Visser23 Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Die is gewoon precies hetzelfde haha. Ja, dit was hem inderdaad, dit seizoen ook nog. Leuk Reageren
Kloep Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Tjah, dan kun je bijna niet meer van geluk spreken. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Ja, dan moet hem het vertrouwen hebben gegeven de gok toch te wagen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 GEEN NAZI'S IN DE FINALE! Droomfinale Nederland - Spanje! Het wordt moeilijk voor Nederland, maar het wordt alleszins een prachtwedstrijd. Reageren
FireFighter Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 (bewerkt) Shäde Deutschland, alles ist vorbei! Bewerkt: 7 juli 2010 door FireFighter Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Ik had toch wel gedacht dat Duitsland zou winnen. Maar Spanje was ook wel erg goed, dus ik weet niet of Nederland daar wel van gaat winnen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Duitsland kwam amper aan de bal, Spanje is verdiend gewonnen. Ook al wordt Oranje ingemaakt door Spanje, het wordt alleszins een pracht van een wedstrijd. Maar onderschat Oranje niet, die trucjes en combinaties die Spanje vandaag liet zien, kan Oranje ook. *Denkt spontaan aan de geweldige dribbels van Robben en het doelgevaar dat daaruit volgt* Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Nederland - Spanje, das een mooie finale ik ben blij dat Duitsland eruit ligt ik zie liever een team voor de eerste keer wereld kampioen worden dan dat een ploeg voor de vierde keer wereld kampioen wordt. Reageren
Redeemed Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Duitsland kwam amper aan de bal, Spanje is verdiend gewonnen. Ook al wordt Oranje ingemaakt door Spanje, het wordt alleszins een pracht van een wedstrijd. Maar onderschat Oranje niet, die trucjes en combinaties die Spanje vandaag liet zien, kan Oranje ook. *Denkt spontaan aan de geweldige dribbels van Robben en het doelgevaar dat daaruit volgt* Ik denk eerder dat ''Oranje'' en Spanje flink aan elkaar gewaagd zijn, i.p.v. dat Spanje standaard Oranje in zou gaan maken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Duitsland kwam amper aan de bal, Spanje is verdiend gewonnen. Ook al wordt Oranje ingemaakt door Spanje, het wordt alleszins een pracht van een wedstrijd. Maar onderschat Oranje niet, die trucjes en combinaties die Spanje vandaag liet zien, kan Oranje ook. *Denkt spontaan aan de geweldige dribbels van Robben en het doelgevaar dat daaruit volgt* Ik denk eerder dat ''Oranje'' en Spanje flink aan elkaar gewaagd zijn, i.p.v. dat Spanje standaard Oranje in zou gaan maken. Spanje is op papier veel beter dan Oranje, geef toe.. Reageren
Tomeken Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Duitsland kwam amper aan de bal, Spanje is verdiend gewonnen. Ook al wordt Oranje ingemaakt door Spanje, het wordt alleszins een pracht van een wedstrijd. Maar onderschat Oranje niet, die trucjes en combinaties die Spanje vandaag liet zien, kan Oranje ook. *Denkt spontaan aan de geweldige dribbels van Robben en het doelgevaar dat daaruit volgt* Ik denk eerder dat ''Oranje'' en Spanje flink aan elkaar gewaagd zijn, i.p.v. dat Spanje standaard Oranje in zou gaan maken. Spanje is op papier veel beter dan Oranje, geef toe.. Dat was Brazilie ook. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 (bewerkt) Spanje is op papier veel beter dan Oranje, geef toe.. Dat was Brazilie ook. Yeah right.. Felipe Melo? Luis Fabiano? Robinho? Nee, die zijn op papier echt wel beter dan Robben, van Persie, Sneijder, vd Vaart, van Bommel... Maargoed Nederland kan inpakken en naar huis. Spanje speelt magistraal voetbal, Nederland heeft een heel kleine kans. Maar die kans moeten ze dan wel echt pakken, iets wat ik niet zie gebeuren Bewerkt: 7 juli 2010 door Mania-92 Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Ik hoop zo hard dat Spanje wint, het zou erg mooi zijn, ze hebben het echt verdiend, Nederland ook natuurlijk, maar ik vindt dat Spanje toch iets beter is Volgende wedstrijd is David Villa klaar voor een nieuwe goal en om tegelijker tijd meer goalen op zijn naam te hebben staan dan Raul Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.