Shotyoudie Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 E3 gameplay: NEEEEEEEE!! Noobtube (op 2:04) zal waarschijnlijk ook weer in MP komen Waarschijnlijk zal de noobtube niet zo overpowered zijn in mp, tenminste dat kunnen ze wel beter doen na alle rants over mw2. Het lijkt me ook een domme zet om danger close, one man army en commando terug te brengen. Maar zoals je weet zal Black Ops dedicated servers krijgen en kan de host je kicken als je noobtube gebruikt. Dan vind ik dat er een optie moet komen waar je attachments en wapens kan verbieden. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Treyarch heeft het steeds over een hele uitgebreide Create-a-Class mode. En ze hebben het ook steeds over uitgebreide Player Personalisation. Misschien een mogelijkheid om je eigen Multiplayer Character te maken? Reageren
Lionel-Andres-Messi Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 (bewerkt) Treyarch heeft het steeds over een hele uitgebreide Create-a-Class mode. En ze hebben het ook steeds over uitgebreide Player Personalisation. Misschien een mogelijkheid om je eigen Multiplayer Character te maken? Ja, dat zou wel kunnen, maar dat gaat in mijn opzicht iets te ver. Het is een First-Person-Shooter je ziet je armen alleen maar en dan zou het gekkenwerk zijn om nu mijn hele Character te verheerlijken. Dit is mijn mening hé het kan ook best cool worden maar dit zie ik nog niet echt zitten. Ik vind alles goed als het maar niet à la Modern Warfare 2 word. Bewerkt: 23 juni 2010 door Lionel-Andres-Messi Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 (bewerkt) Treyarch heeft het steeds over een hele uitgebreide Create-a-Class mode. En ze hebben het ook steeds over uitgebreide Player Personalisation. Misschien een mogelijkheid om je eigen Multiplayer Character te maken? Ja, dat zou wel kunnen, maar dat gaat in mijn opzicht iets te ver. Het is een First-Person-Shooter je ziet je armen alleen maar en dan zou het gekkenwerk zijn om nu mijn hele Character te verheerlijken. Dit is mijn mening hé het kan ook best cool worden maar dit zie ik nog niet echt zitten. Ik vind alles goed als het maar niet à la Modern Warfare 2 word. Wat dacht je van pak kunnen wisselen? Dat je groen aan kan doen voor in de bossen en bruin voor de woestijn? Dat is toch niet verkeerd lijkt mij. Bewerkt: 23 juni 2010 door shotyoudie Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Wat info van CoD wikia Als het eerste waar is dan ga ik het spel niet kopen. Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Wat info van CoD wikia Als het eerste waar is dan ga ik het spel niet kopen. Hmm integendeel juist want als het mp level supergroot is zal het leuk zijn om voertuigen te hebben. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Mooie site. Iets minder moois. Geen Nuke, en als je een Harrier haalt en die maakt bijvoorbeeld kills tellen ze niet voor je killstreak. ;( Reageren
Velaro Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 (bewerkt) Mooie site. Iets minder moois. Geen Nuke, en als je een Harrier haalt en die maakt bijvoorbeeld kills tellen ze niet voor je killstreak. ;( Dat vind ik net een groot pluspunt. Anders gaat iedereen nogal snel in een hoekje kruipen terwijl de Harrier z'n werk doet en haal je zonder moeite een Chopper Gunner of Nuke. Nu zal dat moelijker zijn en zal een Nuke veel zeldzamer zijn. Bewerkt: 25 juni 2010 door Velaro Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Mooie site. Iets minder moois. Geen Nuke, en als je een Harrier haalt en die maakt bijvoorbeeld kills tellen ze niet voor je killstreak. ;( Dat vind ik net een groot pluspunt. Anders gaat iedereen nogal snel in een hoekje kruipen terwijl de Harrier z'n werk doet en haal je zonder moeite een Chopper Gunner of Nuke. Nu zal dat moelijker zijn en zal een Nuke veel zeldzamer zijn. Nuke's komen niet meer in Black Ops. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 (bewerkt) OMFG Dit word nicccee! Bewerkt: 9 augustus 2010 door shotyoudie Reageren
flippie13 Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 ömg, die gaat zwaaaaaaaar gek worden. Sowieso dat ik hem ga kopen, als me loon binnen is ga ik hem denk ik al pre-orderen Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Weer meer van hetzelfde, en het lijkt dat de (vele) overpowered kilstreaks er weer in zitten. Waarschijnlijk gaan er veel mensen zijn die zich weer laten vangen door Activision en dit gaan kopen. Wel niet gaan klagen als de mappacks dan weer €15 kosten, want dat is nu al zeker. Ik blijf wel bij COD4 Reageren
flippie13 Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 welke over powerede killstreaks zitten erin dan? Die bestuurbare auto ofzo zorgt voor alleen maar damage volgens mij, in dat filmpje kreeg hij namelijk een hitmarker. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 (bewerkt) Maar over die Camera; ik hoop dat dat een soort sentry gun is die je ergens neer kan zetten en dan kan zien of er iemand loopt, das gewoon ziek ! En trouwens die L96 sniper is ook wel ziek :OO Bewerkt: 9 augustus 2010 door shotyoudie Reageren
GTA-top Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Op het laaste zie je killcam editor lijkt me ziek als je daar een filmpje mee kan maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.