NicolaB Geplaatst: 25 december 2014 Rapport Geplaatst: 25 december 2014 Hier sta ik dus hetzelfde bij te doen als die man op je signature Heerlijk nummer, met epic teksten... Maar echt heerlijk dat geluid ... 90/100 Reageren
aron24 Geplaatst: 25 december 2014 Rapport Geplaatst: 25 december 2014 (bewerkt) Ik vind de gitaar en de drum wel mooi, maar de stem past er niet bij. Verder mist er iets voor mij gevoel. 4.5/10 Het is knap dat die man zo kan spelen, maar het is niet mijn muziek. 5.5/10 Ik zou graag serieuze feedback willen over het onderstaande lied. http://youtu.be/uPPjpDWzMqk Bewerkt: 25 december 2014 door aron24 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 december 2014 Rapport Geplaatst: 25 december 2014 (bewerkt) Ik mis het volume in je stem. Voor mijn gevoel fluister je, waardoor bepaalde toonhoogten niet te behalen zijn. Als je voluit zingt heb je simpelweg een groter bereik. Daarnaast vind ik, zonder belediging want ik vind het al heel wat dat je hier mee bezig bent , dat je een klein beetje een kinderstem hebt. Dit vind ik niet zo mooi, maar dat is slechts mijn mening. Ga zo door en oefen nog een beetje. 7/10 Een nummer van het nieuwe album van AC/DC! ____ En na verzoek van 1974 nog even dit nummer beoordelen: Het nummer heeft een lekker ritme en de basgitaar komt lekker naar voren. Alleen de lead gitaar die de solo's tussendoor geeft klinkt op sommige kleine stukjes niet echt goed. Maar dat is heel af en toe. Voor de rest echt een topnummer met een lekkere jaren '70 gevoel. 8,5/10 Bewerkt: 25 december 2014 door supergtagamer Reageren
aron24 Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Mwah, gitaar en drums oké. Stem matig. 6.5/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Apart nummertje, zeker voor een kerstnummer. Op zich niet slecht: leuke muziek en qua tekst is het ook wel uniek bij kerst. 8+ https://www.youtube.com/watch?v=kAZykCSVF40 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Aminam! Dit nummer ken ik nog wel van een tijdje terug. Het nummer zit natuurlijk goed in elkaar, maar het is niet het beste nummer wat hij heeft gemaakt. https://www.youtube.com/watch?v=_1xXYeNrW9k Dit is pas echt een vet nummer van de Slim Shady. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Ben eerlijk gezegd niet zo'n fan van rap, dus ook niet echt van Eminem. Wel moet ik zeggen dat hij dan wel weer de iets mooiere rap maakt. Niet zijn beste nummer, ik geef het een 4/10. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Echt dikke herrie. 2/10 Reageren
ricovs Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 (bewerkt) Klinkt wel lekker, goed gezongen en goed gespeelt. Het nummer is ook niet al te eentonig, al overheerst op sommige punten de gitaar een beetje. 7,5/10 Tut Tut Child - Hummingbird Bewerkt: 3 januari 2015 door ricovs Reageren
Forumrunner Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ben niet zo'n fan van Metallica. Ik hou niet echt van Hetfield's zangstem. Verder klinkt het natuurlijk wel lekker, met een lekker lange intro. 6.5/10 Muse - Supremacy Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik vind muse echt te gek. Dit nummer is echt episch, en die synthesizer van Matt maakt het begin echt compleet. De bas scheurt er zo nu en dan ook lekker doorheen. 9/10 Reageren
Nissan Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Die heb ik hier liggen! Lekker nummer. Ik vond de meer energieke, drukkere nummers zoals Electric Eye wel beter. 7/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Best een aardig nummer, maar het mist wat unieks. Ook vind ik het iets te sloom klinken voor zo'n nummer. Ik vind het wel een lekker deuntje 7/10 (@1:35, prachtig ) Reageren
ricovs Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Heb zelf nog nooit Command & Conquer gespeeld, maar dit klinkt wel vet. Aan de muziek valt ook goed te horen dat China het onderwerp is. Het is niet iets wat ik standaard naar zou luisteren, maar daar is het dan ook niet voor bedoeld. Voor het doeleinde is het zeker een goed nummer. 9/10 DNNYD feat. DyCy - Don't Hold me Back (Couzare Remix) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.