Jump to content

Welke game heb jij als laatste uitgespeeld?


Reinier93

Recommended Posts

  • Reacties 440
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    28

  • GuitarGuy666

    28

  • NickOwnage

    22

  • Phoenyxar

    17

L.A. Noire.

Goede game, maar hij kan wel heel erg eentonig worden waardoor de cases beginnen te vervelen. Hoe meer het einde van de game nadert, hoe beter hij wordt. Ik heb de complete edition, dus ook de DLC cases. Ik vind niet elke DLC even leuk, maar er is er één (de laatste) die ik echt heel vet vond.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik heb nog niet zoveel spellen uitgespeeld het enige spel wat ik had uitgespeeld was canis canem edit(Bully)en dat was denk ik in twee weken ofzo weet eigenlijk niet meer zo goed.het was ongeveer vijf jaar geleden.ik ben meer iemand van het rond kloten en missies doe ik zeer zelden.maar misschien is het volgende spel wat ik ga uitspelen "desperados wanted dead or alive"als ik het goed doe en gewoon konstant door en door dat ik het in vier en half uur uitgespeeld hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Alice Madness returns.

Had de game al een keer eerder geprobeerd (niet mijn ding)

Nu geprobeerd met projector & 3d Vision, en lijkt wel alsof het spel gemaakt is voor 3D.

Epische pop-out scenes , gigantische diepte + geweldige levels.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Assassin's Creed

In tegenstelling tot wat ik vele mensen heb horen zeggen en in veel artikels heb gelezen is dit echt een goede game. Het verhaal dwingt zich wat in een lineaire lijn, maar kent een explosief einde. Het verhaal buiten de Animus is ook goed, je krijgt met mondjesmaat informatie en wil steeds meer te weten komen. Helaas blijf je op het einde wel met veel vragen zitten, die hoop ik beantwoord te krijgen in volgende delen.

Ik heb zelf nog geen andere AC's uitgespeeld, maar je voelt wel dat deze nog beperkt is in zijn gameplay mogelijkheden.

Zoals ik al zei zeker een goede game, al ben ik wel blij dat ik het gespeeld heb voor ik aan andere delen ben begonnen. Anders zou het me vast veel minder bekoord hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...