PowerPats Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 De Demo is inmiddels al uit het spel zelf laat nog even op zich wachten. Wie heeft de demo al gespeeld en zo ja vonden jullie ervan ? Ik was normaal niet zo geïnteresseerd in Just Cause 2, Maar deze demo is echt heel vet. Gewoon gta met veel meer actie. Heb zelfs met een vliegtuigje gevlogen. En dat hele parachute springen is ook geweldig gedaan. Als je het nog niet heb gedownt zou ik het zeker doen. >>> Door Visser23: Lijstje van Kryziek. 2 topics samengevoegd.<<< Just Cause 2 Ontwikkelaar Avalanche Studios en Eidos Interactive Uitgever Square Enix Genre Action, Third-person shooter Platforms Microsoft Windows (Vista or 7), PlayStation 3, Xbox 360 Aantal spelers Nee, alleen Single-player ReleaseNA Maart 23 2010, EU Maart 26 2010 Demo Klik hier om te downloaden *Eventueel een filmpje van game of screenshot van cover* (niet verplicht) Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Heb hem toevallig net uitgeprobeerd. Ziet er erg leuk uit heb hem 10 minuutjes gespeeld en toen had ik geen zin meer. Ik ga morgen nog wel even uitzoeken wat de mogelijkheden zijn Oja en voor de liefhebbers; Manier om meer minuten erbij te krijgen Complete Race Challenge - 2 minutes Complete Faction Mission - 1 minute Discover 10 Locations - 30 seconds 100% Complete 3 Locations - 30 seconds 50 Kills - 30 seconds 5 Melee Kills - 30 seconds 5 Fall Kills - 30 seconds 5 Juggle Kills - 30 seconds 1 Drag Kill - 30 seconds 5 Piñata Kills - 30 seconds 5 Hang Kills - 30 seconds 5 Road Kills - 30 seconds 10 Headshots - 30 seconds 1 Wrecking Ball - 30 seconds BASE Jump 300m - 30 seconds Parachute Climb 150m - 30 seconds 10 Unique Vehicles Driven - 30 seconds 5 Stunt Driver Points - 30 seconds 5 Hijackings - 30 seconds Low Flyer for 15 seconds - 30 second Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Of je gebruitk de glitch waarmee, de timer op 0 blijft hangen. dat doe je door heel snel op pauze te drukken, net als de timer van de 1 naar de 0 springt. Dan blijft het hangen en kan je blijven spelen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Of je gebruitk de glitch waarmee, de timer op 0 blijft hangen. dat doe je door heel snel op pauze te drukken, net als de timer van de 1 naar de 0 springt. Dan blijft het hangen en kan je blijven spelen. Die kende ik nog niet Zal hem morgen eens proberen want dat is natuurlijk een stuk makkelijker. Zijn er variaties aan vliegtuigen? Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 (bewerkt) een klein propellervliegtuig, Maarja heb tijdens het spelen ook ergens een hele gave auto gevonden, een soort van zwarte sportwagen met een turret erop. Plaats weet ik niet meer. helaas, kan hem nu ook niet meer terugvinden. Hier is de glitch: How get rid of the timer (allowing you to roam the map as well) in steps: 1. Wait for the timer to count down from 10. Try to get a good idea of the timing of the countdown, you will need to. 2. Press select EXACTLY on 1, thats EXACTLY when theres 1 second left. 3. Press select again, and QUICKLY press start. (you can press it as much as you want to bring it up, as long as you dont quickly exit it by mistake) 4. Press start again, and QUICKLY press select. 5. The glitch should be finished, and you should see an alert stating there is 0 seconds left Bewerkt: 7 maart 2010 door PowerPats Reageren
TalkingPear Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik speelde hem op de ps3 en na 20 min spelen kreeg ik de yellow light of death... Reageren
