Jump to content

Just Cause 2


PowerPats

Recommended Posts

De Demo is inmiddels al uit het spel zelf laat nog even op zich wachten. Wie heeft de demo al gespeeld en zo ja vonden jullie ervan ?

Ik was normaal niet zo geïnteresseerd in Just Cause 2, Maar deze demo is echt heel vet. Gewoon gta met veel meer actie. Heb zelfs met een vliegtuigje gevlogen. En dat hele parachute springen is ook geweldig gedaan.

Als je het nog niet heb gedownt zou ik het zeker doen. :Y

>>> Door Visser23: Lijstje van Kryziek. 2 topics samengevoegd.<<<

Just Cause 2

Ontwikkelaar Avalanche Studios en Eidos Interactive

Uitgever Square Enix

Genre Action, Third-person shooter

Platforms Microsoft Windows (Vista or 7), PlayStation 3, Xbox 360

Aantal spelers Nee, alleen Single-player

ReleaseNA Maart 23 2010, EU Maart 26 2010

Demo Klik hier om te downloaden

*Eventueel een filmpje van game of screenshot van cover* (niet verplicht)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    32

  • paul007

    26

  • Dr.Oppai

    21

  • FrankDangerz

    21

Heb hem toevallig net uitgeprobeerd.

Ziet er erg leuk uit heb hem 10 minuutjes gespeeld en toen had ik geen zin meer.

Ik ga morgen nog wel even uitzoeken wat de mogelijkheden zijn ^_^

Oja en voor de liefhebbers;

Manier om meer minuten erbij te krijgen

Complete Race Challenge - 2 minutes

Complete Faction Mission - 1 minute

Discover 10 Locations - 30 seconds

100% Complete 3 Locations - 30 seconds

50 Kills - 30 seconds

5 Melee Kills - 30 seconds

5 Fall Kills - 30 seconds

5 Juggle Kills - 30 seconds

1 Drag Kill - 30 seconds

5 Piñata Kills - 30 seconds

5 Hang Kills - 30 seconds

5 Road Kills - 30 seconds

10 Headshots - 30 seconds

1 Wrecking Ball - 30 seconds

BASE Jump 300m - 30 seconds

Parachute Climb 150m - 30 seconds

10 Unique Vehicles Driven - 30 seconds

5 Stunt Driver Points - 30 seconds

5 Hijackings - 30 seconds

Low Flyer for 15 seconds - 30 second

Link to comment
Delen op andere websites

Of je gebruitk de glitch waarmee, de timer op 0 blijft hangen. dat doe je door heel snel op pauze te drukken, net als de timer van de 1 naar de 0 springt. Dan blijft het hangen en kan je blijven spelen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Of je gebruitk de glitch waarmee, de timer op 0 blijft hangen. dat doe je door heel snel op pauze te drukken, net als de timer van de 1 naar de 0 springt. Dan blijft het hangen en kan je blijven spelen. ;)

Die kende ik nog niet

Zal hem morgen eens proberen want dat is natuurlijk een stuk makkelijker.

Zijn er variaties aan vliegtuigen?

Link to comment
Delen op andere websites

een klein propellervliegtuig, Maarja heb tijdens het spelen ook ergens een hele gave auto gevonden, een soort van zwarte sportwagen met een turret erop. Plaats weet ik niet meer. helaas, kan hem nu ook niet meer terugvinden. :-(

Hier is de glitch:

How get rid of the timer (allowing you to roam the map as well) in steps:

1. Wait for the timer to count down from 10. Try to get a good idea of the timing of the countdown, you will need to.

2. Press select EXACTLY on 1, thats EXACTLY when theres 1 second left.

3. Press select again, and QUICKLY press start. (you can press it as much as you want to bring it up, as long as you dont quickly exit it by mistake)

4. Press start again, and QUICKLY press select.

5. The glitch should be finished, and you should see an alert stating there is 0 seconds left

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde hem op de ps3 en na 20 min spelen kreeg ik de yellow light of death... :cry:

Aiiii das erg kut voor je.

