GuitarGuy666 Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Klinkt echt heel erg vet! Normaal gesproken ben ik niet zo fan van disco muziek, maar dit spreekt me toch wel heel erg aan. 8,5/10 Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Deze vind ik een stuk beter dan het vorige nummer wat ik beoordeelde ( :$ ) De zang is beter en de instrumentkeuze vind ik ook perfecto. Mooie bas ertussendoor. http://www.youtube.com/watch?v=NZyVZFJGX5g Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Klassieker! Een erg goed nummer van Black Sabbath. Misschien wel de bekendste. 10/10 Nog maar een liedje uit de solo carrière van Ozzy Osbourne, de zanger van Black Sabbath. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Hoewel het op zich af en toe best lekker klinkt, zowel de muziek als de zang, is het dat schreeuwerige dat soms voorbij komt dat ik er niet van hou. Osbourne zou ik zeker niet eventjes opzetten 5/10 Reageren
aron24 Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Beetje afgezaagd, maar wel een redelijk lied. 6.5/10 Ariana Grande - Santa Tell Me: Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Ik heb niets met de muziek van Ariana Grande. De manier waarop ze zingt vind niets aan. 5/10 Reageren
aron24 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Nee, sorry hier vind ik niks aan 4.5/10 http://youtu.be/guCRyF6ST3Q Ik zou graag serieuze feedback willen, ik zoek nog mensen die kunnen trummen of gitaar kunnen spelen. Deze moeten wel een melodie kunnen spelen. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Ik kan best een potje trummen. Maar wat moet ik hier in godsnaam mee? Probeer de volgende keer niet te fluisteren. Veel meer valt er nu ook niet over te zeggen. -/10. Reageren
NicolaB Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 (bewerkt) @Teh_Ninja: Erg apart nummer, mooi zo a capella gezongen. Echt een prachtig rakende stem. Vooral in combinatie met de tekst 86/100 @Aron24: Tja, weer eens wat anders dan de standaardmuziek. Je moet ballen hebben om gewoon zo'n simpele thuisversie te geven van een zelfgeschreven nummer. Minpunten zitten er zeker aan, zo schiet je af en toe eens een verkeerde noot aan, mag het wat meer gezongen worden, is de tekst niet altijd 100% vloeiend, heb je een Nederlands accent aan een Engels nummer én is de titel sweethart. Misschien nadrukkelijk juist omdat er een Nederlands tintje aan zit, maar in het engels is het natuurlijk sweetheart. Nogmaals, je moet er wel ballen voor hebben om dat zo maar op het internet te zetten, vandaar 55/100 De stem van Aron doet me een beetje aan dit nummertje denken (no offence ) Bewerkt: 25 december 2014 door NicolaB Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Met het nummer is niets mis, maar de zang is gewoon echt niet mijn ding. Als het nou een iets oudere man was geweest die de baard al in de keel heeft, zou ik het nog wel een goed nummer vinden. 6/10 Reageren
1974 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Met het nummer is niets mis, maar de zang is gewoon echt niet mijn ding. Als het nou een iets oudere man was geweest die de baard al in de keel heeft, zou ik het nog wel een goed nummer vinden. 6/10 Nice, Grand Funk Railroad . Een van de iets mindere albums maar toch de moeite waard 8 / 10 Reageren
TrueSkum Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Weer één van de vele jaren 70 bandjes ''Kijk ons eens alternatief zijn'' wat een bagger 1/10 Reageren
1974 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Weer één van de vele jaren 70 bandjes ''Kijk ons eens alternatief zijn'' wat een bagger 1/10 Zegt Meneer met zijn tweederangs Grunt cactus in achterwerk herrie Dikke herrie belaagd met een dosis Karakterloosheid 0 / 10 . Reageren
ricovs Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Ik vind het persoonlijk niet echt een geweldig nummer, het is een beetje repetitief en ook de zang vind ik niet heel geweldig, verder wel goed gespeeld. 6/10 Varien - Whispers in the Mist Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 25 december 2014 Rapport Geplaatst: 25 december 2014 In tegenstelling tot mijn initiële verwachting was het niet bijzonder onaangenaam, dus dat is in ieder geval al positief. Zelf luister ik best veel new wave-bandjes en voornamelijk die subtiele, herhalende synthesizer-loopjes weten me vaak te grijpen. Dit nummer wekte een soortgelijk gevoel op rond, bijvoorbeeld, 0:40. Daarmee is ook al het interessante van pakweg de eerste drie minuten genoemd: de rest was weinig spannend, erg eentonig en wist me op vrijwel geen enkele manier aan te spreken. De solo die rond 3:15 begint is daarom ook een aangename, bijna onmisbare toevoeging... Anders krijg je echt zo'n leeg gevoel van Was dit het nou?. Hoe dan ook, om mijn eerste paar woorden er nog eens bij te halen: niet bijzonder onaangenaam, maar je hoeft me er niet voor wakker te maken. Een vijfje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.