Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ja, en gelukkig gebeurde dat ook zo lekker eerlijk. Dat scheelt, leuk spelletje. :)

Als Nederland de winnende treffer zou maken dan was het wel allemaal heel eerlijk. Leer toch omgaan met je verlies, je posts krijgen met de minuut minder inhoud. Als je niets meer te zeggen hebt, post dan gewoon niet.

Ik noem het geen smoesjes hoor. Jij denkt dat ik het als smoesjes doe, maar dat doe ik niet. Die rode kaart was te zwaar, maar de hele verdediging raakt wel uit zijn spel, omdat ze moeten opschuiven, maar jij gaat gelijk alles eruit halen wat ik zeg en het een smoesje noemen.

Het heeft erg veel weg van smoesjes verzinnen voor het verlies van Oranje, maar als jij standvastig blijft beweren dat het geen smoesjes zijn dan leg ik me daarbij neer.

Niet mee eens, Spanje was de eerste 30 minuten van de wedstrijd beter. Daarna was het toch echt Nederland die de kansen kreeg. Robben met 2 grote kansen, de 1e had er gewoon ingemoeten. Klote scheidsrechter.

Ja, want de scheidsrechter zorgde ervoor dat de bal er niet in ging.. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Robben kreeg ook nog geel voor protesteren. :7

Dom, even later ging hij na een buitenspel-actie nog door en trapte hij de bal in het doel. Hij had daar zo geel voor kunnen geven.

Wel grappig. Robben laat zich vaak vallen bij elke aanraking (zoals bij Brazilië). En nu krijgt hij een enorme kans voor goal, wordt hij vastgehouden (Puyol) en valt hij niet waar je juist moet vallen. Wel sportief dat hij natuurlijk doorgaat, maar ik had verwacht dat hij ging vallen, robben kennende.

Maar ik ben trots op Nederland! Hier trouwens nog een mooie compilatie van de NOS. Rondvaart door de Grachten gaat door trouwens. En dat hebben ze verdiend!

Link to comment
Delen op andere websites

Wel grappig dat die scheidsrechter op Euro 2008 zo'n slechte wedstrijd had gefloten dat hij niet meer door mocht en nu fluit hij in de WK Finale. :cab: Ik zeg niet dat hij zó ontzettend slecht was, maar als je dat al in je achterhoofd hebt hem nog zo'n grote wedstrijd laat fluiten?! Da's wel raar. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Robben kreeg ook nog geel voor protesteren. :7

Dom, even later ging hij na een buitenspel-actie nog door en trapte hij de bal in het doel. Hij had daar zo geel voor kunnen geven.

Wel grappig. Robben laat zich vaak vallen bij elke aanraking (zoals bij Brazilië). En nu krijgt hij een enorme kans voor goal, wordt hij vastgehouden (Puyol) en valt hij niet waar je juist moet vallen. Wel sportief dat hij natuurlijk doorgaat, maar ik had verwacht dat hij ging vallen, robben kennende.

Maar ik ben trots op Nederland! Hier trouwens nog een mooie compilatie van de NOS. Rondvaart door de Grachten gaat door trouwens. En dat hebben ze verdiend!

Vond ik idd ook raar dat hij hem niet liet vallen! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de scheids niet goed, maar op zich heeft hij niet veel verkeerd gedaan. Alle geel voor Nederland was imo ook gewoon geel. Maar vond wel dat hij niet consistent was, hij had ook Spanje meer geel moeten geven. Een overtreding van Nederland op Spanje kreeg veel eerder geel dan andersom. Dan krijg je toch iets andere wedstrijd; iedereen met geel moet zich inhouden. Ook over de overtredingen waarvoor Heitinga geel kreeg valt te twisten.

Neemt niet weg dat we ook goed wegkwamen bij die overtreding van Nigel de Jong. Ik keek ernaar met dezelfde horror als de overtreding tegen de Zeeuw in de vorige wedstrijd, of dat gemene natrappen tegen Robben door Brazilië. Al had Iniesta (geloof ik) ook rood moeten krijgen voor die actie tegen Van Bommel. Die overigens op zijn beurt ook weer goed weg kwam met alleen geel, sommige hadden voor zijn overtreding rood gegeven. Ook Puyol had rood kunnen krijgen (had al geel bij die overtreding op Robben, wat ook nog eens doorgebroken speler is). Wat dit betreft was de scheids dus wel consistent. :7

Erg zuur dat het gebeurde in de laatste minuten. Vond het geen leuke wedstrijd, letterlijk doodgefloten. Of het nu terecht was of niet, het was geen voetbal maar een aaneenschakeling van vrije trappen. Ook die corner/vrije trap die niet gegeven zijn, kunnen net dat verschil maken tussen de verlenging uitspelen of niet.

