Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik heb het gevoel dat Nederland het moeilijk zal hebben om binnen 4 Jaar terug in de finale geraken, weet niet is voorgevoel :puh:

Volgens mij is het voor iedere ploeg moeilijk om in de finale te geraken :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Nederland dat wil halen, moet het heel snel nieuwe talenten vinden. Deze groep is te oud om dan door te gaan. En wie moet in godsnaam onze linksback worden nu Gio weg is? Nou ja, in 4 jaar kan veel gebeuren uiteraard...

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom denkt iedereen nou dat we 'over 4 jaar', maar er is over 2 jaar weer een toernooi. Het EK. Dan maken we toch ook weer kans om kampioen van Europa te worden. Je moet eerst maar het EK afwachten en dan eigenlijk pas verder kijken na het volgende WK.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom denkt iedereen nou dat we 'over 4 jaar', maar er is over 2 jaar weer een toernooi. Het EK. Dan maken we toch ook weer kans om kampioen van Europa te worden. Je moet eerst maar het EK afwachten en dan eigenlijk pas verder kijken na het volgende WK.

En waarom? Ik kijk altijd meer uit naar een WK dan naar een EK.

Over 2 jaar is ook nog niet zo'n groot probleem, aangezien de sterspelers van Nederland dan nog onder de 30 zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom denkt iedereen nou dat we 'over 4 jaar', maar er is over 2 jaar weer een toernooi. Het EK. Dan maken we toch ook weer kans om kampioen van Europa te worden. Je moet eerst maar het EK afwachten en dan eigenlijk pas verder kijken na het volgende WK.

En waarom? Ik kijk altijd meer uit naar een WK dan naar een EK.

Over 2 jaar is ook nog niet zo'n groot probleem, aangezien de sterspelers van Nederland dan nog onder de 30 zijn.

Ik ben ook zeer benieuwd wie Robben of Stekelenburg zou vervangen. Vorm zou kunnen, maar dat zie ik niet echt als een goede optie. Wie denken jullie dat, als Stekelenburg met pensioen gaat, hem zou vervangen?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij duurt dat wel even voor dat Stekelenburg met pensioen gaat. Hij is volgens mij 28 ofzo, dus hij kan er nog 2 WK's mee spelen.

Inderdaad, volgens mij stopte van der Sar op z'n 38e met keepen voor het Nederlandse elftal.

Link to comment
Delen op andere websites

Robben is altijd maar de vraag. Hij is nog niet zo oud, hij is pas 26 (ondanks dat hij best een oude kop heeft xD), maar als hij één keer een goede schop krijgt kan hij nooit meer spelen. Of hij mist het EK/WK vanwege een blessure.

Wie Robben zou vervangen? We hebben zat spelers die dat kunnen. Ondanks dat zij niet zo goed zijn als Robben, zijn ze nog van goed niveau.

Ik vraag me af of Van Marwijk weg gaat bij Oranje. Aan de ene kant hoop ik wel (dan kunnen we weer aanvallend spelen?) aan andere kant niet (weinig coaches hebben zo goed als hij gepresteerd).

Link to comment
Delen op andere websites

Robben is altijd maar de vraag. Hij is nog niet zo oud, hij is pas 26 (ondanks dat hij best een oude kop heeft xD), maar als hij één keer een goede schop krijgt kan hij nooit meer spelen. Of hij mist het WK.

Wie Robben zou vervangen? We hebben zat spelers die dat kunnen. Ondanks dat zij niet zo goed zijn als Robben, zijn ze nog van goed niveau.

Ik vraag me af of Van Marwijk weg gaat bij Oranje. Aan de ene kant hoop ik wel (dan kunnen we weer aanvallend spelen?) aan andere kant niet (weinig coaches hebben zo goed als hij gepresteerd).

Als Van Marwijk een mooie aanbieding krijgt van een top club. Dan is hij weg, anders blijft hij denk nog even bij Oranje. Verder met Robben, ja hij heeft niet voor niks de bijnaam 'De Man Van Glas'. Ik weet ook niet of hij op zijn 30ste nog zo snel is, als nu. Maar we zullen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Robben is altijd maar de vraag. Hij is nog niet zo oud, hij is pas 26 (ondanks dat hij best een oude kop heeft xD), maar als hij één keer een goede schop krijgt kan hij nooit meer spelen. Of hij mist het WK.

Wie Robben zou vervangen? We hebben zat spelers die dat kunnen. Ondanks dat zij niet zo goed zijn als Robben, zijn ze nog van goed niveau.

Ik vraag me af of Van Marwijk weg gaat bij Oranje. Aan de ene kant hoop ik wel (dan kunnen we weer aanvallend spelen?) aan andere kant niet (weinig coaches hebben zo goed als hij gepresteerd).

Als Van Marwijk een mooie aanbieding krijgt van een top club. Dan is hij weg, anders blijft hij denk nog even bij Oranje. Verder met Robben, ja hij heeft niet voor niks de bijnaam 'De Man Van Glas'. Ik weet ook niet of hij op zijn 30ste nog zo snel is, als nu. Maar we zullen zien.

Van Marwijk heeft, als ik me niet vergis, nog een contract t/m 2012 als bondscoach van het Nederlands elftal. Hij zal dus blijven, tenzij hij een aanbod krijgt van een andere club die hij niet kan afslaan. Hij zal het dan ook laten weten.

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij duurt dat wel even voor dat Stekelenburg met pensioen gaat. Hij is volgens mij 28 ofzo, dus hij kan er nog 2 WK's mee spelen.

Misschien nog wel meer, keepers gaan over het algemeen langer mee. Buffon is ook 38 ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom denkt iedereen nou dat we 'over 4 jaar', maar er is over 2 jaar weer een toernooi. Het EK. Dan maken we toch ook weer kans om kampioen van Europa te worden. Je moet eerst maar het EK afwachten en dan eigenlijk pas verder kijken na het volgende WK.

En waarom? Ik kijk altijd meer uit naar een WK dan naar een EK.

Over 2 jaar is ook nog niet zo'n groot probleem, aangezien de sterspelers van Nederland dan nog onder de 30 zijn.

En Olympisch kampioen, is dat niet aantrekkelijk? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...