Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

jordib12, het lijkt me beter als jij uit dit topic blijft. In jouw ogen is het "gebeurd, niet meer over hebben", terwijl dit een topic is om te discussiëren over het wk en de wedstrijden. Logisch toch dat wordt nagepraat over de wedstrijd? Als je daar niet tegen kan, blijf dan a.u.b. uit dit topic weg. Reactie hierop via PM (niet in dit topic), want hij is al genoeg ontspoort.

MP, je hebt helemaal gelijk, hoor. Maar zoals ik altijd zeg: "ongeacht of de scheids voor of tegen je fluit, als je één keer meer scoort dan je tegenstander, win je de wedstrijd". :puh:

Leontjuuh-gta, ik heb al toegegeven dat ik Spanje beter vond. Neemt niet weg dat ik toch een beetje teleurgesteld ben (ook al is dat minder dan ik dacht). Over zowel het spel van Nederland, het spel van Spanje als de uitslag. Want het was geen wedstrijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan de rest van mijn leven geen octopus meer zien. :N

Misschien is het maar goed ook dat ze vlak voor tijd scoorde. Ik denk dat je anders 16 miljoen pacemakers kon inkopen voor de penalties.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik zeg niet dat hij er niet meer mag over praten, hij zegt gewoon constant hetzelfde,

het was corner ja het was corner!!!!!

Dit is een discussie topic, en geen ''laat het gewoon'' topic. Dus ik bedoel, hij heeft een standpunt, en dan moet je reageren op dat standpunt. Dat is een discussie. Jij zegt; ach, laat het gewoon. Dat is geen discussie, snappie?

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik zeg niet dat hij er niet meer mag over praten, hij zegt gewoon constant hetzelfde,

het was corner ja het was corner!!!!!

Dit is een discussie topic, en geen ''laat het gewoon'' topic. Dus ik bedoel, hij heeft een standpunt, en dan moet je reageren op dat standpunt. Dat is een discussie. Jij zegt; ach, laat het gewoon. Dat is geen discussie, snappie?

snappie papie! :)

Die bal van robben, wanneer ie alleen op de keeper komt, ik dacht echt dat ie erin ging!

Dat was echt zo close, hij moest hem iets meer stiften...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik zeg niet dat hij er niet meer mag over praten, hij zegt gewoon constant hetzelfde,

het was corner ja het was corner!!!!!

Dit is een discussie topic, en geen ''laat het gewoon'' topic. Dus ik bedoel, hij heeft een standpunt, en dan moet je reageren op dat standpunt. Dat is een discussie. Jij zegt; ach, laat het gewoon. Dat is geen discussie, snappie?

snappie papie! :)

Die bal van robben, wanneer ie alleen op de keeper komt, ik dacht echt dat ie erin ging!

Dat was echt zo close, hij moest hem iets meer stiften...

Komt door de zenuwen denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

De scheidsrechter was niet uber nee, maarja Oranje ook niet. Wat ik treurig vind is dat iedereen gelijk iemand gaat zoeken om op te zeiken. 'Als hij die corner had gegeven, was er geen doelpunt van Spanje geweest', misschien kwam Spanje wel na de mislukte corner met een counter terug en scoorde. Spanje speelde gewoon beter, en als we zoveel beter waren als jullie zegen waarom hadden we het dan niet binnen de 90 minuten gefixed of kwam dat ook door de scheidsrechter? We hebben genoeg kansen gehad, Spanje ook maar die scoorde gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Iniesta had evengoed een rode kaart kunnen krijgen voor zijn ferme elleboog duw tegen V. Bommel. Mocht dat gebeurd zijn had hij niet gescoord en was het mss wel anders uitgedraaid..

Ben ik ook mee eens. Maarja eigenlijk had de Jong er ook uit gemoeten. Misschien was het dan ook wel anders afgelopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf het lachen vinden dat FiFi blijft proberen om die goal onterecht te noemen :7 .

In ieder geval, Webb heeft niet slecht gefloten, voor de blinde NL-supporters: Iniesta heeft niet nagetrapt, die heeft een duw gegeven aan een al enorm veel spelende Van Bommel nadat deze, al voor de zoveelste keer, Iniesta omver trapte. Deze keer was het wel enkel een trap op zijn enkel maar toch. Wees blij dat hij Iniesta geen geel gaf want dan had Van Bommel die ook moeten krijgen (zijn 2de). Webb heeft de wedstrijd ook niet kapotgefloten, nee een hoop NL-spelers hebben de wedstrijd letterlijk kapotgetrapt door zware en smerige overtredingen. Zanik wat minder en ga door met je leven, wat je nu zegt gaat die wedstrijd echt niet veranderen...

Link to comment
Delen op andere websites

BREAKING NEWS!

We hebben zojuist dit vernomen vlak na de wedstrijd!

svjc0m.jpg

Net dit gevonden.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Sport/265783/Engelse-voetbalbond-beschuldigt-Spanje-van-omkoping.htm?rss=true

http://www.spanjevandaag.com/zijn-spanje-en-rusland-betrokken-bij-wk-omkoping/

Toeval? Of...

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het anders een uitstekende scheidsrechter, misschien heeft hij wel een aantal verkeerde beslissingen gemaakt en heeft dat Spanje aan een doelpunt gebracht. Maar, je kunt niet zeggen dat hij het slecht heeft gedaan. Alle (gele) kaarten waren in mijn ogen terecht, zowel die van Spanje als van Nederland. Het is uitermate jammer dat we geen Wereld Kampioen zijn geworden maar het is nou eenmaal zo. Spanje heeft geluk gehad als je het mij vraagt, door een foute beslissing van de scheidsrechter als het ware. Niets aan te doen, dit WK is toch al een beetje verkloot door (foute) beslissingen van scheidsrechters en grensrechters, kijk maar naar Engeland bijvoorbeeld. En dan heb ik het over dat buitenspel gebeuren. Een beetje jammer dat het zo is gegaan, je zal toch denken dat er anno 2010 niets meer fout kan gaan tijdens een wedstrijd.

Maar goed, ik stond dus gister in Amsterdam op het Museumplein en het was een gekkenhuis kan ik je vertellen. Gigantisch veel mensen wat het dus zo gezellig maakte, je kon helaas amper wat van de wedstrijd zien. Toch heb ik genoten van de sfeer, jammer genoeg hebben we niet gewonnen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het hele WK dit jaar verder eigenlijk heel slecht...

  • Slechte scheidsrechters
  • Een bal waar een klein kind nog niet mee kan voetballen
  • Gigantische blunders
  • Slechte organisatie

Ik bedoel maar, Engeland was misschien door gegaan als de grensrechters op zouden letten, Blatter werkt ook weer tegen om dit alsnog niet goed te keuren, en nog veel meer dingen, danwel kleine dingen, maar er zijn genoeg dingen die veel maar dan ook heel veel beter hadden gekund.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het hele WK dit jaar verder eigenlijk heel slecht...

  • Slechte scheidsrechters
  • Een bal waar een klein kind nog niet mee kan voetballen
  • Gigantische blunders
  • Slechte organisatie

Ik bedoel maar, Engeland was misschien door gegaan als de grensrechters op zouden letten, Blatter werkt ook weer tegen om dit alsnog niet goed te keuren, en nog veel meer dingen, danwel kleine dingen, maar er zijn genoeg dingen die veel maar dan ook heel veel beter hadden gekund.

slechte organisatie wat dan? IK vond organisatie goed!

En die bal is top heb ik thuis liggen!

die andere 2 punten kloppen wel! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...