GekkieJ01 Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 (bewerkt) Wat is er eigenlijk zo super aan deze game. Want ik lees hier berichten waarin staat dat dit dé game van het jaar is terwijl het mij gewoon doet denken aan Midnight Club: Los Angeles. Wat wel een leuke game was, maar nou ook niet echt bepaald de beste game ooit gemaakt. Neem de volgende dingen o.a. in acht: ... Maar man, wat een schijtgame is dit zeg. Spel start standaard op in Windowed-mode. Nergens een optie om full-screen te krijgen. (Alt+Enter) Auto's slippen gek en overdreven als de jozef. Zeer bedroevende environmental damage en collisions. Ik knal gewoon kapot tegen een hekje en een stoeprand. Memory leaking. Om de 3 seconden een hapering. (PC voldoet ruim aan de aanbevolen eisen) Soms activeert er een onderdeel niet en moet ik restarten. (alleen beginmissie) Baggercontrols. Waarom rijden en lopen met pijltjestoetsen?! Denk ik, ik stel het even in op WASD; als ik wat verander gaat diegene waarvoor hij in gebruik is op Unassigned wat ik later wel aanpas. Nee hoor, dikke "key in use" in m'n face. Komen er later meerdere radiozenders? Ik heb er nu 2: baggere rock en nog wel redelijke house. Dat door die radiozenders kom doordat je daarvoor de legale versie moet kopen. Bewerkt: 10 februari 2011 door GekkieJ01 Reageren
Hayte Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Het spel zuigt als de pleuris. De AI maakt NOOIT een fout en is perfect, en dat is irritant, en de Golf 6 is een kut auto. Zelfs met volle assists heeft het net zo veel grip als een pakje boter, en die tuning van lvl 1 maakt ook geen enkele fluit uit. Ik wil niet tweede zijn. Ik wil nummer 1 zijn Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Ik zal het ff zeggen, Ten 1e, Zoals Hayte al zei AI is waardeloos. Ten 2e, ik rijd net ff met mijn Lancia over een bergje heen met ongv. 140 km/p ofzo, en door 1 miniscuul klein struikje maak ik een dubbele salto achterover en dan nog 2 kurkendraaiers. Ten 3e, de besturing met een PS3 stick is ook waardeloos, één keertje iets te ver naar links en je kan hem bijna niet meer corrigeren, gelukkig went het na een uurtje. Ten 4e, de graphics vallen tegen, ik durf het bijna niet te zeggen, maar dit doet me gewoon denken aan TDU 1. En iemand die heel erg gewend is aan GT5 (zoals ik) vind dit gewoon echt niet bijzonder mooi. Verder is het een super geweldig gaaf spel! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Dat door die radiozenders kom doordat je daarvoor de legale versie moet kopen. En de rest van de lijst dan? Of ligt dat aan mij omdat ik andere spellen gewend ben? @Hieronder: Dat. Reageren
Hayte Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Nog iets, weer over collisions. Als je één lantaarnpaal omver kan rijden betekent dat kennelijk niet dat je alle lantaarnpaaltjes omver kan rijden. Er zit een verschil in, denk ik, maar die is redelijk lastig te zien als je met meer dan 100 km/u over een flut weggetje raast wetend dat elk foutje fataal kan zijn. Ik zal het waarschijnlijk blijven spelen voor een paar dagen, maar god, wat ben ik blij dat ik er geen geld aan heb uitgegeven. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Nog iets, weer over collisions. Als je één lantaarnpaal omver kan rijden betekent dat kennelijk niet dat je alle lantaarnpaaltjes omver kan rijden. Er zit een verschil in, denk ik, maar die is redelijk lastig te zien als je met meer dan 100 km/u over een flut weggetje raast wetend dat elk foutje fataal kan zijn. Ik zal het waarschijnlijk blijven spelen voor een paar dagen, maar god, wat ben ik blij dat ik er geen geld aan heb uitgegeven. Ik heb er dus wel geld aan uitgegeven en bij het spelen van dit spel, begrijp ik niet meer wat er zo cool was aan TDU 1... Ik weet nog wel dat het onwijs gaaf was/is, gaver dan 2, maar waarom? Reageren
commando Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Nog iets, weer over collisions. Als je één lantaarnpaal omver kan rijden betekent dat kennelijk niet dat je alle lantaarnpaaltjes omver kan rijden. Er zit een verschil in, denk ik, maar die is redelijk lastig te zien als je met meer dan 100 km/u over een flut weggetje raast wetend dat elk foutje fataal kan zijn. Ik zal het waarschijnlijk blijven spelen voor een paar dagen, maar god, wat ben ik blij dat ik er geen geld aan heb uitgegeven. Reageren
