BelgiumRedDevils Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Wapens >>Alles is goed voor mij Voertuigen >>Vliegtuigen!!! Opdrachtgevers >>Alles is goed voor mij Protagonist >>De arme man die een nieuw leven begint in (Vice City) Vijanden van de Protagonist >>Iedereen en niemand Mijn verhaal zou zijn.. >>Er was eens een... maakt niet uit Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. >>Vice City of Honolulu En ik wil ook nog... >>/
Jacky-2007 Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Ik hoop dat het nieuws klopt wat ik zojuist op de clansite van DI heb gezet: Een van de animators die werkt aan GTA V heeft ook gewerkt aan de gecancelde game "Eight Days", gezien op de E3 2006. Laat dit zien wat we kunnen verwachten? Ik kwam dit nieuws tegen op Twitter. Ik geloof graag dat het verhaal over de animator klopt, en zo te zien kan hij inderdaad wel goed animeren, maar aan de setting in de video kunnen we natuurlijk weinig afleiden. De automodellen zijn trouwens weer wel heel erg GTA-achtig, dat viel me wel gelijk op. [table=header]EDIT[/table]Het verhaal klopt, de man heet Jim Jagger en is nu bij Rockstar Games al een tijdje aan het werk. Meer info op zijn website jimjagger.com.
MostWantedKid Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Wapens >> 21e eeuw, zoals in GTA: IV Voertuigen >> Ook gewoon 21e eeuw ook zoals in GTA: IV Opdrachtgevers >> Maakt me niks uit, als ze maar een beetje humor hebben Protagonist >> Soort Niko type.. Vijanden van de Protagonist >> Maakt me ook niks uit Mijn verhaal zou zijn.. >> Teveel typen haha Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. >> Vice City of een nieuwe stad/locatie En ik wil ook nog... >> Meer opties
GTARM Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Ik heb een heleboel dingen, maar hier een paar. De zweer van Vicy City, een nog groter gebeid als San Andreas, en het realisme van GTAIV, maar wel met een iets grotere fun factor Kiezen uit meerdere personages. Ieder geval dat de politie wat realistischer word. Dus bij een aanrijding mag je gaan betalen. En als je word gearresteerd dat je dan ook echt word meegenomen, en kan ontsnappen. Weer meerdere huizen kunnen kopen. Wat me wel leuk lijkt is als je weer een autobedrijf kan kopen, zodat je een hele verzameling auto’s kan stallen bij je thuis. Bedrijven waar je geld mee verdiend zoals in Vice City Stories. Hoop gebouwen in kunnen.
Jimmiefitz Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Het lijkt me wel leuk als er ook seizoenen in V zitten, zoals ook in Mafia II te zien was. Alleen sprong die game van jaar naar jaar, dus zou dat eigenlijk ook zo moeten gaan in V. Of dat er bijvoorbeeld na een aantal in-game dagen een nieuw seizoen aanbreekt. Wat denken jullie ervan?
AeroCool (gast) Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Het lijkt me wel leuk als er ook seizoenen in V zitten, zoals ook in Mafia II te zien was. Alleen sprong die game van jaar naar jaar, dus zou dat eigenlijk ook zo moeten gaan in V. Of dat er bijvoorbeeld na een aantal in-game dagen een nieuw seizoen aanbreekt. Wat denken jullie ervan? ik vind het een leuk idee maar dan om de 5 ingame weken een nieuwe seizoen
Faenty. Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Het lijkt me wel leuk als er ook seizoenen in V zitten, zoals ook in Mafia II te zien was. Alleen sprong die game van jaar naar jaar, dus zou dat eigenlijk ook zo moeten gaan in V. Of dat er bijvoorbeeld na een aantal in-game dagen een nieuw seizoen aanbreekt. Wat denken jullie ervan? ik vind het een leuk idee maar dan om de 5 ingame weken een nieuwe seizoen Dagen lijken me beter aangezien dat niet zo lang is, mischien om de 1/2 we(e)k(en)
Phoenyxar Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Iets dat plotseling in me opkomt: er moet een goede en levendige interactie met het decor en omgeving zijn. Zo wil ik op zen minst de mogelijkheid om op een bank of stoel te gaan zitten. Nog in geen enkele GTA heb ik rustig kunnen eten op een bankje in het park, of achter het raam van een onwelriekend filiaal in het stadscentrum... Dat zou zo sfeerscheppend zijn, om eens iets meer met dat 'eten' te doen. Net zoals het 'SuperStar Café' in GTA IV - waar niks te doen valt - daar zou je je toch moeten kunnen neerzetten op een wilekeurige stoel of barkruk, drank bestellen (moet niet zozeer met bijbehorend bediende-animatie, mag ook met een pop-up à la SA) en rustig naar de match op TV kijken Dat is pas een sfeer rond je karakter scheppen, maar dan optioneel voor de speler ^^
