Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Bij dezen de wapens:

Slot 1: Handen

-Handen

Slot 2: In Handen

-Knife

-Baseball Bat

-Butchers Knife

Slot 3: Kleine handwapens

-Glock

-Bolt 1987

-Bolt Silenced

-Desert Eagle

Slot 4: Automatische handwapens

-Tec-12

-Micro-SMG

-Assault SMG

-MP-7

-Gold SMG

Slot 5: Geweren

-M-17

-M7

-AK-74

-Carbine Rifle (M4)

-MG

-Advanced MG

Slot 6: Rifles

-Rifle

-Sniper Rifle

-Advanced Sniper Rifle

Slot 7: Shotguns

-Shotgun

-Sawn-off Shotgun

-Automatic Shotgun

Slot 8: Granaten:

-Molotov Cocktail

-Granates

-Sticky Bombs

Slot 9: Overige

-Jetpack

-Parachute

-Detonator

Mijn ideale GTA zou een enorme variatie hebben aan wapens. Er zijn drie vuistwapens, vier handwapens, vijf automatische handwapens, zes geweren, drie rifles, drie shotguns en drie soorten gooiwapens. 27 wapens dus! Plus nog de trugkeer van de jetpack 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Wapens

M4 wil ik graag terug.

Voertuigen

De bys en Metro :bier:

Opdrachtgevers

Niko en Tommy

Protagonist

?

Vijanden van de Protagonist

>>

Mijn verhaal zou zijn..

Frans vlucht naar San andreas om de drukte te ontkomen daar vond hij ook een vrouw.

Tot dat iemand van Groffe street haar dood schoot tijdens een Dribe-by.

Hij wild de persoon vinden om hem koud te maken en hiervoor helpt hij vele mensen.

In de hoop dat hij hulp krijgt

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

San andreas(met alles wat gebouwd werd klaar is)

En ik wil ook nog...

Meer mentro lijnen en tram toegankelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Wapens

>>

Voertuigen bestuurbare trein/metro

>>

Opdrachtgevers een hele dikke vrouw

>>

Protagonist ja kan kiezen tussen man of vrouw

>>

Vijanden van de Protagonist

>>

Mijn verhaal zou zijn..

>>

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. metro

>>

En ik wil ook nog... als ik gewoon ff aan het rond rijden ben dat de auto`s die achyer me staan bij het stoplicht dat die niet tegen mijn auto beuken

>>

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien een verhaal als werknemer van Tommy Vercetti en dat je dan aan het einde van het verhaal Tommy Vercetti vermoord en jij zijn huis en Vice City overneemt. blij.gif Zoals je mischien kan zien, natuurlijk in Vice City biertje.gif Ow ja, en dan in gta IV style. Oh, zal mooi zijn. Vice City reallistisch. shiny.gif

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom Vice City?

Vice City is klein vindt ik bij mezelf, van mij mag Vice City wel maar dan gemixt met San Andreas smile3.gif

Wat denk je van gta III, die is ook klein en dat is New York en gta IV ook. Wat denk je wat er allemaal komt als ze Miami net zo goed namaken als New York, dan is het niet zo klein meer hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wapens

pistols :

beretta m9

usp.45

glock 18

44. magnum

desert eagle

m93 raffica

sig sauer p226

colt .45

shotguns :

AA-12

Benelli M1014

spas-12

armsel striker

winchester 1887

mossberg 590

HS-10

sub machine guns :

p90

KRISS super-V

mp5k

ump.45

mp7

mp5

TMP

mac 11

uzi

skorpion

assault rifles :

m4 carbine

famas

TAR-21

bushmaster ACR

g36c

ak-47

m14

AUG

FN fal

FN f2000

scar-H

Enfield SA80-IW

snipers :

Barrett .50cal

M21 EBR

Intervention M-200

L96A1

m110 sass

light machine guns :

m249 saw

RPD

SA80 L86 LSW

m60

heavy assault :

rpg-7

javelin

at4

M202 Grim Reaper

china lake

GE M134 Vulcan minigun

granades enz. :

flashbang

m26a1

semtex

molotov

melee enz. :

honbalknuppels

messen

koevoet

nightstick

hamer :bonk:

other stuff :

nachtkijkers

camera

graffiti

brandblusser

parachute

Ballistic Knife

crossbow

en het zal wel vet zijn om je guns te modden met dempers vizieren laser grip enz.

Voertuigen

alle GTA's bij elkaar en flink wat vliegtuigen en helikopters

Opdrachtgevers

obama

Protagonist

dat je die zelf kan maken net zoals in saints row

Vijanden van de Protagonist

/

Mijn verhaal zou zijn..

