Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Als je zegt dat de scheidsrechter de finale heeft beslist... Ga ik totaal met je mee. Puyol had duidelijk rood moeten krijgen aangezien hij Robben vasthield. Doorgebroken speler, rood. Dan Robben ook nog een gele kaart geven omdat hij terecht protesteerd? Niet te geloven. Vervolgens Heitinga rood geven terwijl hij zijn hand duidelijk terugtrok. En dan ook nog eens een buitenspelgoal.

De voorzet waarbij Iniesta die bal kon aannemen. Was dat buitenspel? Nee. De bal die daarvoor werd voorgegeven, waarbij Iniesta wel buitenspel stond. Een speler van Nederland moest die bal half wegwerken omdat hij anders bij Iniesta zou komen. Oftewel: buitenspel. Genaaid, genaaid, genaaid.

FIFA, hoe kan je zo'n scheidsrechter een finale laten fluiten. Hij had zn blinde-geleidenhond niet eens bij zich.

Verbazing, verdriet en woede. Zegt alles wat er nu door me heen gaat. En ga nu niet zeggen: Dat heb je altijd als je een finale verliest, want verbazing had ik niet gehad als Spanje won: ik verwachtte het ook wel. Woede had ik niet gehad als de scheidsrechter de WK-finale niet had beslist. Had gewoon meteen gezegd: "Ik laat Spanje winnen", dan hadden we die hele finale niet hoeven spelen.

Sorry maar ik zie hier op tv net een samenvatting van die actie. Ze tonen duidelijk met een lijn aan dat Iniesta 2 keer niet buitenspel stond.

Ik was voor Spanje omdat Nederland gewoon te vuil speelt en het gewoon niet verdient om te winnen.

Haha maar daarvoor was het wel buitenspel waar hij had moeten fluiten.

Nederland vuil? Hoe vaak heeft Spanje zich eigen laten vallen dat kan je niet op 2 handen tellen.

Jemig jongens jullie weten wat ik met klein bedoel met voetbal is Nederland groot, met voetbal is Frankrijk nu weer kleiner als ze waren.

Webb heeft de wedstrijd kapot gefloten want elke 5 minuten dat Nederland op spel wou komen floot hij af omdat weer zo'n *piep* Spanjaard zich liet vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dizee en GTA freak met jullie kan ik spreken, web floot goed gewoon goed!

Je moet de schuld op Nederland leggen niet op WEB!

Die scheidsrechter heeft echt niet goed gefloten, voor het minste gaf ie kaarten, en bij Spanje had ie de ogen in de zak.

Mag ook hopen dat ie nooit meer een belangrijke wedstrijd mag fluiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Met frank de bleekere ( Belg) is een toppiie scheids met hem zou je geen problemen hebben hoor :puh:

welke commentaar zal ik hier nou weer op krijgen?

Bewerkt: door jordib12
Link to comment
Delen op andere websites

Haha maar daarvoor was het wel buitenspel waar hij had moeten fluiten.

Nederland vuil? Hoe vaak heeft Spanje zich eigen laten vallen dat kan je niet op 2 handen tellen.

Leer toch lezen. Juist zijn er beelden geweest op TV waaruit blijkt dat Spanje geen één keer buitenspel heeft gestaan in die fase...

Link to comment
Delen op andere websites

Hou eens op met dat getrol.

Iedere keer dat rotfilmpje posten is niet nodig.

Sorry, had even de vereerde link geplaatst, is nu weer aangepast...

En sorry van mijn uitval :$

Ik ga mijn woede maar gewoon ff buiten op voorbijgangers afreageren. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Sprunk your just get owned! ;)

Hier ontbreekt enige logica volgens mij.... Ik snap er anders niet veel van. En het is trouwens you just got owned.

Of die goal nu wel of niet buitenspel was, is eigenlijk niet zo relevant. Vlak daarvoor werd namelijk bij een Nederlande aanval Elia naar de grond geworpen, er werd door gespeeld. Een bal die 2 keer 100 meter van richting werd veranderd, werd zogenaamd ook over het hoofd gezien. Het is een aaneenschakeling van arbitraire blunders geweest die tot de goal van Spanje leiden.

Spanje heeft overigens verdiend gewonnen, ze waren de gehele wedstrijd de betere. Alleen die manier waarop is zo zuur.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

En sorry van mijn uitval :$

Ik ga mijn woede maar gewoon ff buiten op voorbijgangers afreageren. :engel:

Is niks, zou bij mij dezelfde reactie geven.. ^^

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Sprunk your just get owned! ;)

Hier ontbreekt enige logica volgens mij.... Ik snap er anders niet veel van.

