Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010

Recommended Posts

Geplaatst:

Op papier is Spanje sterker, maar of Spanje werkelijk gaat winnen is de vraag. Ik ben bang van wel, maar hoop uiteraard van niet. Tweede plek vind ik ook heel netjes, trouwens. Al zou ik het super vinden als ze winnen. :bier:

Geplaatst:

Op papier is Spanje sterker, maar of Spanje werkelijk gaat winnen is de vraag. Ik ben bang van wel, maar hoop uiteraard van niet. Tweede plek vind ik ook heel netjes, trouwens. Al zou ik het super vinden als ze winnen. :bier:

Eeuwige 2e, als ze wereldkampioen willen worden moet het dit jaar, de kleinere landen worden steeds beter en de grotere zakken af.

Geplaatst:

Nieuws niet gezien? De keeper heeft gezegd tegen van Persie dat het voorbij is, waar hij dus waarschijnlijk in is getrapt, bron is MSN.

Ach we zullen het zondag zien en we weten het pas als de laatste fluit is te horen!

Lol...:7 Het lijkt me niet echt logisch dat Van Persie een goal laat liggen, denk nou zelf eens logisch na..:7 Waarom zou hij de tegenstander geloven? Zo dom is Van Persie nou ook niet..Hieruit maak ik op dat je hebt ingezien dat Oranje ook zijn -volgens jou- egotrippers heeft. MSN is op dit forum al meermaals als onbetrouwbare bron afgestempeld, en terecht.

Ik krijg een sterk gevoel dat Megapilot oranje niet graag ziet winnen..

Omdat ik zeg dat Spanje meer kans heeft dan Nederland ben ik meteen een Spanje-supporter? Is dat het enige wat je kan verzinnen? Ik heb het namelijk al ontelbare keren naar m'n hoofd gekregen. Net als Kloep vond ik de wedstrijd Ned-Bra leuk al vanaf het begin, omdat er mooi voetbal gespeeld werd. Maakt dat van Kloep een Bra-supporter? Neen, dat heet een voetballiefhebber die het licht in de ogen van de tegenstander gunt.

Maar met dat sarcasme snap ik het niet helemaal. Is Spanje beter dan Nederland? Of heeft Nederland meer kans op de wereldtitel?

Ik voorspel 2-1 voor Spanje.

Spanje is overduidelijk beter dan Nederland..Als ze als vandaag spelen gaat Nederland de boot in.

... De keeper heeft gezegd tegen van Persie dat het voorbij is, waar hij dus waarschijnlijk in is getrapt, ...

Wat bedoel je hiermee?

"Hé jij daar, de wedstrijd is afgelopen!" Heel geloofwaardig..

@ MegaPilot: Ben je nog steeds zo negatief ingesteld? Maar je moet niet alleen maar naar het realisme kijken. Het is toernooi voetbal, dan kan alles gebeuren. Natuurlijk is het leuk om mooi voetbal te zien maar daar draait het WK niet om, je missie is om de beker te winnen en er in te blijven geloven. Als je dan ook nog over een hecht team beschikt is dat natuurlijk fantastisch. Spanje zeker niet onderschatten, ze zijn vaak snel in de aanval maar vond ze vandaag helemaal niet zo goed spelen en als je verliest van Zwitserland zegt dat ook wel wat lijkt mij. Maar goed, je weet niet hoe het gaat lopen, ik als Nederlander hoop natuurlijk van harte dat we die beker pakken en die Spanjaarden afmaken.

Nederland speelde in het begin ook heel slecht hoor, maar ze wonnen wel. Maakt dat nu zo een verschil? Met een owngoal en een rebound winnen van Denemarken is al even beschamend als verliezen van Zwitserland. Spanje heeft duidelijk, net als Nederland, zijn mooiste voetbal bewaard voor het laatste.

MegaPilot, Ik vind dat je gaat te ver met woord "nazi" :duh: WOII is voorbij dus Duitsland is geen nazi meer. Dat is gewoon beledigd voor Duitsland. Het Duitse volk kan niks aan doen want meeste mensen zijn geboren na WOII. Vele nazi zijn oud of dood. Vind je leuk dat iemand scheldt tegen Nederland vb kaaskop ofzo. Dus je moet respect tonen aan iedere land.

Komaan Nederland, geeft Spanje een pak slaag.

Belgen worden steeds als dom afgestempeld op dit forum, ik vind dat ik wel het recht heb om eenmaal de Duitsers als nazi's af te stempelen..:bonk: Dat heet overwinningsreugde, hierbij mijn excuses aan iedere Duitser op dit forum die zich beledigd voelde.

:Y

Eeuwige 2e, als ze wereldkampioen willen worden moet het dit jaar, de kleinere landen worden steeds beter en de grotere zakken af.

Geplaatst: (bewerkt)

Voor iedereen die hier nog twijfelt aan de wereldheerschappij van Spanje ga ik even dat balletje van Xabi Alonso op Iniesta opsnorren. Wat een pass!

[EDIT] Dat balletje op 0:52, zo hoort voetbal te zijn!

Bewerkt: door Mania-92
Geplaatst:

Voor iedereen die hier nog twijfelt aan de wereldheerschappij van Spanje ga ik even dat balletje van Xabi Alonso op Iniesta opsnorren. Wat een pass!

