Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

MP, je hebt helemaal gelijk, hoor. Maar zoals ik altijd zeg: "ongeacht of de scheids voor of tegen je fluit, als je één keer meer scoort dan je tegenstander, win je de wedstrijd". :puh:

Leontjuuh-gta, ik heb al toegegeven dat ik Spanje beter vond. Neemt niet weg dat ik toch een beetje teleurgesteld ben (ook al is dat minder dan ik dacht). Over zowel het spel van Nederland, het spel van Spanje als de uitslag. Want het was geen wedstrijd.

Ho ho. Ik zelf was ook flink teleurgesteld na de finale. Ik dacht echt ***. Maar we moeten wel een beetje redelijk blijven en gewoon weer verder gaan met ons (mooie) leven. Ik snap iedereen is teleurgesteld ben ik ook. Ik keek vandaag na het WK journaal, toen lieten ze beelden van de finale zien. Toen ging toch wel weer ff zeer doen en zeker met die Hugo Borst. Hopelijk wordt het morgen nog een groot feest met rondvaart door de mooiste grachten van de wereld, die van Amsterdam. De Spanjaarden kunnen nu wel zo'n bustocht hebben door de straten van Madrid, maar wij hebben iets unieks, de rondvaart. Verder wil ik Oranje bedanken voor de hele mooie tijden die ik/wij allemaal hebben beleefd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Spanje wereldkampioen wordt. Ze hebben een uitstekende, uitgeballanceerde selectie, gewoon een hele sterke ploeg.

Ik moet niet niet meer zoveel denken...

De beste spelers in de finale vond ik de beide keepers. Dat is toch niet echt de bedoeling van een finale (maar ik heb zowieso weinig goed voetbal gezien dit WK) Het kan echt niet hoor, het arbitrale trio de schuld geven. We mochten blij zijn dat De Jong mocht blijven na z'n karatetrap (wat kwam ie hoog hè) en Robben had het gewoon af moeten maken toen het kon.

En zie het positief, nu is er nog kans op verbetering...

Link to comment
Delen op andere websites

Toch vond ik niet dat Casillas de beste doelman van het toernooi was. Ja, hij had een goede laatste wedstrijd. Ja, hij heeft minste tegendoelpunten. Maar heb hem geen spectaculaire reddingen zien verrichten vóór de finale.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch vond ik niet dat Casillas de beste doelman van het toernooi was. Ja, hij had een goede laatste wedstrijd. Ja, hij heeft minste tegendoelpunten. Maar heb hem geen spectaculaire reddingen zien verrichten vóór de finale.

Ja, vind ik ook. Hij is zeker 1e geworden omdat hij die presentatrice vol op haar mond heeft gepakt :bonk:. Maar ik vond Stekelenburg wel beter, ook al kijk ik met een oranje bril

Link to comment
Delen op andere websites

Toch vond ik niet dat Casillas de beste doelman van het toernooi was. Ja, hij had een goede laatste wedstrijd. Ja, hij heeft minste tegendoelpunten. Maar heb hem geen spectaculaire reddingen zien verrichten vóór de finale.

Hij is zeker 1e geworden omdat hij die presentatrice vol op haar mond heeft gepakt :bonk:.

Dat is wel zijn vriendin, dus ik denk dat ik precies hetzelfde zou hebben gedaan als ik de WK-finale won. Vind ik niets speciaals aan...

Ik vind het echt belachelijk dat hij het is geworden. Als je kijkt wat voor toernooi Stekelenburg keept op zijn allereerste internationale landen-toernooi en op zijn leeftijd. Echt onzin dit.

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Maar Nederland heeft wel 6 doelpunten tegen gehad... En daar kijken veel mensen naar als "maatstaf" voor de keeper. Alleen vergeten ze dat Spanje een veel betere verdediging ervoor heeft staan dan Nederland.

En niet te vergeten dat Stekelenburg geblunderd heeft bij de wedstrijd tegen Uruguay.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker super. Zo'n mooie huldiging heeft Spanje niet gehad. :puh: Daar waren overigens ook massa's mensen op straat, maar die spelers zaten in een bus. SAAAAAI! :puh:

Ja, dat heb ik al eerder gezegd. Op een boot is toch veel unieker dan zo'n saaie busreis :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

In Spanje leeft voetbal ook niet zo erg als in ons kikkerlandje heb ik het idee. Spanje viert een paar uur feest en gaan daarna weer over tot de orde van de dag. Het land kampt met grote problemen als werkloosheid e.d. Lijkt mij logisch dat voetbal daar wat minder aandacht krijgt dan het goed geregelde Nederland. Desalniettemin is een bus wel heel erg saai inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker super. Zo'n mooie huldiging heeft Spanje niet gehad. :puh: Daar waren overigens ook massa's mensen op straat, maar die spelers zaten in een bus. SAAAAAI! :puh:

Het blijft natuurlijk ook lastig varen zonder grachten. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

In Spanje leeft voetbal ook niet zo erg als in ons kikkerlandje heb ik het idee. Spanje viert een paar uur feest en gaan daarna weer over tot de orde van de dag. Het land kampt met grote problemen als werkloosheid e.d. Lijkt mij logisch dat voetbal daar wat minder aandacht krijgt dan het goed geregelde Nederland. Desalniettemin is een bus wel heel erg saai inderdaad.

In Spanje leeft het voetbal wel erg, maar daar meer in clubverband. Catalaanse inwoners zullen niet snel feest gaan vieren als Spanje wint. :puh:

Het blijft natuurlijk ook lastig varen zonder grachten. :engel:

Uiteraard, maar je kan wel wat speciaals verzinnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...