/

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

alle GTA's bij elkaar en dan op engine van GTA 4

En ik wil ook nog...

Bewerkt: door JEMOEDER.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal wel een race circuit willen in het nieuwe spel. Wel een zo gemaakt dat er meer circuits van kunnen worden gemaakt. Zodat je in multiplayer al meteen aantal racebannen hebt. Karting of Forumule 1 moeten ze erin doen, lijkt me erg leuk.

Vice City, Liberty City en San Andreas met nog een aantal nieuwe plaatsen aan elkaar maken met er tussen dorpen. Gewoon echt een groot spel en dat je erheen kan vliegen van ene stad naar andere.

Ik zou wel graag op het eind een paar mooie grote huizen willen vol met wapens, je gang, auto's gewoon alles wat je nodig hebt om eens flink te gaan knalle :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens liggen denken over het degelijk gebruiken van seizoenen in een GTA, het is natuurlijk wel een zooi, het levert ook immens veel extra werk op... aangezien alles moet worden aangepast aan meerdere omstandigheden. Maar het brengt wel iets moois, waardoor je omgevingen ook eens in een ander seizoen kunt waarnemen. Zoals bijvoorbeeld LC in de winter, dat is toch eens een andere ervaring? Mijn scripting-kennis is beperkt maar het lijkt mij dan wel logisch dat er dan meerdere texture- en bump-files moeten worden gecreëert voor een en dezelfde plek omdat er seizoenwisselingen zijn. Ook even nadenken over regen etc. het is immens. Maar om even op mijn gedacht terug te komen, wat vinden jullie eigenlijk? Zouden er seizoenen moeten zijn en indien ja, holang moeten ze dan duren per wisseling, aangezien 3 maanden nogal lang is in een game.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens liggen denken over het degelijk gebruiken van seizoenen in een GTA, het is natuurlijk wel een zooi, het levert ook immens veel extra werk op... aangezien alles moet worden aangepast aan meerdere omstandigheden. Maar het brengt wel iets moois, waardoor je omgevingen ook eens in een ander seizoen kunt waarnemen. Zoals bijvoorbeeld LC in de winter, dat is toch eens een andere ervaring? Mijn scripting-kennis is beperkt maar het lijkt mij dan wel logisch dat er dan meerdere texture- en bump-files moeten worden gecreëert voor een en dezelfde plek omdat er seizoenwisselingen zijn. Ook even nadenken over regen etc. het is immens. Maar om even op mijn gedacht terug te komen, wat vinden jullie eigenlijk? Zouden er seizoenen moeten zijn en indien ja, holang moeten ze dan duren per wisseling, aangezien 3 maanden nogal lang is in een game.

Ja. Hier heb je 10000% gelijk in. Een hele goeie ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Seizoenen lijkt me geen enorme uitdaging. In Mafia II (Niet zelf gespeeld nog) zit ook de kerstperiode, het verhaal van de game sluit er naadloos op aan. Prachtig om te beleven.

In RDR heb je een deel van de bergen die zo hoog liggen dat je in de eeuwige sneeuw terecht komt. Dit is een mooie oplossing om ervoor te zorgen dat er verschillende "seizoenen" lijken te zijn zonder er al teveel ruimte aan kwijt te raken.

Qua tijdslijn, drie maanden ingame zou best passen. Momenteel duurt een dag uur ook twee minuten in GTA, 24 minuten is één dag. Als je dan na bijvoorbeeld 30 ingame dagen het seizoen laat wisselen, betekent dat dat je na drie twaalf uur speeltijd een nieuw seizoen ziet. In de huidige gemiddelde speelduur van de storylines (in IV gemiddeld 15 á 20 u) kom je er dus op uit dat je ongeveer een jaar á anderhalf ingame doormaakt met de seizoenen erbij. Dat lijkt me heel reëel. :tu: Het is alleen inderdaad de kunst om het allemaal erin te passen, en het moet niet uitmaken welk seizoen het is in de storyline om de missies te spelen. Als deze er geen invloed op hebben, kan je de verhaallijn en zijmissies nog net zoveel naar eigen inzicht verdelen en spelen als nu het geval is.

Qua ruimte op schijfjes, het kan gewoon. Een feature als dit kan worden klaargezet als optionele patch / download van 2 GB, waarvoor je kan kiezen deze binnen te halen of niet. En dan mag R* van mij er ook wel wat kerstlichtjes en bomen aan toevoegen op huizen en winkels voor zolang de winter duurt. :D Mooie ideeën, Hearv.

[table=header]EDIT @ @xelaim hieronder[/table]Excuses, rekenfout van mij. Aangepast, maar alsnog mooi kloppend. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...