Jump to content

De volgende GTA: Wensen

Recommended Posts

Geplaatst:

Reclame is het niet. Dat zou namelijk betekenen dat die automerken geld betalen aan Rock* opdat Rock* reclame maakt voor die merken. Het gaat er hier om dat er rechten rusten op een merk. Rock* moet dus betalen om die merknamen te gebruiken en in de game te verwerken.

Zie ook bijvoorbeeld de FIFA reeks van EA. Zij betalen grof geld voor een licentie om gebruik te mogen maken van alle namen, portretrechten en dergelijken.

Ja, en de reclame's op de borden rond het veld. Dat kost goud geld!

Als GTA echte merken zou krijgen, zou het spel heel duur worden.

En BTW, wat maakt het uit welke naam er op een pixel-voorwerp staat? xd

Geplaatst:

Ik wil dat het HELEMAAL anders word. Dan kun je over de hele WERELD zwerven met alle spullen die we nu hebben en dat de tijd ook meegaat met onze tijd en nee niet met rot graphics maar beter dan GTA IV op ULTRA HIGH. Ik noem het dan GTA EXTREME EDITION!!!

Geplaatst:

Dat zou mooi zijn, maar fysiek niet haalbaar voor zowel consoles als PC, en daarbij, met zo'n game snijdt Rockstar zichzelf in de vingers. Als er zo'n game zou zijn, dan heeft het geen zin om de volgende game te kopen. :7

Geplaatst:

Dat zou mooi zijn, maar fysiek niet haalbaar voor zowel consoles als PC, en daarbij, met zo'n game snijdt Rockstar zichzelf in de vingers. Als er zo'n game zou zijn, dan heeft het geen zin om de volgende game te kopen. :7

Ook gewoon niet haalbaar om te ontwikkelen... hoeveel jaar zou dit niet in beslag moeten nemen? Het team van R* is niet zo groot in feite. Het klinkt inderdaad wel leuk, maar hou het voor mij maar bij een kleinere GTA die er opzenminst degelijk uitziet, goed in mekaar zit e die in feite iederen kan spelen.

Geplaatst:

Ook gewoon niet haalbaar om te ontwikkelen... hoeveel jaar zou dit niet in beslag moeten nemen? Het team van R* is niet zo groot in feite. Het klinkt inderdaad wel leuk, maar hou het voor mij maar bij een kleinere GTA die er opzenminst degelijk uitziet, goed in mekaar zit e die in feite iederen kan spelen.

Ja inderdaad, voor mij zou het al goed zijn als het GTA IV EFLC is maar dan met een ander verhaal en andere personages.

Geplaatst:

Ja inderdaad, voor mij zou het al goed zijn als het GTA IV EFLC is maar dan met een ander verhaal en andere personages.

Zelf heb ik wel liever ook een nieuwe locatie, anders valt het -toch belangrijke- ontdekken van de map weg.

Wat eigenlijk een van mijn favoriete onderdelen is als tijdverdrijf naast missies.

Geplaatst:

Inderdaad. Ik speel GTA IV nu bijna twee jaar, maar ik ontdek nog steeds nieuwe sluipweggetjes en achterafsteegjes. Dat is een van de charmes van een nieuwe stad. Gewoon cruisen en her en der te voet de buurt verkennen, heerlijk om te doen :tu:

Geplaatst:

Inderdaad, niets heerlijker dan een beetje rondstruinen door de stad. Metro-ritje er tussendoor voor de afwisseling.. Super!

Ik hoop wel nu ik voor een blog-artikel Saints Row 2 heb gedaan, en een tijdje terug de demo van Mafia II heb gespeeld, ze wel wat meer interactie gaan maken met de omgeving. Ik zou het toch leuker vinden als je a la Mafia II je kofferbak kon opendoen, en a la Saints Row 2 een pedestrian kon oppakken. 1+1=2, oftewel in je kofferbak douwen en wegsjeesen met die hap. I want. ^_^

In RDR kon je gelukkig op bewegende objecten blijven staan bijvoorbeeld zonder er af te vallen wanneer dat niet zou moeten gebeuren, dat hoop ik in de volgende GTA ook weer terug te zien. In IV zat het al, maar dan alleen wanneer dat gescript was in een missie. Ik bedoel, kom op, het is toch fysiek gezien echt wel mogelijk om aan het landingsgestel van een Maverick te hangen, hoor.. Kost wel wat kracht, maar het kan. In IV kan het niet.. :N

Geplaatst:

Ik denk dat Rock* dat er zeker wel in gaat stoppen: Als ze erin stoppen wat er nu allemaal in RDR zit, dan wordt het gewoon dat waar wij van dromen. Want iemand in je kofferbak duwen en wegrijden is hetzelfde als iemand vastbinden en achterop je paard leggen.

