Jump to content

wrong side of tracks..


ROEBA

Recommended Posts

Je bent lang niet de enige die moeite heeft met deze missie.

Allereerst kan je uitleg en tips vinden op WikiGTA: Wrong Side of the Tracks

Daarnaast had je de zoekfunctie kunnen gebruiken, aangezien dit al erg vaak gevraagd is: 1 2 3 4 5 6 (en nog heel veel meer, overigens)

Als je er dan nog niet uitkomt, met de tips in die topics, dan kan je altijd nog reageren in dit topic of een savegame aanvragen: Regels

Succes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

hoi, wat bij mij heel goed werkte was blijven proberen en nog voor de eerste uitgang van de tunnel er twee dood te hebben, kijk goed uit voor het bord en kijk uit voor de trein zorg dat je niet de hele tijd erachter zit maar dat je altijd de eerste wagon bijhoudt. succes!

>>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek dit soort bumps voor je te houden.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik weet niet of je er klaar mee bent maar ik deed deze missie altijd zo:

Snel op de motor stappen zonder big smoke en dan rijden totdat je de bocht neemt en dan staat daar een brug. Gelijk uit de motor stappen en daarop lopen, voordat de trein arriveert ga je voor de voorste wagon springen.

Daarna ga je ze snel met je AK47 doodschieten totdat ze doodgaan je moet wel de muisknop ingedrukt houden. Wel achter elkaar goed mikken anders haal je het niet. Als je ze gedood hebt ga je big smoke weer ophalen en dan ben je met je missie klaar.

Ik was altijd klaar voor de eerste viaduct aan kwam, maar ik deed wel eerst de 100 gang tags.

Ook kan je hem vinden bij de movie studio in Los santos waardoor je dan elke keer de wapen kan oppikken maar dan moet je wel wat vaker opslaan.

Succes met je missie ik hoor het wel als je hem hebt gehaald.

>>> Door VWO-er: Ook aan jou: vriendelijk verzoek dit soort bumps voor je te houden...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

het is echt een rot missie als je niet weet hoe hij moet maar als de de manier hebt ontdekt is hij zelfs gewoon leuk omdat je hem dan al in 1 minuut hebt gehaalt kijk dit filmpje voor de tactiek:

hij springt zelf op de trein maar dan moet je eerst trug naar big smoke en de motor ik ging gewoon met de moter op de trein dan kan je met driveby schieten en dan meteen door naar smokes huis

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 year later...

ja klopt het is echt een heel moeilijke missie :duh: ... Heb er ook erg lang mee vastgezeten. veel succes!

Ik ook. heb er wel een half uur moeten doen voordat deze was voltooid

Bewerkt: door Therobster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...