Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

JEZUS wat een hond is die scheids zeg. hier word ik echt pissed van Nederland had gewoon onverdiende gele kaarten en rode kaart en Spanje die krijgt er maar 4 waar het er ook minimaal 8 van moesten zijn! Hoe kan je zo iemand laten fluiten, en dan nog een dikke gast van 100 jaar oud niet laten terugkijken jemig het was buitenspel man Spanje had nog geen kampioen moeten zijn dat moesten penalty's zijn en ook geen corner hé? Nee laat zijn schele ogen na kijken ofzo want je bent super scheel! De scheidsrechter heeft heel deze wedstrijd kapot gefloten Nederland kon nogeens in zijn spel komen nee dan weer een kaart, laat die Japanner van een paar wedstrijden geleden fluiten en niet deze dikke Engelsman.

>>> Door Jowx: Denk om je taalgebruik, het is maar een spelletje.... <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Binne 4 jaar zien ze ons op HET WK in DE FINALE !!!!

Leer jij nou eerst maar fatsoenlijk Nederlands typen voordat je dat soort onzin komt verkondigen.

Naja, even diep slikken en weer verder gaan. Het is immers maar voetbal.

Ben ik helemaal mee eens. Morgen gaat iedereen gewoon weer aan het werk en gaat het leven verder. Het is niet zo dat de wereld vergaat.

PS. Die Belgen plaatsen zich voor 2014 ook niet voor het WK laat staan dat ze het EK uperhaupt halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Brazilié versloeg Nederland messchien niet, Maar SPANJE dus net wel!!! :clown::dans:

En wil jij je kop houden. Iedereen probeert nu een trauma weg te werken. Morgen mag je weer beginnen over dat 'Brazilie en Spanje' van jou. Het liefst volgende week.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat fluitconcert wat volgde nadat de stadion speaker de scheidsrechter op het podium riep sprak boekdelen.

@ Hierboven: De kleine landen worden steeds beter inderdaad. Nederland is volgens mij een klein land... Je spreekt jezelf dus kei hard tegen.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Als je zegt dat de scheidsrechter de finale heeft beslist... Ga ik totaal met je mee. Puyol had duidelijk rood moeten krijgen aangezien hij Robben vasthield. Doorgebroken speler, rood. Dan Robben ook nog een gele kaart geven omdat hij terecht protesteerd? Niet te geloven. Vervolgens Heitinga rood geven terwijl hij zijn hand duidelijk terugtrok. En dan ook nog eens een buitenspelgoal.

De voorzet waarbij Iniesta die bal kon aannemen. Was dat buitenspel? Nee. De bal die daarvoor werd voorgegeven, waarbij Iniesta wel buitenspel stond. Een speler van Nederland moest die bal half wegwerken omdat hij anders bij Iniesta zou komen. Oftewel: buitenspel. Genaaid, genaaid, genaaid.

FIFA, hoe kan je zo'n scheidsrechter een finale laten fluiten. Hij had zn blinde-geleidenhond niet eens bij zich.

Verbazing, verdriet en woede. Zegt alles wat er nu door me heen gaat. En ga nu niet zeggen: Dat heb je altijd als je een finale verliest, want verbazing had ik niet gehad als Spanje won: ik verwachtte het ook wel. Woede had ik niet gehad als de scheidsrechter de WK-finale niet had beslist. Had gewoon meteen gezegd: "Ik laat Spanje winnen", dan hadden we die hele finale niet hoeven spelen.

Sorry maar ik zie hier op tv net een samenvatting van die actie. Ze tonen duidelijk met een lijn aan dat Iniesta 2 keer niet buitenspel stond.

Ik was voor Spanje omdat Nederland gewoon te vuil speelt en het gewoon niet verdient om te winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hierbij het dringende verzoek om je emoties in bedwang te houden. Er is alle begrip voor dat je het verschrikkelijk vind dat Nederland het nét niet gehaald heeft in Zuid-Afrika, maar toon je een goede verliezer en leg je er bij neer. Schelden, doodsbedreigingen en flaming naar andere leden zijn VERBODEN en worden bij herhaling bestraft met een warn. Nogmaals, ik heb er alle begrip voor dat jullie vreselijk teleurgesteld en geïrriteerd zijn. Maar ken ajb jullie grenzen en maak het niet nog vervelender dan nodig is. Hierbij tevens het verzoek om geen olie op het vuur te gooien door provocerende reacties te plaatsen, begrijp dat dit een erg gevoelig onderwerp is waarmee je bepaalde reacties kunt uitlokken. Ook tegen provocatie kan worden opgetreden met een warn, wees sportief en laat elkaar in hun waarde. Uiteindelijk draait het in de sport om sportiviteit, laat dat dan ook zien in jullie gedrag in dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Dizee en GTA freak met jullie kan ik spreken, web floot goed gewoon goed!

Je moet de schuld op Nederland leggen niet op WEB!

De kansen waren 50 tegen 50, voetbal is nou eenmaal niet altijd eerlijk... :)

Bewerkt: door jordib12
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie hier net beelden op TV waaruit blijkt dat het helemaal geen buitenspel goal is.

Webb floot een prima wedstrijd in mijn ogen.

Dit had trouwens evengoed rood moeten zijn ipv geel: http://www.youtube.com/watch?v=zdXtuaqY8rY&translated=1

Ik zeg ook niet dat Webb een slechte wedstrijd heeft gefloten, maar hij zat er soms wat naast. Dan nog je moet toch iemand de schuld geven, je geeft niet zomaar iemand van oranje de schuld dat ze verloren hebben.

PS. @ hierboven, Jullie geven Webb niet de schult omdat jullie niet voor Nederland waren. Dan ligt de situatie heel anders.

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...