Of die goal nu wel of niet buitenspel was, is eigenlijk niet zo relevant. Vlak daarvoor werd namelijk bij een Nederlande aanval Elia naar de grond geworpen, er werd door gespeeld. Een bal die 2 keer 100 meter van richting werd veranderd, werd zogenaamd ook over het hoofd gezien. Het is een aaneenschakeling van arbitraire blunders geweest die tot de goal van Spanje leiden.

Spanje heeft overigens verdiend gewonnen, ze waren de gehele wedstrijd de betere. Alleen die manier waarop is zo zuur.

???

De manier waarop is een eerlijk goal hoor! :puh:

Kijk naar de beelden en dan zie je dat het totaal geen buitenspel is!

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ons zeggen dat beide partijen evenveel geluk gekend hebben. Die trap van De Jong op het borstbeen van Xabi Alonso was rood zonder twijfel. Maar de hele match werd wel ontsierd door de de ongekende valziekte van ene Iniesta. Ik weet niet hoeveel overtredingen hij heeft uitgelokt, maar ze zijn niet op beide handen en voeten te tellen. Dat nu net hij het winnende doelpunt maakt stoot bij mij toch wel tegen de borst.

Over de scheidsrechter kunnen we kort zijn: teveel foute beslissingen genomen en een terecht fluitconcert op zijn kale knikker.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zegt dat de scheidsrechter de finale heeft beslist... Ga ik totaal met je mee. Puyol had duidelijk rood moeten krijgen aangezien hij Robben vasthield. Doorgebroken speler, rood. Dan Robben ook nog een gele kaart geven omdat hij terecht protesteerd? Niet te geloven. Vervolgens Heitinga rood geven terwijl hij zijn hand duidelijk terugtrok. En dan ook nog eens een buitenspelgoal.

De voorzet waarbij Iniesta die bal kon aannemen. Was dat buitenspel? Nee. De bal die daarvoor werd voorgegeven, waarbij Iniesta wel buitenspel stond. Een speler van Nederland moest die bal half wegwerken omdat hij anders bij Iniesta zou komen. Oftewel: buitenspel. Genaaid, genaaid, genaaid.

FIFA, hoe kan je zo'n scheidsrechter een finale laten fluiten. Hij had zn blinde-geleidenhond niet eens bij zich.

Verbazing, verdriet en woede. Zegt alles wat er nu door me heen gaat. En ga nu niet zeggen: Dat heb je altijd als je een finale verliest, want verbazing had ik niet gehad als Spanje won: ik verwachtte het ook wel. Woede had ik niet gehad als de scheidsrechter de WK-finale niet had beslist. Had gewoon meteen gezegd: "Ik laat Spanje winnen", dan hadden we die hele finale niet hoeven spelen.

Sorry maar ik zie hier op tv net een samenvatting van die actie. Ze tonen duidelijk met een lijn aan dat Iniesta 2 keer niet buitenspel stond.

Ik was voor Spanje omdat Nederland gewoon te vuil speelt en het gewoon niet verdient om te winnen.

Haha maar daarvoor was het wel buitenspel waar hij had moeten fluiten.

Nederland vuil? Hoe vaak heeft Spanje zich eigen laten vallen dat kan je niet op 2 handen tellen.

Jemig jongens jullie weten wat ik met klein bedoel met voetbal is Nederland groot, met voetbal is Frankrijk nu weer kleiner als ze waren.

Webb heeft de wedstrijd kapot gefloten want elke 5 minuten dat Nederland op spel wou komen floot hij af omdat weer zo'n *piep* Spanjaard zich liet vallen.

Ik bekijk het over het hele WK en Nederland heeft gewoon veel te vaak vuil gespeeld. Ze verdienden het zelfs niet om in de finale te staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dizee en GTA freak met jullie kan ik spreken, web floot goed gewoon goed!

Je moet de schuld op Nederland leggen niet op WEB!

Die scheidsrechter heeft echt niet goed gefloten, voor het minste gaf ie kaarten, en bij Spanje had ie de ogen in de zak.

Mag ook hopen dat ie nooit meer een belangrijke wedstrijd mag fluiten.

Hier ga ik volledig mee akkoord..:S Rotscheids!

Spanje heeft overigens verdiend gewonnen, ze waren de gehele wedstrijd de betere. Alleen die manier waarop is zo zuur.

In de 2de helft domineerde Oranje, maar da's mijn mening. Spanje heeft een paar kansen van Oranje verprutst door lafhartig voetbal, shame on you. De echte Wereldkampioen? Oranje!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zweer het je als ik die scheids tegenkom, geef ik hem een knuffel! Grappig Jowx, maar ik geef hem een trap zoals Nigel de Jong hem gaf. :D

>>> Door Jowx: Post aangepast. Laatste waarschuwing, volgende keer krijg je een warn.. <<<

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...