halen maar ik doe dat vooral niet. Je kunt het beter aan de positieve kant bekijken, Oranje heeft alles in orde en is er helemaal klaar voor. Ze zijn fit, geconcentreerd, slim en ze houden hun hoofd erbij. Als jij het eens aan de realistische kant zou bekijken zal je het met mij eens zijn dat Brazilië helemaal geen kans heeft om te winnen. Ze hebben maar 2 spelers die nog niet eens in topvorm zijn en dan moet je nog maar een zien wat zij er van bakken. Spanje en Argentinië zijn ook nog niet eens zo lastig, ze spelen aanvallend maar stellen achterin niet zoveel voor naar mijn mening. Je moet maar eens gaan vergelijken met de spelers van Oranje, dat is een team waar je op kunt vertrouwen en ze zijn van alle markten thuis. Wat je ook goed moet onthouden is dat je niet alleen maar naar de namen moet kijken, die jongens spelen nog niet eens zolang met elkaar en toch hebben ze het al tot de kwartfinale geschopt. Daar heb ik wel respect voor in vergelijking met de andere ploegen, die hebben het echt niet allemaal in orde en met name de organisatie van een coach. Bert is een uitstekende trainer voor Oranje, hij blijft rustig en doet geen domme dingen. Hij neemt de juiste beslissingen en geeft Oranje heel veel zelfvertrouwen en discipline, iets wat je wel nodig hebt om een WK te winnen lijkt mij. Hoe het er nu voor staat is uitstekend voor Nederland, en nogmaals, we kunnen slecht spelen en tegelijk winnen want zo goed zijn de andere landen nou ook weer niet als je het mij vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt dat Nederland nog geen reet heeft laten zien op dit WK, maar kansloos zijn ze niet hoor. Ff wel een kutfeit, Brazilië laat veel goeie spelers thuis en wint toch met overtuiging, in tegenstelling tot Nederland die zijn beste spelers heeft meegenomen..

Ik hoop dat Oranje wint, maar als ik die egotripper-fans zie/hoor die er met zekerheid van overtuigd zijn dat Nederland gaat winnen hoop ik gewoon op een afstraffing voor Oranje(dat hoop ik ff voor 5 seconden :puh: ). God, wat haat ik die onrealistische kutsupporters die niet luisteren naar feiten..Enja, Nederland heeft op papier een goed team. Maar als je realistisch bent, heb je Oranje al 1 keer met overtuiging zien winnen van een ploeg dit WK? Nou? Ik niet hoor...De finale halen, ja. De finale winnen, neen. Oranje heeft niet de kwaliteiten om Argentinië of Spanje te verslaan. Mocht Oranje z'n elftal er voor de volle 100 % staan, dan zouden ze met gemak de finale halen in dit WK. Kom op zeg, wat een namen in het Nederlands elftal. Maar dit WK konden ze me nog niet bekoren..Met namen als Sneijder, Robben, Van Persie, Van der Vaart, Elia, Kuyt, noem maar op moet je toch wel eens met overtuiging kunnen winnen van flutploegjes als Japan, Denemarken,...?

Laten we hopen dat Robben z'n ploegmaats op sleeptouw neemt, dat is al een half doelpunt. :tu:

