Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Wat een fantastische supporter ben je Melvin! Serieus, beter kan niet! :7

Hij is driekwart Braziliaans. :7

Brazilië zal voor mij altijd de nummer 2 blijven als Nederland mocht verliezen op het WK. Ik ben namelijk Surinaams en er zijn toch veel mensen daar die niet alleen voor Nederland, maar ook voor Brazilië zijn. Komt volgens mij ook doordat de populatie daar bestaat uit een hoop Brazilianen.

OT:

Komt steeds dichterbij, die kwartfinale. Ik weet niet meer wie heeft gezegd dat van Persie deze keer beter op de bank kan zitten en Huntelaar erin kan laten, maar daar ben ik het er eigenlijk wel mee eens. Van Persie heeft inderdaad zijn kansen gehad, maar heeft ze niet allemaal even goed benut. Huntelaar heeft ook kwaliteiten, maar kans om die te laten zien heeft hij ook niet gehad, behalve dat doelpunt dat hij maakte dankzij de doelpoging van Robben. En Huntelaar stond ook precies op de goede plek waar een spits hoort te staan. Maar volgens mij zal van Persie gewoon in de basis gaan spelen en eventueel Huntelaar als een wissel voor later. Maar wie weet, misschien komt van Persie deze wedstrijd wel tot zijn recht?

Bert van Marwijk over Brazilië

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de posts van Melvin té grappig voor woorden, moest echt lachen. Ik zeg niet dat Nederland de meeste kans heeft, maar kansloos is het zeker niet. Wie weet wordt het een grote uitslag, zoals 3-0, maar dat zou zijn omdat Nederland (indien ze achter staan) alles op alles moeten zetten. Daardoor komen er ruimtes waar Brazilië met o.a. Kaka geniaal gebruik van kan maken. Als Nederland voor komt, is het verhaal totaal anders.

Het is waar dat Nederland tot nu toe niets heeft laten zien, maar ik hoop dat daar vandaag verandering in komt. Heb overigens ook nog niet veel gezien van Brazilië, ondanks dat sommige beweren van wel. Hebben jullie werkelijk de wedstrijd Brazilië-Portugal gezien? Dat was één van de slechtste wedstrijden van dit WK.

Nog altijd denk ik dat Brazilië wint, maar ik hoop Nederland. Nederland heeft een goed team, maar het komt er nog niet uit. Als ze daar niet heel snel mee opschieten, maken ze ineens heel wat minder kans.

Overigens denk ik dat, mocht Nederland winnen, ze eruit liggen in de halve finale tegen Uruguay/Ghana. Natuurlijk hebben die niet zoveel kwaliteiten als Nederland (al moet je uitkijken voor Forlan/Suarez!), maar ik denk dat als Nederland deze wedstrijd wint ze zeggen "we hebben van Brazilië gewonnen, we worden kampioen!". Onderschatting is de grootste tegenstander op die momenten.

Overigens vind ik Argentinië niet goed, en snap niet waarom iedereen daar zo lyrisch over wordt. Ze hebben in dit toernooi ook nog niets laten zien. Winnen met 3-0? Fantastisch. Maar daarvan was 1 buitenspel, 1 een gigantische fout van een verdediger en 1 schot wat er 1 is uit 100. Zonder die 1-0 was het uiteraard een heel ander verhaal. Spanje kan ik wel begrijpen, die hebben mijn WK gered afgelopen dinsdag. :puh:

We zullen wel zien wat het vanmiddag wordt. Ik denk Brazilië, ik hoop Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens denk ik dat, mocht Nederland winnen, ze eruit liggen in de halve finale tegen Uruguay/Ghana. Natuurlijk hebben die niet zoveel kwaliteiten als Nederland (al moet je uitkijken voor Forlan/Suarez!), maar ik denk dat als Nederland deze wedstrijd wint ze zeggen "we hebben van Brazilië gewonnen, we worden kampioen!". Onderschatting is de grootste tegenstander op die momenten.

