Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 Dat alles kapot kan.. Like BF3. Is niet haalbaar denk ik, maar lijkt me epic
SpacyColours Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 Als er gangs zijn, zo'n missie waarin al die gangs vertegenwoordigd worden. Soort supergangwar. Ik speelde gister de missie Pier 69 weer. Weet je hoeveel gangs erin zaten? -De San Fierro Rifa van T-Bone all over the place. -Ballas all over the place. -Da Nang Boys, die toevallig op straat stonden en me ook belaagden. VS -The Triads -Varrio Los Aztecas (Cesar Vialpando) -Grove Street (CJ)
dionkoffie Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 >>> Door Jackt-2007: Topic m.b.t. wensen over hoofdpersoon (protagonist) samengevoegd met algemeen wenslijstjes-topic<<< titel zegt het al welk hoofdpersoon wil jij? ik wil deze die in de auto zit (die ook meerdere malen in de trailer voorkomt):
Sir_Ballas Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 een vrouw die zeg maar in het begin van het spel, zeg de eerste 3 missies een groot huis en veel poen heeft, en dat ze alles kwijtraakt i de 4e missie, en dat ze crimineel moet worden, maar ze zuigt dan nog met wapens, en dan is de 5e missie iets als nines and ak's in san andreas, dat ze skills gaat leren.
MostWantedKid Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 Ik wil niet heel modderig doen, maar hoort dit niet onder dit? :$
Racingfreak Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2012 -Een grote map, net zo groot als GTA SA ongeveer. Groter kan ook. -autos die ongeveer hetzelfde rijden als in GTA IV -Goede soundtrack verder wil ik net zoveel mogelijkheden (of nog meer dan) GTA SA, maar dan wel met betere graphics dan GTA IV
thebig Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Voor zijmissies zou ik coast guard wel leuk vinden. Incidenten op het water oplossen en soms eens boten enteren.
Phoenyxar Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 Nou, op dat soort wegen en passen zit ik te wachten, verkeer afzetten, een F620 of dergelijke pakken en lekker cruisen in de bergen...
thebig Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 Damn, wat een mooie wegen. Ik heb onlangs nog eens alle races in San Andreas herspeeld en ik had veel moeite met Countryside Encounter (als ik me goed herinner dat het zo heet). Daar moet je ook soortgelijke wegen opscheuren en als je eenmaal uit de bocht ligt, kan je het wel vergeten voor de rest van de race (zeker als je weet dat je tegenstanders terugspawnen als je ze van een rots weet te werken of in het water duwt). Als ze zoiets in GTA V steken en er een race over sturen, zal het nog eens 100x moeilijk worden. Challenge accepted
Phoenyxar Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 Ik denk dat het in V wel ietsje makkelijker zal zijn, want dan zit je niet meer met die houterige -als ik een tik naar rechts geef zit ik in de gracht- besturing, maar een iets meer dynamische aanvoelende besturing.
thebig Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 Geen idee. Het enigste wat ik van de IV besturing weet, is dat ik nog niet eens een bocht kon nemen aan een normale snelheid. Dat was toen ik met de xbox speelde. Maar aangezien ik het voor de PS3 koop, zal het niet veel makkelijker zijn. Tja, ik wen er wel aan
Phoenyxar Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 Mocht je toevallig in een Marbelle hebben gereden toen dan begrijp ik je direct, anders: wennnen, eenmaal dat je er aan bent gewent wil je nooit meer anders (en ga je je vervelen aan de irritante handling van vorige GTA's :$ )
Recommended Posts