Nederland heeft wél de kwaliteiten om elk land te kunnen verslaan, mits ze er dan ook echt voor gaan. Desondanks het gegeven dat ze niet met volle overtuiging van die drie landjes in de poule en Slowakije hebben gewonnen, ben ik ervan overtuigd dat ze de mogelijkheid hebben om het heel ver te schoppen en de wereldtitel sluit ik zeker niet uit. Die vier magere landjes waar ze tegen hebben gespeeld moet je niet gaan vergelijken met zo'n goede ploeg als Brazilië. Je weet dus nooit hoe dat zal uitpakken, aangezien ik zeker weet dat Nederland anders tegen Brazilië opkijkt dan tegen Denemarken, Japan, Kameroen en Slowakije. Het zou zo kunnen zijn dat ze morgen het maximale eruit halen en laten zien wat ze in huis hebben, gezien de tegenstander. Als Nederland erin zou slagen om Brazilië te kunnen kloppen, waarom zou je dan nog de kans op de wereldtitel uitsluiten en waarom zouden we de kwaliteiten niet hebben om Spanje en Argentinië te verslaan, wat we, naar mijn mening, wel hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Blijf jij maar lekker denken dat Oranje kansloos is om de finale te halen maar ik doe dat vooral niet. Je kunt het beter aan de positieve kant bekijken, Oranje heeft alles in orde en is er helemaal klaar voor. Ze zijn fit, geconcentreerd, slim en ze houden hun hoofd erbij. Als jij het eens aan de realistische kant zou bekijken zal je het met mij eens zijn dat Brazilië helemaal geen kans heeft om te winnen. Ze hebben maar 2 spelers die nog niet eens in topvorm zijn en dan moet je nog maar een zien wat zij er van bakken. Spanje en Argentinië zijn ook nog niet eens zo lastig, ze spelen aanvallend maar stellen achterin niet zoveel voor naar mijn mening. Je moet maar eens gaan vergelijken met de spelers van Oranje, dat is een team waar je op kunt vertrouwen en ze zijn van alle markten thuis. Wat je ook goed moet onthouden is dat je niet alleen maar naar de namen moet kijken, die jongens spelen nog niet eens zolang met elkaar en toch hebben ze het al tot de kwartfinale geschopt. Daar heb ik wel respect voor in vergelijking met de andere ploegen, die hebben het echt niet allemaal in orde en met name de organisatie van een coach. Bert is een uitstekende trainer voor Oranje, hij blijft rustig en doet geen domme dingen. Hij neemt de juiste beslissingen en geeft Oranje heel veel zelfvertrouwen en discipline, iets wat je wel nodig hebt om een WK te winnen lijkt mij. Hoe het er nu voor staat is uitstekend voor Nederland, en nogmaals, we kunnen slecht spelen en tegelijk winnen want zo goed zijn de andere landen nou ook weer niet als je het mij vraagt.

- Brazilië speelt beter dan Nederland, hun combinaties zie ik Nederland nog niet maken.

- Ik zeg nergens dat Oranje kansloos is.

- Brazilië heeft evenveel, al dan niet meer kans dan Nederland om te winnen. Onrealistische supporter, kuch kuch..

- Spanje heeft de beste verdediging, Argentinië is net als Oranje kwetsbaar vanachter.

- Oranje is niet van alle markten thuis, in de verdediging zijn ze te pakken.

- Slecht spelen en tegelijk winnen lukt amper tegen topploegen. Dat je tegen Denemarken wint met zwak voetbal zal nog lukken, maar tegen Argentinië en dergelijke topploegen als Spanje en Duitsland wordt dit gewoon afgestraft.

Dude, als je zegt dat Brazilië geen kans heeft om te winnen van Oranje, dan raad ik je aan om niets meer te posten als het op voetbal aankomt.

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot, die punten van jou zijn allemaal leuk en aardig, maar ik wil graag argumenten zien. Die geef je totaal niet. Zoals ik al vaak heb gezegd, kijk eens naar Brazilië. Ze spelen totaal niet goed. Die verdediging van hen is misschien sterker, maar bij Nederland ligt er achter ook niet veel in hoor. Twee penalties. Tegen Brazilië zullen ze zich juist moeten bewijzen, en dat moeten ze doen door goed te gaan spelen. Keuze hebben ze niet, ze moeten wel.

Link to comment
Delen op andere websites

- Brazilië speelt beter dan Nederland, hun combinaties zie ik Nederland nog niet maken.

- Ik zeg nergens dat Oranje kansloos is.

- Brazilië heeft evenveel, al dan niet meer kans dan Nederland om te winnen. Onrealistische supporter, kuch kuch..

- Spanje heeft de beste verdediging, Argentinië is net als Oranje kwetsbaar vanachter.

- Oranje is niet van alle markten thuis, in de verdediging zijn ze te pakken.

- Slecht spelen en tegelijk winnen lukt amper tegen topploegen. Dat je tegen Denemarken wint met zwak voetbal zal nog lukken, maar tegen Argentinië en dergelijke topploegen als Spanje en Duitsland wordt dit gewoon afgestraft.

Dude, als je zegt dat Brazilië geen kans heeft om te winnen van Oranje, dan raad ik je aan om niets meer te posten als het op voetbal aankomt.

Even ter verduidelijking: het zijn niet de supporters die spelen, maar de spelers van het Nederlands elftal.

Wat jij vindt van de, in jouw ogen, onrealistische supporters, mag jij vinden. Mijn zege heb je, maar het komt over als of je vindt dat de supporters invloed hebben op de prestaties van het elftal op het WK. En volgens mij is dat niet het geval. Natuurlijk, de spelers vinden het wel leuk dat ze supporters hebben, maar dat is niet het belangrijkste en de supporters hebben voor de rest niet veel inbreng. Het betrekken van de supporters hierin is toch wel een beetje zinloos, vind ik dan.

