Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Man krijg een goed paar ogen. Spanje had twee acties, de eerste was buitenspel en daar had hij voor moeten fluiten. Dat deed hij niet en toen kreeg Spanje tweede actie en die knalde hij erin. :)

Jongen toch, geef toch gewoon toe dat Spanje beter was en dat ze verdiend hebben gewonnen.

Daarbij heeft de scheids niet geholpen, deze heeft in tegenstelling tot vele andere matchen een bijna vlekkeloze match gefloten. Enkel op het einde ging hij wel in de mist toen hij die corner niet floot.

Dat laatste heeft geen betrekking op jou FiFi, maar dat heb ik al een paar zien zeggen...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

FireFighter man, doe eens normaal. Het is een spelletje en Spanje heeft gewoon verdient gewonnen. Het was geen buitenspel, het was precies gelijk. Ik vind het ook klote maarja het leven gaat door he :puh:.

@Dizzee: Inderdaad, ik keek ook de Snor, geen buitenspel!

Doe normaal? Doe normaal? Doe jij eens normaal. Ga naar Spanje man, ga met hun mee feest vieren dan omdat vals spelend gewonnen hebben. Als het een eerlijke wedstrijd was geweest dan had ik er vrede mee, maar nu loop ik echt op kolen.

Spanje heeft verdient gewonnen, spijtig voor Nederland, ookal floot de scheids niet correct, maar ze hebben het verdient en de goal was duidelijk GEEN BUITENSPEL !!!

Man krijg een goed paar ogen. Spanje had twee acties, de eerste was buitenspel en daar had hij voor moeten fluiten. Dat deed hij niet en toen kreeg Spanje tweede actie en die knalde hij erin. :)

Met die oranje bril heb je niet gezien hoe een aantal Nederlanders al lang met diepdonker-rood het veld af hadden gemoeten? Die karatekick van de Jong verdient zeker een schorsing van 5 wedstrijden!

Daarnaast maakt Nederland z'n kansen, die ze wel degelijk kregen, niet af. Ja dan moet je niet piepen als Spanje dat wel doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland was vanaf de rust niks slechter dan Spanje. Als de scheids dan de wedstrijd kapot gaat fluiten, kan Nederland er ook niks meer aan doen. Want je kunt zeggen wat je wil, maar deze wedstrijd ging meer om de scheidsrechter dan om skills.

Link to comment
Delen op andere websites

Spanje was toch wel beter dan Nederland in de finale, maar die eikel van een Robben maakt zijn kansen niet af. En ik wil ook wel even Howard Webb bedanken voor zijn zicht op de sport. Zoals ik zei, Webb, de flapdrol, gaf Iniesta geen rood voor natrappen, Puyol niet voor een doorgebroken speler vasthouden, en Nederland geen corner geven, maar Spanje een doeltrap waaruit de goal kwam. Zijn vrouw heeft gelijk: Hij kan al geen 3 kinderen onder controle houden. Webb, doe ons en jezelf een plezier en stop met fluiten en ga lekker bij de politie werken, daar ben je zo goed in.

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

1278911356-870.jpg

Je ziet duidelijk dat Iniësta hier buitenspel staat, hierdoor moest de grensrechter vlaggen en moest dit een vrije trap zijn voor Nederland. Uiteraard heeft de grensrechter niet gefloten en mocht Iniësta doorspelen waarop hij scoorde. Een goal die er niet had mogen zijn of afgekeurd moest worden.

Een duidelijker plaatje vind je in de spoiler.

Een duidelijker plaatje:

1278911752-880.jpg

Je ziet dat het lijntje van Iniësta langer is dan die van de Nederlandse verdedigers, hierdoor blijkt dat hij buitenspel stond.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

1278911356-870.jpg

Je ziet duidelijk dat Iniësta hier buitenspel staat, hierdoor moest de grensrechter vlaggen en moest dit een vrije trap zijn voor Nederland. Uiteraard heeft de grensrechter niet gefloten en mocht Iniësta doorspelen waarop hij scoorde. Een goal die er niet had mogen zijn of afgekeurd moest worden.

Je weet dat buitenspel al telt als de bal gespeeld wordt naar diegene? Toen stond Iniesta namelijk niet buitenspel, want van der Wiel struikelde, en toen stond zijn been nog meer naar achter.

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Dat plaatje klopt niet hoor, als je hij de bal aanraakte, liep hij geen buitenspel hoor! :puh:

Op dit plaatje zie je dat hij al naar de goal toe aan het lopen was met de bal!

De 1ste fase wanneer die bal niet toekomt liep hij buitenspel, maar de bal komt daar niet dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, maar Fabregas of hoe die ook heet, gaf de bal aan Iniesta, en toen stond hij niet buitenspel, want van der Wiel stond daar nog, en was net te laat. Dat kon je ook zien, dat het totaal niet buitenspel was. Maar die goal was er nooit geweest als die corner nou gezien was. Webb gaat nooit meer fluiten, geloof me.

Link to comment
Delen op andere websites

Webb gaat nooit meer fluiten? :puh:

Als er nu iets gebeurt zoals in Duitsland- Engeland?

De bal is 1 m over de lijn?

En de scheidsrechter fluit niet, zou dat niet veel erger zijn?

Want over die fase hebben jullie het niet hé

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nog even nagekeken, op het moment van aanname staat hij buitenspel, maar het telt alleen op het moment van aanspelen. Dus het is een ''terechte'' goal. Maar die goal zou er inderdaad helemaal niet geweest zijn als Webb een corner gaf voor Nederland nadat het muurtje de bal van richting deed veranderen. En om nog maar niet te spreken van de aanstellerij van de Spanjaarden. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, maar Fabregas of hoe die ook heet, gaf de bal aan Iniesta, en toen stond hij niet buitenspel, want van der Wiel stond daar nog, en was net te laat. Dat kon je ook zien, dat het totaal niet buitenspel was. Maar die goal was er nooit geweest als die corner nou gezien was. Webb gaat nooit meer fluiten, geloof me.

Hij is nog wel de slechtste scheids tot nu toe vind ik, gewoon zware overtredingen niet zien, wtf? :? Het spel van Spanje is ook veranderd, fake-een-overtreding-zodat-tegenpartij-geel-krijgt lijkt het wel, ze faken allerlei overtredingen en krijgen nog gelijk ook, en bij een echte overtreding word er niks gedaan :?

>>> Door Jowx: Ook voor jou bij deze je laatste waarschuwing, gedraag je normaal of post niet. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Webb gaat nooit meer fluiten? :puh:

Als er nu iets gebeurt zoals in Duitsland- Engeland?

De bal is 1 m over de lijn?

En de scheidsrechter fluit niet, zou dat niet veel erger zijn?

Want over die fase hebben jullie het niet hé

Ik wou bij FireFighter, die zei dat de wedstrijd anders gelopen zou zijn, vertellen over Duitsland-Engeland, want als die erin zat, was het 2-2 en zou het ook anders geweest zijn. Een corner kun je gemakkelijk zien, een bal over de lijn niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom hebben we dan lijnrechters?

Bedoel je de grens of de 6e official? Over de 6e, die peuteren in hun neus, want die falen tot nu toe, letten nooit op. De grens kunnen het ook niet altijd zien, omdat ze niet uit het veld gaan lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...