Jump to content

De volgende GTA: Wensen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoop ook dat het de hele wereld wordt, maar die kans is vrij klein. Nou, lol voorbij, nu weer even wat serieuzer a.u.b.

(Doemar, ik neem aan dat jij wel begrepen hebt waarom ik die mod-tag in je reactie plaatste. ;) )

Geplaatst:

Met een raket gemaakt in je schuur zeker? :7

Ok, ik moet toegeven dat het wel één van de origineelste dingen is die ik al heb gehoord, maar waarschijnlijk wel niets voor een GTA...

Behalve als je met maanwagentjes drive-by's gaat doen, maarja...

Geplaatst:

Zouden ze ook Burgershots op de maan hebben..?

:7

Jup, aan de kant van de maan die je niet ziet, het schijnt.

Geplaatst:

En dit is nu wel de laatste aanwijzing die ik hier plaats voor er met waarschuwingen gemept gaat worden. Ik heb een paar posts terug nog aangegeven dat we graag weer even op een iets meer serieuze manier verdergaan, en vervolgens gaat er doodleuk vier man nog even door op een zo mogelijk nog lager niveau. Ik hou ook van een geintje, maar je moet weten wanneer je te ver gaat.

Vanaf hier weer ontopic.

Geplaatst:

Wat ik mis in de GTA series is een soort van kilometerteller dat je ziet hoe hard je nu eingelijk rijdt.

Geplaatst:

Wat ik mis in de GTA series is een soort van kilometerteller dat je ziet hoe hard je nu eingelijk rijdt.

Ik zie daar nou niet direct zo de functie van in, maar het zou zeker een leuke toevoeging zijn als het niet te veel opvalt.

Geplaatst:

Ik zie daar nou niet direct zo de functie van in, maar het zou zeker een leuke toevoeging zijn als het niet te veel opvalt.

Dan zou het ook wel grappig zijn dat ze een gps, zoals in GTA IV, plaatsen met de nog te rijden afstand. Dit samen met een snelheidsmeter en misschien de geschatte tijd tot de bestemming (realtime) zou leuk zijn zodat je als tussenstop even ergens kunt gaan eten ofzo als de reis meer dan 10 minuten zou duren :puh:

Wat mij ook een leuke future lijkt is dat je een tussenpunt op je route kunt instellen, als je bijvoorbeeld eerst even naar een internetcafé wilt en daarna ergens eten...

Geplaatst:

Dan zou het ook wel grappig zijn dat ze een gps, zoals in GTA IV, plaatsen met de nog te rijden afstand. Dit samen met een snelheidsmeter en misschien de geschatte tijd tot de bestemming (realtime) zou leuk zijn zodat je als tussenstop even ergens kunt gaan eten ofzo als de reis meer dan 10 minuten zou duren :puh:

Wat mij ook een leuke future lijkt is dat je een tussenpunt op je route kunt instellen, als je bijvoorbeeld eerst even naar een internetcafé wilt en daarna ergens eten...

Als dat idee ook daadwerkelijk ingame komt, hoop ik niet dat je dan in 3p view die navigatie ziet. Ik zie liever een 1st person view in car waar je dan op je navigatie kan kijken.

Geplaatst:

Ik hoop eigenlijk dat ze de dingen die simpel kunnen, en dan ook nog leuk zijn. simpel laten.

Geplaatst:

Als dat idee ook daadwerkelijk ingame komt, hoop ik niet dat je dan in 3p view die navigatie ziet. Ik zie liever een 1st person view in car waar je dan op je navigatie kan kijken.

Dat zou inderdaad ook wel vet zijn. Er hoeft dan niet persé een plattegrond op, omdat je ook al een radar hebt linksonderin.

Geplaatst:

Jah of wat info over de auto zelf zeg maar de pk's en de topsnelheid en hoeveel seconden dat de auto er over doet van 0 t/m 100 km/h of mph

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...