Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

- Een nog grotere stad

- Nog meer auto's

- Vliegtuigen

- Het kunnen betreden van alle gebouwen

- Gebouwen kunnen opblazen met granaten of dynamiet

- De mogelijkheden van Saints Row 2

Verder moet alles hetzelfde blijven als GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

- Een nog grotere stad

- Nog meer auto's

- Vliegtuigen

- Het kunnen betreden van alle gebouwen

- Gebouwen kunnen opblazen met granaten of dynamiet

- De mogelijkheden van Saints Row 2

Verder moet alles hetzelfde blijven als GTA IV.

ja, en dan loop je een blokje om en dan staat het gebouw weer :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

dat je, als je eenmaal een partij geld hebt, je bepaalde dingen kan aanschaffen of huren (autogarage bijvoorbeeld) of dat je, weet ik veel, prive stripper oid. je moet wat meer met je geld kunnen. helemaal in san andreas is het belachelijk. je hebt zo afschuwelijk veel geld waar je geen klap mee uitvoert.

Link to comment
Delen op andere websites

* Meer gebouwen waar je binnen kunt en waar dan ook iets te doen is of te beleven valt.

Het zijn er nu al 136. honderd-zes-en-dertig panden in het Liberty City van IV The Ballad of Gay Tony waar je zonder glitchen, spawnen of wat voor trucage ook in kan, die een afgemaakt interieur hebben en al. En jij vindt het er niet genoeg? :bonk: (Gebouwen uit andere storylines zijn in TBOGT ook te betreden)

Ik vind wel dat sommigen wat groter hadden gemogen, maar om nou te stellen dat het er weinig zijn...

Ik heb de PS3 dus moet nog even wachten op Gay Tony. "Niet genoeg" is wat straf gezegd, maar nu zijn er zoveel gebouwen die ik tegenkom als ik door LC rijd of loop en waar ik eens wil gaan kijken maar die gewoon dicht zijn, zoals de vele juwelierswinkels, S'Wish Pizza, Pizza Salad, Gold Music store, Phone Card store, Kingston en andere restaurants, Indian Inn (met een groen "Open"-sign trouwens), Deli Grocery, Italian Bakery, Bean Machine, Aycehol Farmacia, Jizzy Jim's, Spenders, Big Wang en andere Chinese restaurants, Al Dente, Vinewood, Pill Pharm, Comon Travel, B.A.H Finance, Real Live Girls (met een "Open 24 hrs"-mededeling en een "Entrance"-pijl), Helitours, de bar onder Union Drive met daar tegenover de "Angels of Death"-parkeergarage, de kerken, de LCPD's, de Bank of Liberty, het luchthavengebouw, enzoverder...

Maar het is vooral ook dat er niets te doen is of te beleven valt in die waar je dan wel binnen kunt. Zeer veel te betreden gebouwen zijn gewoon (dikwijls dan nog dezelfde) trappenhallen die naar het dak leiden. De brandweerkazerne, ziekenhuis, de nog open gebouwen uit de missies ... niets te beleven.

De enige zaak die ik weet is de Laundromat uit de "Hunt out to Dry"-missie die je kunt binnengaan om te beroven.

Het zou toch fijn zijn als bijvoorbeeld de garage van Brucie gewoon open was en dat je een babbeltje kon slaan met de mechanieker of door hem je auto laten repareren, of dat de Comrades Bar gewoon open was waar je dan iets kon drinken of een robbertje kon knokken met de aanwezige Russen, of dat er op de Platypus nog gangsters rondhingen voor een schietpartij, of dat je met veel tegenstand een wapenwinkel kunt beroven, of dat je een muziekwinkel kunt binnengaan om enkele CD's bij te kopen voor in de voertuigen, of dat je een apotheker kunt binnengaan om pillen te kopen tegen een kater als je dronken bent geweest, of dat je in de videoshop een video kunt kopen om te bekijken op de TV in een safehouse, of dat je een kerk binnen kunt om te gaan biechten als je iemand hebt vermoord of zo, of dat je een bank kunt binnengaan om geld te storten of om ze te overvallen, enzoverder ...

Hoeveel waren er in VC? Je had room 103, een handjevol voedseltentjes, en een paar safehouses, de rest was potdicht. Dat waren nou eens weinig te betreden interieurs.. :7

Dat was dan ook VC op PS2, nu is het GTA5 op de PS3. De mogelijkheden zijn er nu wel en het zijn ook maar "wensen" hé, met een pak minder ben ik ook al tevreden hoor, net zoals ik nu tevreden ben met GTA4 :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het grotendeels met je eens, maar je moet het ook anders bekijken, als men in elk interieur iets om te doen zou plaatsen, zou je geen afgelegen panden meer hebben, wat toch zo leuk is of wordt het allemaal wel best druk.