Aan de ene kant een voordeel dat iedereen elkaar aan de andere kan afmaakt qua grote teams. Maar als je inderdaad wint van Barzilië, dan kan het tegen uruguay/Ghana net zo slecht aflopen als tegen Rusland. Ter voorbereiding op de Finale (waar je zeker een groot land krijgt, ARG-DUI-SPA) is het beter om een groot land als tegenstander te hebben ná Brazilë. Dan moet je gewoon knokken en Nederland kennende gaan ze makkelijk de wedstrijd in tegen Uruguay/Ghana. Hopelijk denken ze dan aan dat moment in de EK2008, zodat het dit keer niet mis gaat. Al zal het besef wel groter zijn dat dit om een finale plek gaat.

Ik hoop echt dan Nederland vanmiddag los komt en beter voetbal gaat spelen, anders wordt het helemaal niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Het komt er gewoon op neer dat Nederland vandaag kei, Maar dan ook echt keihard gaat verliezen, En dan is het eindelijk weer voorbij met die onzin! :tu:

1278023889-140.jpg

Onnodig balverlies is Nederland super goed in, Dus dat gaat nog leuk worden! ^_^

1278023889-151.jpg

Als ze Robben makkelijk kunnen 'elimineren' dan is de rest een eitje. :cya: (Omdat veel mensen hier Robben de beste speler vinden)

Ja, gastje van Slowakije zei een dag voordat de wedstrijd tegen Nederland zou beginnen dat ze Robben goed in de gaten gaan houden en hem geen ruimte gaan geven. Daar heb ik niet echt veel van gezien, Robben kreeg ruimte en maakte het ook meteen af. Weliswaar is Slowakije geen Brazilië, dus ja. En Robben is niet de enige goede speler die we hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Megapilot: Als je het filmpje verder bekijkt zie je dat ze niet alleen bang zijn voor Arjen Robben maar voor alle aanvallers van Oranje. Dit wil dus helemaal niets zeggen of wij met of zonder Robben kampioen kunnen worden aangezien we fantastische spelers hebben, in zowel de aanval als in de verdediging. Daar kun jij niet onder uit lijkt me.

Brazilië heeft ook goede spelers maar die kun je met gemakt onder controle hebben door veel aanvallend te spelen. Vervolgens kan Robben weer een mooie actie maken en schiet hij er weer een in. Van der Wiel en John Heitinga zeggen je blijkbaar ook niets? Dit zijn uitstekende verdedigers die met gemakt Brazilië onder druk kunnen zetten. Je bent het toch wel met mij eens dat Oranje een sterk team heeft?

Ze worden vanmiddag eindelijk wakker en gaan zich geheel focussen op de wedstrijd. Tegen Slowakije, Denemarken en Japan was het een eitje en waren ze niet actief genoeg maar speelden ze juist behoudend en vrij neutraal, iets wat je niet tegen Brazilië moet doen aangezien je dan flink in de problemen komt. Maar ik weet vast en zeker dat Nederland flink gebruik gaat maken van Robben, wat natuurlijk ook wel nodig is. Ze schakelen om en doen er alles aan om te winnen, ze zien Brazilië toch als 'groot' voetballand waar wij als Nederlanders van kunnen winnen. En dan kun je alleen maar trots zijn om van zo'n land te winnen, dat zal Oranje alleen maar meer zelfvertrouwen geven. We zien vanmiddag wel wat ze er van bakken. Ik ga in ieder geval voor een 2-1 voor Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Megapilot: Als je het filmpje verder bekijkt zie je dat ze niet alleen bang zijn voor Arjen Robben maar voor alle aanvallers van Oranje. Dit wil dus helemaal niets zeggen of wij met of zonder Robben kampioen kunnen worden aangezien we fantastische spelers hebben, in zowel de aanval als in de verdediging. Daar kun jij niet onder uit lijkt me.