GTAKevin023 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 (bewerkt) Iets dat plotseling in me opkomt: er moet een goede en levendige interactie met het decor en omgeving zijn. Zo wil ik op zen minst de mogelijkheid om op een bank of stoel te gaan zitten. Nog in geen enkele GTA heb ik rustig kunnen eten op een bankje in het park, of achter het raam van een onwelriekend filiaal in het stadscentrum... Dat zou zo sfeerscheppend zijn, om eens iets meer met dat 'eten' te doen. Net zoals het 'SuperStar Café' in GTA IV - waar niks te doen valt - daar zou je je toch moeten kunnen neerzetten op een wilekeurige stoel of barkruk, drank bestellen (moet niet zozeer met bijbehorend bediende-animatie, mag ook met een pop-up à la SA) en rustig naar de match op TV kijken Dat is pas een sfeer rond je karakter scheppen, maar dan optioneel voor de speler ^^ Ergens denk ik, omdat je met RDR ook een drankje kon bestellen en het in TBOGT ook toegevoegd is, dat het in gta V uitgebreider wordt met eten en zo. Zittend eten, bij een bar staan weet je. Zo heb ik ook het idee om bijvoorbeeld tegen een muurtje aan te roken net als wat Ryder doet. Ik hoop dat er een soort van animatie lijst is in gta V en een soort systeem om het er ook mooi uit te laten zien. Dat je bijvoorbeeld niet in de lucht zit maar eerst automatisch door het ''animatie systeem'' naar een stoel toe loopt en dan gaat zitten Net als het naar een auto deur toe lopen en dan open doen Bewerkt: 1 november 2011 door android
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Dat zou al een verbetering zijn, maar ik zou wel zelf mijn stoel willen kunnen kiezen, zoals in de trein in RDR - iets zegt me dat he tmogelijk wordt, ik mis het wel een beetje in IV :3
goldboy76 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Ik zou heel graag de bus missies terug willen hebben.
Jimmiefitz Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Dat zou al een verbetering zijn, maar ik zou wel zelf mijn stoel willen kunnen kiezen, zoals in de trein in RDR - iets zegt me dat he tmogelijk wordt, ik mis het wel een beetje in IV :3 Veel dingen die in Redemption zaten zullen ook wel terugkomen in V. In plaats van treinen zullen er wel bussen of weer metro's/trams/treinen komen. En ze zullen wel verder bouwen op de restaurants ten opzichte van IV.
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 (bewerkt) ik zal het ook leuk vinden als je opdrachtgever belt dat je dan een foto van hem ziet op je telefoon of dat er afnetoe een video geprek op die telefoon is Bewerkt: 1 november 2011 door dennis313
kevin schilder Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Wagens: Vliegtuigen alle modellen. Auto's: Van alles en nog wat, en ook een echte dealer zodat je wat kan doen met je geld. (en pimping) -Ook nog Tanks (met echt veel verwoesting) Bussen die ook echt werken, niet stilstaand zoals in IV. File's lijkt me wel geinig. Politie: Heel veel verbeteringen, als je een steegje inloopt of misschien tussen auto schuilt dat ze je ook echt kwijt zijn en niet abra cadabra we kunnen je toch wel zien. Agenten met een ietwat hoger IQ. Billboards met wanted posters van verschillende figuren en jezelf. Omgeving: Een map groter dan SA, maar ook echt goed bewoond niet een stad en een overvloed aan bergen en weilanden. Een wat meer destructievere omgeving, als je bijvoorbeeld een lantaarnpaal aanrijd dat deze realistisch beschadigd en dat er ook echt z'on figuurtje komt om het te repareren. EN --- Als je kan vliegen, en je zou bijv. met z'on dikke 747 verongelukken in een drukke straat (dan ga je natuurlijk dood ) dat je na het spawnen bij het ziekenhuis naar die bepaalde straat zou gaan en ook echt een dikke ravage zou zien met poltie en nieuwsreporters enz. En verders Grotere Funfactor.
-Nico-Bellic- Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Ik zou graag een Hummer Limousine erin zien, omdat die oude lincoln's nu wel aan vervanging toe zijn :$ Ookal ben ik een beetje een Hummer limo 'fan'.
Recommended Posts