Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

We noemen geen namen voor het vetgedrukte. Kuch, GTTO? Deze post is mijn mening waar iedereen over klaagt..xD Ik ga 100 % mee met deze post. Nog 2 daagjes en het is zover..:D Weet iemand trouwens wanneer de finale begint? Ik vind zo op 1 2 3 niets over de start van de match. :puh: Btw, lang leve Wikipedia:

  • Arjen Robben scoorde de 2200e goal van het WK sinds 1930.

Ik las op internet dat de match plaats zal vinden van 20u30 tot 23u.

Dit is trouwens een van de weinige keren dat ik een beetje geïnteresseerd geraak in voetbal. (niet dat ik zo uitgebreid als jullie over een match kan praten :clown:) Ik zou Nederland graag zien winnen. :)

Ja, omdat er misschien nog een verlenging+penalty's aan zou kunnen zitten of ze bedoelen dat de prijsuitreiking mee is gerekend. Een ding is wel als Spanje kampioen wordt hoef ik niet die uitreiking van hun te zien :{

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk, Spanje heeft goed gespeeld dit WK maar ook minder zoals tegen Zwitserland.

Ze speelden in mijn ogen wel degelijk goed tegen Zwitserland, alleen hadden het geluk niet mee. De ballen gingen er niet in. Dat kan altijd een keer voorkomen, maar betekent niet dat je slechter speelt dan wanneer je niets creëert en je krijgt 1 bal en die schop je erin. Maar ook ik put een beetje vertrouwen uit die wedstrijd; ze mogen van mij zondag zo goed spelen als ze kunnen, zolang Nederland maar wint. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk kunnen we winnen! Misschien is Spanje wel beter maarja, ik vond Brazilië ook beter dan Nederland en Argentinië vond ik in eerste instantie ook beter dan Duitsland. Maar toch hebben ze gewonnen. Het hangt helemaal van de dag af.

Betreft octopus Paul, vorig EK koos hij alles goed behalve de finale. Er is dus nog hoop _O_.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen nu weet ik het zeker. Spanje gaat deze finale winnen.

Ik had namelijk 2 bakjes met in ieder bakje 5 blokjes kaas neergelegd. Het Nederlandse bakje was open en bloot en zeer makkelijk te bereiken.

Om het Spaanse bakje lagen muizenvallen, mijnen, spijkermatten en het bakje was gesloten met daarop een rotsblok van 1 ton.

Guess what?

De muis at het Nederlandse bakje leeg, maar bracht daarna de woorden "Maar Spanje wint" uit.

:(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin stteds meer te twijfelen voor wie ik ga supporteren.. :puh:

Het zijn 2 mooie clubs, maar ze hebben eigenlijk allebei goeie wedstrijden en moeilijke wedstrijden meegemaakt. (zoals: Brazilië - Nederland / Nederland - Uruguay / Spanje - Paraguay / Spanje Duitsland)

Ik denk dat het heel nipt kan worden, misschien zelfs wel penalty's. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn god halen ze mijn post weg, maar Sprunk zijn post blijft staan. :7

*mompelt iets over megaleden als ubermenschen behandelen*

:engel:

Ah fijn nog 1 freaking dag tot de finale. Een WK finale MET Nederland... het blijft toch nog voor mij iets waar ik met verbazing naar luister. Meer mensen last van? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn god halen ze mijn post weg, maar Sprunk zijn post blijft staan. :7

Je post staat er nog!?

Nee schat, ik had een plaatje met een gehandicapte man erna gepost met ik ben geen mongol of iets in die trant.

(slecht geheugen dus ...geen idee meer wat precies)

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...