Ik vind GTA IV goed zoals het is, mijn mening dan wel, maar we bekijken het nu al 2 jaar na de release en er is ondertussen toch dat meer mogelijk, de volgende GTA zal dus geweldig goed moeten zijn, neem als voorbeeld maar RDR, daarop kan je je wel baseren voor hoe de volgende GTA er ongeveer gaat uitzien...

Er zijn wel een paar interieurs waar wat te beleven valt hoor, maar eze zijn inderdaad niet te veel aanwezig. Omdat het bijna allemaal scenes waren voor schietpartijen, het mogen er inderdaad wat meer zijn, maar ik neem mijn genoegen wel met de huidige status.

Dat was dan ook VC op PS2, nu is het GTA5 op de PS3.

Hoe kom je hier op? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het grotendeels met je eens, maar je moet het ook anders bekijken, als men in elk interieur iets om te doen zou plaatsen, zou je geen afgelegen panden meer hebben, wat toch zo leuk is of wordt het allemaal wel best druk.

Daar ben ik het ook mee eens, het moet een zoektocht blijven, anders is het ook niet plezant meer. Dus er hoeven voor mij niet in iedere straat 5 te betreden gebouwen te zijn, laat staan allemaal, en ook niet alle handelszaken uit de lijst moeten open zijn, maar zo af en toe op een verrassing uitkomen werkt wel motiverend om de dingen van dichtbij te blijven onderzoeken. In VC wist je bijvoorbeeld dat er een aantal handelszaken waren die je kon overvallen en dat zette aan om te gaan zoeken. Nu zie ik al die neonverlichting en reclamepanelen op winkels, restaurants enzoverder en telkens opnieuw is het een teleurstelling: gesloten. Na een tijdje loop je gewoon alles voorbij omdat je al op voorhand weet dat je er toch niet binnen kunt.

Ik vind GTA IV goed zoals het is, mijn mening dan wel, maar we bekijken het nu al 2 jaar na de release en er is ondertussen toch dat meer mogelijk, de volgende GTA zal dus geweldig goed moeten zijn, neem als voorbeeld maar RDR, daarop kan je je wel baseren voor hoe de volgende GTA er ongeveer gaat uitzien...

Er zijn wel een paar interieurs waar wat te beleven valt hoor, maar eze zijn inderdaad niet te veel aanwezig. Omdat het bijna allemaal scenes waren voor schietpartijen, het mogen er inderdaad wat meer zijn, maar ik neem mijn genoegen wel met de huidige status.

Ik ook hoor, ik vind GTA4 ook prachtig zoals het is.

Dat was dan ook VC op PS2, nu is het GTA5 op de PS3.

Hoe kom je hier op? :7

Ik denk datie GTA IV bedoelt op de PS3 ;)

De vraag in de originele post was "Wat zou jij allemaal in een nieuwe GTA willen hebben ?" dus ben ik er gemakkelijkheidshalve maar vanuit gegaan dat dat GTA5 is :) En PS3 staat er omdat ik niet denk dat de PS4 er dan al zal zijn en uiteraard hoop ik dat de nieuwe GTA ook op de XBox en PC zal uitkomen :bier:

In de originele post stond ook "Noem maar op, leef je uit !" dus dat heb ik dan ook maar gedaan :eten:

Maar nogmaals, GTA4 blijft fantastisch :tu:

Bewerkt: door pyrofoob
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef je gelijk, ik werd ook aangemoedigt door het feit dat je winkels kon overvallen, dat maakte het een zoektocht voor me en dat was ook leuk, zoiets mag er dus weer inzitten. Maar wanneer er een V zou uitkomen zullen we zijn opgeschoven naar de volgende generatie consoles :) . Dat denk ik toch...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

dat je, als je eenmaal een partij geld hebt, je bepaalde dingen kan aanschaffen of huren (autogarage bijvoorbeeld) of dat je, weet ik veel, prive stripper oid. je moet wat meer met je geld kunnen. helemaal in san andreas is het belachelijk. je hebt zo afschuwelijk veel geld waar je geen klap mee uitvoert.

Ik ben het volledig met je eens.

Het lijkt me ook echt vet als je bijvoorbeeld een oud pand koopt, dan gaat opknappen en dan een winkel of zoiets kan beginnen.

Of dat je een safehouse kan laten bouwen. Of ontwerpen, zoals bij Sims :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...