Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Op papier en in het veld is Spanje beter, dus is hun kans groter. Waarom denk je dat die site de kans voor Spanje groter acht? Bij de Nederlandse verdediging zijn de individuele kwaliteiten nogal schaars in vergelijking met die van Spanje.

Ik ben het niet eens met je mening. Het kan alle kanten opgaan en op papier is niet alles waar.

Link to comment
Delen op andere websites

Op papier en in het veld is Spanje beter, dus is hun kans groter. Waarom denk je dat die site de kans voor Spanje groter acht? Bij de Nederlandse verdediging zijn de individuele kwaliteiten nogal schaars in vergelijking met die van Spanje.

Ik ben het niet eens met je mening. Het kan alle kanten opgaan en op papier is niet alles waar.

Puyol, Piqué, Capdivilla en Ramos. Heb je die mannen zien spelen? Toch niet te vergelijken met de Nederlandse verdediging qua individuele kwaliteiten. Ik ben het eens met je opmerking dat het alle kanten kan opgaan, maar Spanje heeft z'n kwaliteiten in het veld al bewezen(Nederland ook, maar de manier hoe Spanje corners neemt en dergelijke meer, daar kan NL niet aan tippen).

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat zo beginnen! Ben best gespannen inmiddels. :puh: Come on, Holland!

Ik ook eerlijk gezegd. Ben nog aan het twijfelen of ik een shirt van Oranje zou aandoen tijdens de match. Lang leve bijgeloof? xD het is btw een shirt van Van Niselrooy, en die doet niet mee met dit WK..:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu wel gespannen de wedstrijd te kijken, maar er wordt toch niet gescoord zolang ik buiten geen gastoeters heb gehoord. :puh:

EDIT: Beetje teleurgesteld in de eerste helft trouwens. Veel gele kaarten en nog niet gescoord.

Link to comment
Delen op andere websites

En het is weer Stekelenburg die Oranje in de match houdt, petje af! _O_ Alles is nog mogelijk, maar het is duidelijk dat Spanje het overwicht heeft. Nederland liet zich compleet wegspelen in het begin, maar ze komen er nu toch uit met enkel mooie acties. Wie was die klungel die die bal van tussen z'n voeten liet gaan bij die corner? Dat was godverdomme de beste kans voor Oranje! Ik denk dat het Matthijsen was? Jammer, was een mooie kans..:N Ik zie Spanje winnen, maar als Nederland op voorsprong kan komen, zie ik de kansen van NL serieus keren. ^^

Van Bommel moet nu echt gaan ophouden met fouten te maken, straks spelen we met 10 man verder..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk is de tweede helft, net als tegen Brazilië, voor ons!

Overigens vind ik dat Nederland tegen het einde van de eerste helft steeds beter in de wedstrijd komt, en Spanje wat inzakt. Hopelijk zet deze lijn zich voort!

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens vind ik dat Nederland tegen het einde van de eerste helft steeds beter in de wedstrijd komt, en Spanje wat inzakt. Hopelijk zet deze lijn zich voort!

Vind ik ook, al moet ik zeggen dat ik steeds m'n hart vasthou als ik de Spanjaarden zie counteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...