NickOwnage Geplaatst: 29 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2016 Diablo 3 uitgespeeld op Normal. Een andere style game als die ik normaal speel, maar toch erg genoten van deze game, vooral van de hoge kwaliteit van de Cinematics tussendoor! Ik speel het spel waarschijnlijk nooit weer. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 september 2016 Rapport Geplaatst: 9 september 2016 Journey. Mooi spelletje. Zeker de moeite waard om het te spelen. Begin is wat wazig maar je komt er snel genoeg in. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 september 2016 Rapport Geplaatst: 10 september 2016 Journey. Mooi spelletje. Zeker de moeite waard om het te spelen. Begin is wat wazig maar je komt er snel genoeg in. Ben je iemand tegengekomen? Reageren
Niked Geplaatst: 11 september 2016 Rapport Geplaatst: 11 september 2016 Journey. Leuk spel, zeker en vast iets dat je moet gespeeld hebben. Ook leuk dat je onderweg wat spelers tegenkomt. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 september 2016 Rapport Geplaatst: 12 september 2016 Journey. Mooi spelletje. Zeker de moeite waard om het te spelen. Begin is wat wazig maar je komt er snel genoeg in. Ben je iemand tegengekomen? meerdere malen. Dacht dat het computer gestuurde characters waren, bleek niet zo. Verklaard ook waarom sommigen zo bloed irritant waren. Reageren
Niked Geplaatst: 29 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2016 (bewerkt) Battlefield 1 - Singelplayer (Ondanks dat ik 'm vrij leuk vond, was het van zeer korte duur. (4,5 uur ofzo) ) Bewerkt: 29 oktober 2016 door Skullz-000 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 november 2016 Rapport Geplaatst: 14 november 2016 Bioshock, echt een topgame! Heb deze bij release ook uitgespeeld, maar ik was toen duidelijk nog te jong om dit spel helemaal te begrijpen, wat een diepgang kent het. De filosofische thema's waar het tegenaan leunt en de uitmuntende level design met een hoge mate van "environmental storytelling" Gauw verder met deeltje 2! Reageren
moechy Geplaatst: 27 november 2016 Rapport Geplaatst: 27 november 2016 Net Battlefield 1 uitgespeeld, moet zeggen dat het verhaal wel snor zat. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 november 2016 Rapport Geplaatst: 27 november 2016 Uncharted 4 Wat een spel. Het heeft mijn verwachtingen ovetroffen. Ondanks dat ik deel 1 t/m 3 nooit gespeeld heb heb ik toch erg genoten van de characters en het verhaal. Het houd je echt bezig en wil zo graag die schat vinden dat je wel blijft spelen. En man wat is Rafe een taaie Het einde was ook bijzonder, en een perfecte afsluiting van de serie. Good job Naughty dog! Reageren
NicolaB Geplaatst: 30 november 2016 Rapport Geplaatst: 30 november 2016 Dragon Age: Inquisition Reageren
moechy Geplaatst: 30 november 2016 Rapport Geplaatst: 30 november 2016 Dragon Age: Inquisition DIe is top! Reageren
NicolaB Geplaatst: 30 november 2016 Rapport Geplaatst: 30 november 2016 Dragon Age: Inquisition DIe is top! Jazeker. In mijn optiek was Dragon Age: Origins wel iets langer qua verhaal en had het ook iets meer variatie. Maar het was iig stukken beter dan Dragon Age 2. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 december 2016 Rapport Geplaatst: 18 december 2016 The Witcher 3 - een tijdje terug op Normal Batman - A Telltale Game series The Walking Dead: Michonne Wolvenstein: The Old Blood Wolvenstein: The New Order Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.