Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

E3 gameplay:

NEEEEEEEE!! Noobtube :( (op 2:04) zal waarschijnlijk ook weer in MP komen :(

Waarschijnlijk zal de noobtube niet zo overpowered zijn in mp, tenminste dat kunnen ze wel beter doen na alle rants over mw2. :puh:

Het lijkt me ook een domme zet om danger close, one man army en commando terug te brengen. Maar zoals je weet zal Black Ops dedicated servers krijgen en kan de host je kicken als je noobtube gebruikt.

Dan vind ik dat er een optie moet komen waar je attachments en wapens kan verbieden.

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Treyarch heeft het steeds over een hele uitgebreide Create-a-Class mode. En ze hebben het ook steeds over uitgebreide Player Personalisation. Misschien een mogelijkheid om je eigen Multiplayer Character te maken?

Geplaatst: (bewerkt)

Treyarch heeft het steeds over een hele uitgebreide Create-a-Class mode. En ze hebben het ook steeds over uitgebreide Player Personalisation. Misschien een mogelijkheid om je eigen Multiplayer Character te maken?

Ja, dat zou wel kunnen, maar dat gaat in mijn opzicht iets te ver. Het is een First-Person-Shooter je ziet je armen alleen maar en dan zou het gekkenwerk zijn om nu mijn hele Character te verheerlijken. Dit is mijn mening hé het kan ook best cool worden maar dit zie ik nog niet echt zitten.

Ik vind alles goed als het maar niet à la Modern Warfare 2 word.

Bewerkt: door Lionel-Andres-Messi

Ja, dat zou wel kunnen, maar dat gaat in mijn opzicht iets te ver. Het is een First-Person-Shooter je ziet je armen alleen maar en dan zou het gekkenwerk zijn om nu mijn hele Character te verheerlijken. Dit is mijn mening hé het kan ook best cool worden maar dit zie ik nog niet echt zitten.

Ik vind alles goed als het maar niet à la Modern Warfare 2 word.

Wat dacht je van pak kunnen wisselen? Dat je groen aan kan doen voor in de bossen en bruin voor de woestijn? Dat is toch niet verkeerd lijkt mij.

Bewerkt: door shotyoudie
Geplaatst:

Mooie site. Iets minder moois. Geen Nuke, en als je een Harrier haalt en die maakt bijvoorbeeld kills tellen ze niet voor je killstreak. ;(

Mooie site. Iets minder moois. Geen Nuke, en als je een Harrier haalt en die maakt bijvoorbeeld kills tellen ze niet voor je killstreak. ;(

Dat vind ik net een groot pluspunt. Anders gaat iedereen nogal snel in een hoekje kruipen terwijl de Harrier z'n werk doet en haal je zonder moeite een Chopper Gunner of Nuke. Nu zal dat moelijker zijn en zal een Nuke veel zeldzamer zijn. :)

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Dat vind ik net een groot pluspunt. Anders gaat iedereen nogal snel in een hoekje kruipen terwijl de Harrier z'n werk doet en haal je zonder moeite een Chopper Gunner of Nuke. Nu zal dat moelijker zijn en zal een Nuke veel zeldzamer zijn. :)

Nuke's komen niet meer in Black Ops.

• 1 maand later...
Geplaatst:

ömg, die gaat zwaaaaaaaar gek worden.

Sowieso dat ik hem ga kopen, als me loon binnen is ga ik hem denk ik al pre-orderen :D

Geplaatst:

Weer meer van hetzelfde, en het lijkt dat de (vele) overpowered kilstreaks er weer in zitten. Waarschijnlijk gaan er veel mensen zijn die zich weer laten vangen door Activision en dit gaan kopen. Wel niet gaan klagen als de mappacks dan weer €15 kosten, want dat is nu al zeker. Ik blijf wel bij COD4

Geplaatst:

welke over powerede killstreaks zitten erin dan? Die bestuurbare auto ofzo zorgt voor alleen maar damage volgens mij, in dat filmpje kreeg hij namelijk een hitmarker.

Maar over die Camera; ik hoop dat dat een soort sentry gun is die je ergens neer kan zetten en dan kan zien of er iemand loopt, das gewoon ziek ! En trouwens die L96 sniper is ook wel ziek :OO

Bewerkt: door shotyoudie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...