Jump to content

Test Drive Unlimited 2

GekkieJ01

Recommended Posts

Als je het doet voor het cruisen met vrienden, nee. ( als het lukt om te conecten leuk, maar meestal word het een dikke scheld partij :7 ) Als je gewoon wil cruisen in je eentje, ja dan is het wel een goede game. Als je hem wil kopen voor de races, nee kan je beter een andere race game kopen.

Bewerkt: door Redfire18
Delen op andere websites

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb hem toch maar gekocht en nog geen spijt van gehad. Eerste auto is een Lancia Delta, en heb nu 3 licenses. Denk dat ik zou maar het eiland ga verkennen. Ik hoorde iets over auto wrakken die je kon verzamelen?

Delen op andere websites

Heb hem toch maar gekocht en nog geen spijt van gehad. Eerste auto is een Lancia Delta, en heb nu 3 licenses. Denk dat ik zou maar het eiland ga verkennen. Ik hoorde iets over auto wrakken die je kon verzamelen?

Idd, op ieder eiland zijn er autowrakken te verzamelen, die je uiteindelijk enkele auto's als beloning kunnen bezorgen.

Als je boven je radar zo'n puzzelstukje ziet of zo, dan betekend het dat er een autowrak in de buurt is.

Heb ze zelf nog niet allemaal gehaald, misschien moet ik dat ook eens doen :puh:.

Bewerkt: door vice
Delen op andere websites

Naice, was er al iets van een GTAF club?

Ja, onbekendeIV is leader van die club. ;)

Okee dan ga ik die club zomaar even zoeken. Schiet trouwens al aardig op met de championships op Ibiza. Alle wrecks daar zo ook al gevonden en heb nu 5 auto's.

Delen op andere websites

BTW voor de Gene die het nog niet wisten. De de GTAF ps3 club is verhuist van Ibiza naar Hawaii.

Kan iemand me BTW vertelen hoe de XP en de $ er voor staan van de club?

Wil jij mij invite van de week als je tijd heb. Ik kan de club niet vinden. :(

Delen op andere websites

BTW voor de Gene die het nog niet wisten. De de GTAF ps3 club is verhuist van Ibiza naar Hawaii.

Kan iemand me BTW vertelen hoe de XP en de $ er voor staan van de club?

Wil jij mij invite van de week als je tijd heb. Ik kan de club niet vinden. :(

Volgens mij heet ie GTAForum Cruisers destijds. :puh:

Delen op andere websites

Ben ik blij dat ik TDU2 op de Xdoos heb, of niet, anyway ik ben een beetje uitgekeken op dit spel, ik moet me er zelf echt toe zetten om dit spel te spelen. Ik doe dit ook puur voor het motorgeluid en dan in de tunnels knallen. _O_

Delen op andere websites

Ben ik blij dat ik TDU2 op de Xdoos heb, of niet, anyway ik ben een beetje uitgekeken op dit spel, ik moet me er zelf echt toe zetten om dit spel te spelen. Ik doe dit ook puur voor het motorgeluid en dan in de tunnels knallen. _O_

Ben je nou uitgekeken op het spel? Want daarna typ je dat je het nog speelt puur om het motorgeluid en de tunnels. :puh:

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...