TrueSkum Geplaatst: 23 juli 2014 Rapport Geplaatst: 23 juli 2014 (bewerkt) Grand Theft Auto IV, eigenlijks alleen uitgespeeld voor de achievements. Bewerkt: 23 juli 2014 door TrueSkum Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Geplaatst: 28 september 2014 Vanmiddag Max Payne 3 uitgespeeld. Meesterlijke game. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Dead Rising 3 een paar weken terug. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 (bewerkt) Alleen de campaign van Call Of Duty: Ghosts Bewerkt: 5 oktober 2014 door TheDutchWesley Reageren
iRico Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Net nog BlOps2 Campaign uitgespeeld. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Mijn laatste was: Destiny. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 15 november 2014 Rapport Geplaatst: 15 november 2014 DIRT 3, het is eigenlijk een racegame. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 15 november 2014 Rapport Geplaatst: 15 november 2014 Is alweer een tijd geleden, maar volgens mij is GTA V de laatste game die ik (meerdere keren) heb uitgespeeld. Hierna volgt naar alle waarschijnlijkheid Assassins Creed Unity. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Geplaatst: 7 december 2014 Red Dead Redemption Undead Nightmare. Ik heb de laatste missie gedaan dat je in escalera de tombe in moet gaan om het masker terug te brengen, waar je op het einde als zombie John Marston opstaat uit je graf. Volgens mij is dat de laatste missie toch? Reageren
TrueSkum Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Geplaatst: 7 december 2014 Zo net Saints Row 2 uitgespeeld. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Geplaatst: 7 december 2014 Haha, ik stopte Dishonored in mijn PS3 en het blijkt dat ik de game al bijna uitgespeeld had. Zonet uitgespeeld. Ik vond de game erg goed, maar er zaten wat mindere punten aan. Ten eerste is de setting echt heel vet, het is namelijk een soort 'oil painting'. Daarnaast is het echt een hele lastige game. Ik heb geprobeerd zo min mogelijk mensen te vermoorden, wat echt heel moeilijk gaat omdat het veel geduld eist, en het is niet altijd mogelijk om iedereen levend of bewusteloos te laten. Wanneer je ontdekt bent moet je echt rennen voor je leven, want de kans dat je dood gaat is groot omdat je vrij weinig leven hebt. Maar dat maakt het ook leuk. Het is dan een game die echt om 'stealth' draait. Verder draait het einde om je keuzes. Vermoord je veel mensen, dan heb je een slecht einde. Maak je veel mensen bewusteloos of laat je ze leven, dan krijg je een goed einde. De game heeft ook veel frustrerende momenten. Meestal zijn daar de 'tallguys' de oorzaak van. Deze vijanden zijn heel lang, omdat ze op een soort stelten lopen, en ze zijn enorm sterk. Ben je eenmaal ontdekt, dan ben je echt de pineut. De game heeft verder een sterk verhaal, en zeker een paar plot twists die je niet verwacht. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Geplaatst: 7 december 2014 Sid Meier's Civilization V! (Macbook) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.