Ik vond Nederland slecht, maar Spanje evenzeer. Ze kregen niet veel meer goede kansen dan Nederland, en van dat snelle spel was geen sprake. Toch vond ik Spanje beter, en vind ik het verdiend dat ze wonnen. Geen groot verschil, maar wel degelijk een verschil.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even mijn mening over dat doelpunt.. De goal van Spanje is onterecht naar mijn mening. Ziehier mijn redenering. :)

1: Holland moet een corner krijgen(een duidelijke corner, ik zag et zelf :s).

2: Holland krijgt deze niet.

3: Spanje scoort na de uittrap van Cassilias.

Conclusie: Mocht Webb z'n ogen gebruikt hebben en die corner hebben laten geven, dan was dat doelpunt hoogstwaarschijnlijk niet gevallen. Dat is gewoon een feit. Jammer genoeg kan geen enkele Spaanse fan dit toegeven, het is nochtans een feit. Accept it or hoepel op..:bonk:

En tja, de scheids heeft vele rode kaarten niet gegeven, best jammer. Spanje is btw wel een ongelofelijk onsportief land, Capdevilla slaat op Van Persie die bijna alleen door is, en doet dan alsof ie niks gedaan heeft..:bonk: Maargoed, zo zijn er aan beide kanten dingen gebeurd die niet mochten zijn. De scheids heeft de wedstrijd belist, ik blijf erbij. Holland kreeg voor het minste geel en Spanje liet hij maar begaan. Als je als een mierenneuker geel wilt geven voor de minste fout, doe het dan voor beide ploegen. Dit is gewoon een naaistreek. Dan krijgt Robben nog geel voor protesteren, had ie niet 200% gelijk misschien? Blinde mol..

Waarom ze Webb laten fluiten na Spanje-Zwitserland is mij een raadsel, De Bleeckere is zo'n 10 keer beter..

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even mijn mening over dat doelpunt.. De goal van Spanje is onterecht naar mijn mening. Ziehier mijn redenering. :)

1: Holland moet een corner krijgen(een duidelijke corner, ik zag et zelf :s).

2: Holland krijgt deze niet.

3: Spanje scoort na de uittrap van Cassilias.

Conclusie: Mocht Webb z'n ogen gebruikt hebben en die corner hebben laten geven, dan was dat doelpunt hoogstwaarschijnlijk niet gevallen. Dat is gewoon een feit. Jammer genoeg kan geen enkele Spaanse fan dit toegeven, het is nochtans een feit. Accept it or hoepel op..:bonk:

En tja, de scheids heeft vele rode kaarten niet gegeven, best jammer. Spanje is btw wel een ongelofelijk onsportief land, Capdevilla slaat op Van Persie die bijna alleen door is, en doet dan alsof ie niks gedaan heeft..:bonk: Maargoed, zo zijn er aan beide kanten dingen gebeurd die niet mochten zijn. De scheids heeft de wedstrijd belist, ik blijf erbij. Holland kreeg voor het minste geel en Spanje liet hij maar begaan. Als je als een mierenneuker geel wilt geven voor de minste fout, doe het dan voor beide ploegen. Dit is gewoon een naaistreek. Dan krijgt Robben nog geel voor protesteren, had ie niet 200% gelijk misschien? Blinde mol..

Waarom ze Webb laten fluiten na Spanje-Zwitserland is mij een raadsel, De Bleeckere is zo'n 10 keer beter..

Ga je nog altijd zeiken over die corner?

Ga verder met je leven,

Link to comment
Delen op andere websites

Ga je nog altijd zeiken over die corner?

Ga verder met je leven,

Kom met argumenten of reageer gewoon niet. Dit slaat nergens op. Je bent trouwens al de 2de Spanje-fan die het niet kan verdragen dat ik gelijk heb. Ik zeik met redenen, die goal was niet gevallen mocht die Webb z'n ogen hebben gebruikt. DAT IS GEWOON EEN FEIT EN IK HEB DUS HET VOLSTE RECHT OM ER OVER TE ZEIKEN..

Even in capslock om het duidelijk voor je te maken, blijkbaar dringt het niet tot je door.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga je nog altijd zeiken over die corner?

Ga verder met je leven,

Kom met argumenten of reageer gewoon niet. Dit slaat nergens op. Je bent trouwens al de 2de Spanje-fan die het niet kan verdragen dat ik gelijk heb. Ik zeik met redenen, die goal was niet gevallen mocht die Webb z'n ogen hebben gebruikt. DAT IS GEWOON EEN FEIT EN IK HEB DUS HET VOLSTE RECHT OM ER OVER TE ZEIKEN..

Even in capslock om het duidelijk voor je te maken, blijkbaar dringt het niet tot je door.