@Vice-King, Hij is idd heel erg vet. Lijkt bijna een complete game, Ik speel nog steeds iedere dag. Er is zat te doen. Heb net zo een politiegozer aan mijn heli vastgemaakt. echt lache. :D

Link to comment
Delen op andere websites

een klein propellervliegtuig, Maarja heb tijdens het spelen ook ergens een hele gave auto gevonden, een soort van zwarte sportwagen met een turret erop. Plaats weet ik niet meer. helaas, kan hem nu ook niet meer terugvinden. :-(

Hier is de glitch:

How get rid of the timer (allowing you to roam the map as well) in steps:

1. Wait for the timer to count down from 10. Try to get a good idea of the timing of the countdown, you will need to.

2. Press select EXACTLY on 1, thats EXACTLY when theres 1 second left.

3. Press select again, and QUICKLY press start. (you can press it as much as you want to bring it up, as long as you dont quickly exit it by mistake)

4. Press start again, and QUICKLY press select.

5. The glitch should be finished, and you should see an alert stating there is 0 seconds left

Werkt dit ook voor de Xbox 360?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Just Cause 1 gehad en dat vond ik toen een geweldig spel! Ik kan gewoon niet wachten tot 23 (26?) maart! Dan komt het tweede deel uit, het is gewoon zo geweldig en de nieuwe trucjes die je nu kan doen met je Grapling Hook vind ik ook geweldig! Al met al, ik kijk er naar uit en laat ik die demo maar is spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

een klein propellervliegtuig, Maarja heb tijdens het spelen ook ergens een hele gave auto gevonden, een soort van zwarte sportwagen met een turret erop. Plaats weet ik niet meer. helaas, kan hem nu ook niet meer terugvinden. :-(

Hier is de glitch:

How get rid of the timer (allowing you to roam the map as well) in steps:

1. Wait for the timer to count down from 10. Try to get a good idea of the timing of the countdown, you will need to.

2. Press select EXACTLY on 1, thats EXACTLY when theres 1 second left.

3. Press select again, and QUICKLY press start. (you can press it as much as you want to bring it up, as long as you dont quickly exit it by mistake)

4. Press start again, and QUICKLY press select.

5. The glitch should be finished, and you should see an alert stating there is 0 seconds left

Werkt dit ook voor de Xbox 360?

Ja, maar de precieze knoppen van de xbox360 weet ik niet echt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde hem op de ps3 en na 20 min spelen kreeg ik de yellow light of death... :cry:

Aiiii das erg kut voor je.

@Vice-King, Hij is idd heel erg vet. Lijkt bijna een complete game, Ik speel nog steeds iedere dag. Er is zat te doen. Heb net zo een politiegozer aan mijn heli vastgemaakt. echt lache. :D

nou ik zat hem te spelen en vond hem erg vet, wel ff wenne aan de besturing, maar ik ga snel dood en die kabel vind ik erg vet was helemaal boven op een berg beland :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag hem toevallig bij de "Aanbevolen Media" in de PS Store, Dus toen heb ik hem maar gedownload.

Ik vind het wel een SUPER LEUK spel, het is eigenlijk een soort GTA, maar met minder vuur-wapens en meer gadgets.

De speelwereld is heel groot heb ik gezien op de map en op het einde.

Maart is Game-maand !!!

Ga ik zeker kopen, alleen het begint wat krap te worden (BioShock 2, BF BC 2, Heavy Rain, GTA DLC, Just Cause 2, Red Redemption. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is zeker vet. Er zijn trouwens wel wat vette plekjes om te bezoeken in de demo. Zo heb je ergens een raketbasis waar je heen kunt gaan, je gebruikt de trappen om helemaal bij de raket beneden te komen. Je plaatst de bom en wegwezen! Echt een soort mission impossible effect, je hoort een hard alarm en explosies van onder. Snel wegwezen dus en net op tijd veilig zijn om de explosie te zien. Supervet! Ook wel chil om wat chaos te creëren met de helicopter en vervolgens de andere te hjacken! Awesome! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...