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

Blijf jij maar lekker denken dat Oranje kansloos is om de finale te halen maar ik doe dat vooral niet. Je kunt het beter aan de positieve kant bekijken, Oranje heeft alles in orde en is er helemaal klaar voor. Ze zijn fit, geconcentreerd, slim en ze houden hun hoofd erbij. Als jij het eens aan de realistische kant zou bekijken zal je het met mij eens zijn dat Brazilië helemaal geen kans heeft om te winnen. Ze hebben maar 2 spelers die nog niet eens in topvorm zijn en dan moet je nog maar een zien wat zij er van bakken. Spanje en Argentinië zijn ook nog niet eens zo lastig, ze spelen aanvallend maar stellen achterin niet zoveel voor naar mijn mening. Je moet maar eens gaan vergelijken met de spelers van Oranje, dat is een team waar je op kunt vertrouwen en ze zijn van alle markten thuis. Wat je ook goed moet onthouden is dat je niet alleen maar naar de namen moet kijken, die jongens spelen nog niet eens zolang met elkaar en toch hebben ze het al tot de kwartfinale geschopt. Daar heb ik wel respect voor in vergelijking met de andere ploegen, die hebben het echt niet allemaal in orde en met name de organisatie van een coach. Bert is een uitstekende trainer voor Oranje, hij blijft rustig en doet geen domme dingen. Hij neemt de juiste beslissingen en geeft Oranje heel veel zelfvertrouwen en discipline, iets wat je wel nodig hebt om een WK te winnen lijkt mij. Hoe het er nu voor staat is uitstekend voor Nederland, en nogmaals, we kunnen slecht spelen en tegelijk winnen want zo goed zijn de andere landen nou ook weer niet als je het mij vraagt.

- Brazilië speelt beter dan Nederland, hun combinaties zie ik Nederland nog niet maken.

- Ik zeg nergens dat Oranje kansloos is.

- Brazilië heeft evenveel, al dan niet meer kans dan Nederland om te winnen. Onrealistische supporter, kuch kuch..

- Spanje heeft de beste verdediging, Argentinië is net als Oranje kwetsbaar vanachter.

- Oranje is niet van alle markten thuis, in de verdediging zijn ze te pakken.

- Slecht spelen en tegelijk winnen lukt amper tegen topploegen. Dat je tegen Denemarken wint met zwak voetbal zal nog lukken, maar tegen Argentinië en dergelijke topploegen als Spanje en Duitsland wordt dit gewoon afgestraft.

Dude, als je zegt dat Brazilië geen kans heeft om te winnen van Oranje, dan raad ik je aan om niets meer te posten als het op voetbal aankomt.

Over welke combinaties heb jij het? Je kunt wel duidelijk merken dat jij een belg bent en totaal geen overzicht hebt van het Nederlands Elftal.

Ik vind dat Brazilië geen kans maakt tegen Nederland, aangezien ik denk dat Oranje ook erg terughoudend gaat spelen en dat word het weer zo'n wedstrijd als tegen Japan of Denemarken. Vervolgens slaan wij toe op de fouten van de Brazilianen en zo kunnen we minstens een paar doelpunten maken. Ze hebben wel enige kans van winnen maar dat zal dan wellicht door penalty's komen. Daar moet je dan ook maar net geluk mee hebben, natuurlijk zou het zonde zijn maar Brazilië heeft zo wel eens kans.

Slecht spelen tegelijk winnen lukt zeker wel, dat heb je tegen Japan, Denemarken en zelfs Slowakije gezien. Als je weet hoe de tegenstander(s) spelen kun je dit toch voorkomen door de juiste mensen op de juiste plaats te zetten? Oranje heeft de kennis over de andere ploegen en zal zich er van bewust zijn hoe ze dit gaan aanpakken.

Oranje is wel degelijk van alle markten thuis, ze kunnen aanvallend spelen, terughoudend maar ook vooral neutraal. We hebben de juiste spelers en nogmaals een uitstekende trainer en dat kunt je niet echt bepaald zeggen van de andere landen. Veel spelers van Oranje kunnen van positie wisselen en dat is mooi meegenomen, dit heb je zeker nodig op een WK en komt goed van pas.

Nederland heeft een fantastisch team biedt veel mogelijkheden, tot nu toe hebben ze de kalmte bewaard maar straks tegen Brazilië, Spanje halen ze alles eruit.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...