Geplaatst:

Het zou inderdaad mooi zijn als ze de meeste functies van RDR in de nieuwe GTA stoppen. :)

Hoe willen jullie eigenlijk dat het Wanted Level eruit ziet? Hetzelfde als in IV of uit Chinatown Wars? Of willen jullie iets heel anders?

Mij lijkt het wel een goed idee als ze het Wanted Level uit IV er terug in doen alleen dan met nog meer details. Zoals meer blokkades en bij een hoog Wanted Level (zoals 6 sterren) meer snipers op de daken. Dat laatste was ook bij IV alleen er waren maar drie plaatsen waar echt snipers op de daken stonden.

Ze mogen van mij ook wel die SWAT terug brengen die met touwen uit de helikopters komen om jou koud te maken. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Het zou ook wel vet zijn als de S.W.A.T. de deuren in konden rammen met van die stootblokken [ik weet niet meer hoe dat heet].

Het Wanted Level moet er nog wel uitzien als in IV, maar dan moet het niet té zijn. Ik bedoel dat ze niet overal zijn, dat je niet als je iemand duwt een Wanted Level krijgt.

Bewerkt: door MostWantedKid
Geplaatst:

Ze mogen van mij ook wel die SWAT terug brengen die met touwen uit de helikopters komen om jou koud te maken. ^_^

Het gebeurt wel dat de NOOSE worden afgezet / met ropes uit een helikopter komen, maar het is heel zeldzaam. Het mag wel wat meer voorkomen in het spel inderdaad.

Meer interactie in je safehouse zou ook mooi zijn, waar ik weer het realisme uit Mafia II wil aanhalen: Gevulde koelkast die je kan gebruiken, zelf aanvullen zou een mooi ding zijn. Het mag van mij wel iets meer Sims achtig, Deur eigenhandig opendoen en sluiten enzo..

En zeker weten dat de multiplayer -feature uit RDR erin moet, dat je alle gegevens op het scherm kan uitschakelen, inclusief de blips boven het hoofd van andere spelers. Da's gewoon enorm gaaf om vervolgens te kunnen filmen ingame. :tu:

Geplaatst:

GTA op een cryengine:P

deze moeten er ook in zitten:

AV-8B Harrier II

Mil Mi-24 Hind

Apache Ah-64

Antonov An-225

Uh-60 black hawk

F-22 Raptor

A-10 Thunderbolt II

Ac-130 Spectre

Ah-1 Super Cobra

MH-53 Pave Low

CH-47 Chinook

AS-532 Cougar

NHI NH90

North American P-51 Mustang

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Probeer dubbelposts te voorkomen door de "bewerk"-knop te gebruiken. :) <<<

Geplaatst:

Ik hoop dat je mensen kan vastbinden, oppakken en in de kofferbak leggen (zoals in RDR), of zelf in de zee of op de treinsporen gooien. :puh:

Qua locatie heb ik liefst iets met ook wat platteland, en niet gewoon een grote stad.

Geplaatst:

wenslijstjestxt.png

Wapens

>>Maakt niet zoveel uit.

Voertuigen

>> Low riders, sport wagens, autos zoals Elegy en sultan, plattelands en offroad, trucks met trailers, veel vliegtuigen en auto's uit het normale dagelijks leven.

Opdrachtgevers

>> Maakt niet echt uit, als de storyline maar interresant is.

Protagonist

>> Maakt niet uit.

Vijanden van de Protagonist

>> Maakt niet uit.

Mijn verhaal zou zijn..

>> Bijvoorbeeld het leven van Carl johson voor dat hij naar liberty city ging en toen hij in liberty city was.

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>> Alles

En ik wil ook nog...

>> Als wereld Vice city, Liberty City en San andreas, mag best gerestyled als t nog maar de sfeer heeft van alle steden, en dat je bijvoorbeeld aleen met vliegtuig van bijvoorbeeld LC naar SA kan enzovoort.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...