Brazilië heeft ook goede spelers maar die kun je met gemakt onder controle hebben door veel aanvallend te spelen. Vervolgens kan Robben weer een mooie actie maken en schiet hij er weer een in. Van der Wiel en John Heitinga zeggen je blijkbaar ook niets? Dit zijn uitstekende verdedigers die met gemakt Brazilië onder druk kunnen zetten. Je bent het toch wel met mij eens dat Oranje een sterk team heeft?

Ze worden vanmiddag eindelijk wakker en gaan zich geheel focussen op de wedstrijd. Tegen Slowakije, Denemarken en Japan was het een eitje en waren ze niet actief genoeg maar speelden ze juist behoudend en vrij neutraal, iets wat je niet tegen Brazilië moet doen aangezien je dan flink in de problemen komt. Maar ik weet vast en zeker dat Nederland flink gebruik gaat maken van Robben, wat natuurlijk ook wel nodig is. Ze schakelen om en doen er alles aan om te winnen, ze zien Brazilië toch als 'groot' voetballand waar wij als Nederlanders van kunnen winnen. En dan kun je alleen maar trots zijn om van zo'n land te winnen, dat zal Oranje alleen maar meer zelfvertrouwen geven. We zien vanmiddag wel wat ze er van bakken. Ik ga in ieder geval voor een 2-1 voor Nederland.

Van der Wiel en Heitinga zeggen mij juist wel iets..xD Maargoed, ik kan me best vinden in je post. De pronostieken liggen ver uiteen, de 1 verwacht een dominerend Brazilië, de ander verwacht dat Oranje gaat domineren(in de kranten). Met andere woorden; deze match kun je nauwelijks voorspellen..:D Ik ga kijken, 'k had normaal gezien afgesproken met een vriend, maar dat gaat niet door, dus zal ik elke seconde van de match gezien hebben.

@ Melvin: Lol, Robben elimineren? Ik ben zelf verdediger in een ploeg, en ik zweer het je, tegen aanvallende ploegen spelen is allesbehalve makkelijk. De Braziliaanse verdediging zal lijden, maar ook die van Oranje zal de handen vol hebben. Als Stekelenburg speelt als tegen Slowakije, zullen de Brazilianen scherp moeten schieten..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet meer wie heeft gezegd dat van Persie deze keer beter op de bank kan zitten en Huntelaar erin kan laten, maar daar ben ik het er eigenlijk wel mee eens.

Johan Derksen in VI: Oranje dacht ik. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond was VI-oranje weer zo prettig kijken, de humor zat er weer flink in ( door onderandere Tijl ). Ik heb me het meest gelachen om de olifanten slurf van Rene van der gijp, na 3 keer zien lag ik nog steeds dubbel. schater.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een fantastische supporter ben je Melvin! Serieus, beter kan niet! :7

Hahahahaha :schater: , Nieuwsbericht, Ik ben geen supporter, En zeker niet voor Nederland (Hoe lullig dat ook klinkt), Heb belangrijkere dingen te doen.

Nog iets minder dan 2 uur te gaan voordat de aftrap Nederland - Brazilié van start gaat, Ik zie dat er hier al wat Oranje slingers weggehaald worden.

Zo zie je maar weer, Dat de meeste mensen (Hier) wel weten dat het afgelopen is voor Nederland, En de straten niet langer meer lelijk oranje willen hebben. :schater:

Veeeeel succes/geluk zometeen voor de oranjefans onder ons! :clown:(zullen jullie hard nodig hebben)

Link to comment
Delen op andere websites

De komende 2 uur zit ik aan m'n tv vastgekluisterd, succes Oranje! :D

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN...Djeezes..Oranje z'n verdediging kan gewoon niet op tegen de Braziliaanse aanval..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

1-0 voor Brazilié! Yeahhh! ^_^

En BIJNA 2-0 voor Brazilié als het 1e schot niet buitenspel was!

Messchien gaat Brazilié toch wel met 8-0 die Hollanders verslaan! Hahahahaha :schater:

lands veraad weg met jouw!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...