Hayte Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Ook plaats ik mijn vraagtekens bij de voertuigen van het spel. Ze stoppen er, in mijn ogen, afschuwelijke wagens in, zoals (ik weet het, heel patriotisch van me) het merendeel van de Spyker's en de Aston One-77, maar dan vergeten ze fabrikanten die er bijna in MOETEN zoals Lamborghini (de reden daarvoor interesseert me niet bijster veel). Ook blijf ik vinden dat ze er meer cabrio's in hadden moeten stoppen, zoals de Audi S5 (hihi, ik ben erachter hoe hij heette). Nu ik er over nadenk, de enige Spyker die ik nog lichtelijk mooi vind is die C8 (de eerste, zeg maar). De SUV is afzichtelijk, echt walgelijk, ik rijd liever rond in een roze Micra convertible dan dat geval. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 Sjezus, kunnen jullie niet rijden ofzo? Ik word bij iedere race 1ste, ik heb misschien 3 races lager gescoord, en heb al beide A1 champs gewonnen, hoef alleen de C3 en de B3 high champ te winnen, en dan de cups(3 champs). Ik heb met de golf 6 gereden, wegligging is kut, maar te doen, en ik rij altijd zonder assist maar heb daarmee iedere race gewonnen. In de A6 cup reed ik met 15+ seconde voorop, en zelfs een eliminator race met 35 seconde voorsprong, en time attacks met 20 seconde sneller dan de tweede. Game is niet leuk, te makkelijk, om heel eerlijk te zijn, het lijkt juist dat ze 90% gas geven en extra vroeg remmen, ik haal de Bugatti grand sport in met mijn 'normale' Bugatti, de Koenigsegg houd me niet bij terwijl die sneller is. Enigste moeilijke tot nu toe is de B3 time attack races :S Die suv Spyker is idd graflelijk Reageren
Mythbuster Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 (bewerkt) Ook plaats ik mijn vraagtekens bij de voertuigen van het spel. Ze stoppen er, in mijn ogen, afschuwelijke wagens in, zoals (ik weet het, heel patriotisch van me) het merendeel van de Spyker's en de Aston One-77, maar dan vergeten ze fabrikanten die er bijna in MOETEN zoals Lamborghini (de reden daarvoor interesseert me niet bijster veel). Ook blijf ik vinden dat ze er meer cabrio's in hadden moeten stoppen, zoals de Audi S5 (hihi, ik ben erachter hoe hij heette). Nu ik er over nadenk, de enige Spyker die ik nog lichtelijk mooi vind is die C8 (de eerste, zeg maar). De SUV is afzichtelijk, echt walgelijk, ik rijd liever rond in een roze Micra convertible dan dat geval. Zoals al duizend keer gezegd is: De licentie voor Lamborghini was ofwel te duur voor Eden om te kopen, ofwel EA wilde de rechten niet delen, en vroeg daardoor véél te veel geld. Dit is dus niet vergeten, dit is niet anders kunnen. Tja, wat doe je dan? Auto's er in stoppen waar je wel een licentie voor kunt krijgen, ook al zijn die minder populair... Je moet wat hè... Persoonlijk reed ik in TDU1 eigenlijk amper met Lamborghini's of Porsche's, dus dat interesseert me niet zo... BMW vind ik wel jammer, had graag een M6, X5 of X3 gehad Ik krijg de game morgen pas binnen. Qua AI boeit het me niet, ik koop het spel meer om gewoon lekker rond te krossen, ik zie wel wat ik bij kan houden en wat niet... @Tha-Ran: Heb jij ooit wel eens in het echt 140 gereden? Als jij in het echt met 140 door een kuil gaat op een normale asfaltweg(zo'n kuil of bobbel waar de weg dan wel of niet verzakt is) dan heb je al grote kans dat je héél even de macht over het stuur verliest, en daarna kun je het wel weer corrigeren. Stel je voor dat jij met 140 door een struik heen crost, in een wagen die vrij laag is, die niet is gemaakt om over een bergje heen te crossen... Dan verlies je in het echt net zo goed de macht over het stuur... Misschien geen salto achterover, maar of je nu de neus de grond in boort en voorover over de kop slaat zoals in het echt kan gebeuren, of achteruit een salto maakt, 't punt blijft dat je over de kop gaat.... 'T spel is nooit gemaakt om over de kop te gaan, 't spel is gemaakt om de cruisen. @GolfG60: Speel je wel op hard? of hoe werkt dat in dit spel?.... Hoop dat ik 't spel rond 12 uur binnenkrijg Ik heb overigens net m`n stuurtje voor de 5e keer gefixt... waren ook wat draadjes los gesprongen dus dat ding hangt nu van binnen met ducttape aan elkaar en mijn hypermoderne force-feedback bestaat uit 10 elastiekjes 'T stuurtje zelf is ongeveer half zo groot als een echt stuur, dus ik denk dat ik na 5 minuten spelen maar weer switch naar het toetsenbord Bewerkt: 11 februari 2011 door Mythbuster Reageren
commando Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 Kan je die Police Mode ook in Singleplayer spelen? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 Hmm, dr moeten dus updates komen... denken we dat de besturing nog verbeterd zal worden? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 (bewerkt) Heb 'm nog steeds niet binnen gekregen! xD en het is al 10:50! :O I WANT THAT GAME GOD DAMNIT! EDIT: Nog altijd niets, 13:09 uur... ik haat dit. Gebeurd altijd bij mij, heb nog nooit gehad dat er iets op tijd werd bezorgd! Staat al vanaf vanmorgen op track n trace "chauffeur is onderweg'.... Beter rijdt hij door! Bewerkt: 11 februari 2011 door Mythbuster Reageren
Shorty_D Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 Heb 'm nog steeds niet binnen gekregen! xD en het is al 10:50! :O I WANT THAT GAME GOD DAMNIT! I lolled, nog 2 leveltjes en ik kan naar hawaii. Hmm... alleen geen tijd nu op te spelen. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 Ok ik heb hem gehaald ben nu in mn lancia aant rijden en bezig voor de eerste licence het bevalt me wel t spel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.