Kijk, dát is pas spelen. Nederland gaat superhard verliezen.

Geplaatst:

Kijk en dát is geen verstand van voetbal hebben. ;)

De bal is rond, alles kan gebeuren.

Geplaatst:

Volgens mij heeft Spanje meer verstand van voetbal dan jij ooit zult hebben. ;)

Ok, de bal is rond, da's waar, er kan veel gebeuren, maar ik hoop dat Spanje wint, ze verdienen het, en als ze zoals vandaag spelen, dan winnen ze met gemak. Denk eraan, Iker Casillas is de 2e beste keeper van de wereld, na Buffon dan.

En volgens mij zal David Villa zijn record van goals breken en Raul overtreffen, dus wat ik wil zeggen is dat hij een goal zal maken tegen Nederland. En als Pedro terug zo speelt als vandaag, buiten die egoïstische actie, dan heeft hij ook wel kans om een doelpunt te maken, juist zoals Fernando Torres.

Geplaatst:

Lol, jij hebt geen verstand van voetbal. Oranje heeft slechts een waterkans op winst..

Geplaatst:

Lol, jij hebt geen verstand van voetbal. Oranje heeft slechts een waterkans op winst..

Nou nou, hij wist wel te vertellen dat de bal rond was hoor! :O Die wist ik nog niet. :O

Maar goed, Nederland heeft zeker wel een kans. Nederland heeft nog niet hun beste spel laten zien, misschien doen ze dat zondag wel. :puh: Ik zit zondag in ieder geval in Frankrijk. Daar valt nogal vaak de stroom uit, en juist zondagavond gaat het daar onweren. Als de stroom uitvalt word ik echt gek. :(

Geplaatst:

Spanje is op papier veel beter dan Oranje, geef toe..:bonk:

Dat was Brazilie ook.

Yeah right.. Felipe Melo? Luis Fabiano? Robinho? Nee, die zijn op papier echt wel beter dan Robben, van Persie, Sneijder, vd Vaart, van Bommel... :bonk:

Maargoed Nederland kan inpakken en naar huis. Spanje speelt magistraal voetbal, Nederland heeft een heel kleine kans. Maar die kans moeten ze dan wel echt pakken, iets wat ik niet zie gebeuren

Ach ja, kom, laten we allemaal lekker pessimistisch gaan denken! Daar hebben ze wat aan daarginds! Nederland heeft zeker een kans hoor, als ze Spanje maar niet de kans geven die bal rond te tikken en zelf een stukje voetbal leveren.

Geplaatst:

I lolled.... hard.

Nederland had geen kans tegen Brazilië, en ze winnen.

Conclusie? Nederland heeft kans.

Nou nou, hij wist wel te vertellen dat de bal rond was hoor! :O Die wist ik nog niet. :O

Maar goed, Nederland heeft zeker wel een kans. Nederland heeft nog niet hun beste spel laten zien, misschien doen ze dat zondag wel. :puh: Ik zit zondag in ieder geval in Frankrijk. Daar valt nogal vaak de stroom uit, en juist zondagavond gaat het daar onweren. Als de stroom uitvalt word ik echt gek. :(

Lol..xD

Ach ja, kom, laten we allemaal lekker pessimistisch gaan denken! Daar hebben ze wat aan daarginds! Nederland heeft zeker een kans hoor, als ze Spanje maar niet de kans geven die bal rond te tikken en zelf een stukje voetbal leveren.

Kom op zeg, een kamioenenploeg als Spanje heeft geen moeite om de bal rond te spelen zonder foute passes, iets waar Oranje wél moeite mee heeft.

I lolled.... hard.

Nederland had geen kans tegen Brazilië, en ze winnen.

Conclusie? Nederland heeft kans.

Ach man, kijk jij wel naar het WK? :bonk:

PUNT 1

Nederland heeft enorm veel geluk gehad tegen Brazilië.

PUNT 2

Spanje is veel beter dan Brazilië.

PUNT 3(conclusie)

Nederland heeft weinig kans om te winnen tegen Spanje. Logisch nadenken is moeilijk hé..Brrazilië vergelijken met Spanje, dude, heb je nu zelf niet door dat je post enorm faalt? :bonk:

Spanje moet het hebben van Villa. Schakel die uit en ze zijn kansloos.

Echt niet, Pedro gezien? Ze hebben Torres nog, Silva,...

Villa is zeer belangrijk, maar een goede coach kan zelfs zonder Villa kansrijk zijn.

Bewerkt: door MegaPilot

MegaPilot, wel beter opletten want van je snapt het spelletje niet helemaal geloof ik. Nederland heeft Brazilië in de 2e helft totaal overklast. Niets geluk gehad. De eerste helft was Brazilië wel wat beter, maar de 2e helft had Brazilië niets te vertellen.

Nederland heeft alles gewonnen tot nu toe. Spanje heeft reeds verloren van een mindere ploeg dan Oranje (Zwitserland). Iedereen die zegt dat Nederland kansloos is, is gek. Als alles goed loopt en de spelers mooi voetbal laten zien, weet ik zeker dat we van Spanje kunnen winnen.

Bewerkt: door Sprunk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...