JA, ik weet het was corner, iedereen zegt het en het was zo, maar blijkbaar begrijp je niet dat iedereen dat weet en dat je in herhaling valt!!!

IK GA ME CAPSLOCK GEBRUIKEN OM TE VRAGEN NIET MEER ER OVER TE ZEIKEN DE UITSLAG IS ER NU AL!!

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even tussendoor, een voordelige koopje. --> Klik

:schater: GE-WEL-DIG :puh:

Dit is erover!

Jij hebt gewoon geen gevoel voor humor..

Nog even mijn mening over dat doelpunt.. De goal van Spanje is onterecht naar mijn mening. Ziehier mijn redenering. :)

1: Holland moet een corner krijgen(een duidelijke corner, ik zag et zelf :s).

2: Holland krijgt deze niet.

3: Spanje scoort na de uittrap van Cassilias.

Conclusie: Mocht Webb z'n ogen gebruikt hebben en die corner hebben laten geven, dan was dat doelpunt hoogstwaarschijnlijk niet gevallen. Dat is gewoon een feit. Jammer genoeg kan geen enkele Spaanse fan dit toegeven, het is nochtans een feit. Accept it or hoepel op..:bonk:

En tja, de scheids heeft vele rode kaarten niet gegeven, best jammer. Spanje is btw wel een ongelofelijk onsportief land, Capdevilla slaat op Van Persie die bijna alleen door is, en doet dan alsof ie niks gedaan heeft..:bonk: Maargoed, zo zijn er aan beide kanten dingen gebeurd die niet mochten zijn. De scheids heeft de wedstrijd belist, ik blijf erbij. Holland kreeg voor het minste geel en Spanje liet hij maar begaan. Als je als een mierenneuker geel wilt geven voor de minste fout, doe het dan voor beide ploegen. Dit is gewoon een naaistreek. Dan krijgt Robben nog geel voor protesteren, had ie niet 200% gelijk misschien? Blinde mol..

Waarom ze Webb laten fluiten na Spanje-Zwitserland is mij een raadsel, De Bleeckere is zo'n 10 keer beter..

Tuurlijk, dat is normaal dat er onkent wordt. Jij als 'voetbalkenner' zal dat wel moeten weten. als Nederland bijvoorbeeld een overtreding maakt, gaan ze toch ook niet zeggen dat het met opzet was. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ga je nog altijd zeiken over die corner?

Ga verder met je leven,

Kom met argumenten of reageer gewoon niet. Dit slaat nergens op. Je bent trouwens al de 2de Spanje-fan die het niet kan verdragen dat ik gelijk heb. Ik zeik met redenen, die goal was niet gevallen mocht die Webb z'n ogen hebben gebruikt. DAT IS GEWOON EEN FEIT EN IK HEB DUS HET VOLSTE RECHT OM ER OVER TE ZEIKEN..

Even in capslock om het duidelijk voor je te maken, blijkbaar dringt het niet tot je door.

JA, ik weet het was corner, iedereen zegt het en het was zo, maar blijkbaar begrijp je niet dat iedereen dat weet en dat je in herhaling valt!!!

IK GA ME CAPSLOCK GEBRUIKEN OM TE VRAGEN NIET MEER ER OVER TE ZEIKEN DE UITSLAG IS ER NU AL!!

Belgenfight. :7

Doe gewoon rustig beide. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, ga nu allemaal liggen zeiken op elkaar lossen we niks mee op. Spanje was eigenlijk de hele wedstrijd de betere. Het is ook terrecht dat mensen zeggen dat de scheids de wedstrijd beinvloedt heeft. Louis Van Gaal zei al voor de wedstrijd dat de scheids een belangrijke rol ging spelen. Hij zat er soms compleet naast, zoals bij de besproken hoekschop. Verder moet iedereen gewoon weer doorgaan met ze leven en niet hier hele tijd over door blijf zeuren. Verder kunnen we terug kijk op een mooi WK en er komt toch nog een boottocht. Dus een mooie huldiging voor Onze Helden.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, ga nu allemaal liggen zeiken op elkaar lossen we niks mee op. Spanje was eigenlijk de hele wedstrijd de betere. Het is ook terrecht dat mensen zeggen dat de scheids de wedstrijd beinvloedt heeft. Louis Van Gaal zei al voor de wedstrijd dat de scheids een belangrijke rol ging spelen. Hij zat er soms compleet naast, zoals bij de besproken hoekschop. Verder moet iedereen gewoon weer doorgaan met ze leven en niet hier hele tijd over door blijf zeuren. Verder kunnen we terug kijk op een mooi WK en er komt toch nog een boottocht. Dus een mooie huldiging voor Onze Helden.

Dat jij nou geen fan bent oké, maar er zijn mensen die er waarde aan hechten (ik, ja!).

Maar je hebt wel gelijk met je eerste stukje.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...