Vice-King Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 ik had hem gister gedownload maar had te weinig tijd om het te spelen maar hij blijkt heel erg vet te zijn Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik speelde hem op de ps3 en na 20 min spelen kreeg ik de yellow light of death... Aiiii das erg kut voor je. @Vice-King, Hij is idd heel erg vet. Lijkt bijna een complete game, Ik speel nog steeds iedere dag. Er is zat te doen. Heb net zo een politiegozer aan mijn heli vastgemaakt. echt lache. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 een klein propellervliegtuig, Maarja heb tijdens het spelen ook ergens een hele gave auto gevonden, een soort van zwarte sportwagen met een turret erop. Plaats weet ik niet meer. helaas, kan hem nu ook niet meer terugvinden. Hier is de glitch: How get rid of the timer (allowing you to roam the map as well) in steps: 1. Wait for the timer to count down from 10. Try to get a good idea of the timing of the countdown, you will need to. 2. Press select EXACTLY on 1, thats EXACTLY when theres 1 second left. 3. Press select again, and QUICKLY press start. (you can press it as much as you want to bring it up, as long as you dont quickly exit it by mistake) 4. Press start again, and QUICKLY press select. 5. The glitch should be finished, and you should see an alert stating there is 0 seconds left Werkt dit ook voor de Xbox 360? Reageren
Exoit Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik heb Just Cause 1 gehad en dat vond ik toen een geweldig spel! Ik kan gewoon niet wachten tot 23 (26?) maart! Dan komt het tweede deel uit, het is gewoon zo geweldig en de nieuwe trucjes die je nu kan doen met je Grapling Hook vind ik ook geweldig! Al met al, ik kijk er naar uit en laat ik die demo maar is spelen! Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 een klein propellervliegtuig, Maarja heb tijdens het spelen ook ergens een hele gave auto gevonden, een soort van zwarte sportwagen met een turret erop. Plaats weet ik niet meer. helaas, kan hem nu ook niet meer terugvinden. Hier is de glitch: How get rid of the timer (allowing you to roam the map as well) in steps: 1. Wait for the timer to count down from 10. Try to get a good idea of the timing of the countdown, you will need to. 2. Press select EXACTLY on 1, thats EXACTLY when theres 1 second left. 3. Press select again, and QUICKLY press start. (you can press it as much as you want to bring it up, as long as you dont quickly exit it by mistake) 4. Press start again, and QUICKLY press select. 5. The glitch should be finished, and you should see an alert stating there is 0 seconds left Werkt dit ook voor de Xbox 360? Ja, maar de precieze knoppen van de xbox360 weet ik niet echt. Reageren
Frozen4Blade Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Wie heeft dit demotje op de PC gespeeld namelijk vet spel maar hij hangt alleen maar dit licht NIET aan mijn pc Reageren
Vice-King Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Ik speelde hem op de ps3 en na 20 min spelen kreeg ik de yellow light of death... Aiiii das erg kut voor je. @Vice-King, Hij is idd heel erg vet. Lijkt bijna een complete game, Ik speel nog steeds iedere dag. Er is zat te doen. Heb net zo een politiegozer aan mijn heli vastgemaakt. echt lache. nou ik zat hem te spelen en vond hem erg vet, wel ff wenne aan de besturing, maar ik ga snel dood en die kabel vind ik erg vet was helemaal boven op een berg beland Reageren
j0uk3 Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Ik zag hem toevallig bij de "Aanbevolen Media" in de PS Store, Dus toen heb ik hem maar gedownload. Ik vind het wel een SUPER LEUK spel, het is eigenlijk een soort GTA, maar met minder vuur-wapens en meer gadgets. De speelwereld is heel groot heb ik gezien op de map en op het einde. Maart is Game-maand !!! Ga ik zeker kopen, alleen het begint wat krap te worden (BioShock 2, BF BC 2, Heavy Rain, GTA DLC, Just Cause 2, Red Redemption. Reageren
paul007 Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Hij is zeker vet. Er zijn trouwens wel wat vette plekjes om te bezoeken in de demo. Zo heb je ergens een raketbasis waar je heen kunt gaan, je gebruikt de trappen om helemaal bij de raket beneden te komen. Je plaatst de bom en wegwezen! Echt een soort mission impossible effect, je hoort een hard alarm en explosies van onder. Snel wegwezen dus en net op tijd veilig zijn om de explosie te zien. Supervet! Ook wel chil om wat chaos te creëren met de helicopter en vervolgens de andere te hjacken! Awesome! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.