TekaLoca Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Wat zijn je volledige classes van deze twee wapens? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 Zo, ben prestige 10.. Kd ratio van 1.73 nu, best wel redelijk toch? Killstreak van 31-0, terwijl ik laatst 34-0 stond. ;7 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 Is er iemand die deze throphy met wij wil halen? Is mijn laatste voor Platinum. Sacrificial LambShoot at or be shot by an ally with a Pack-a-Punch crossbow and kill six zombies with the explosion. Heb alleen geen headset meer. Zo, ben prestige 10.. Kd ratio van 1.73 nu, best wel redelijk toch? Killstreak van 31-0, terwijl ik laatst 34-0 stond. ;7 Netjes, ben zelf 1e prestige level 70. Altijd al K/D van 1.65, komt vooral door het snipen :S Favorite Weapon: L96 Reageren
>$bram$< Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Das knap LvL 70 als je max. 50 kan halen (Hackert!) Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Geplaatst: 29 november 2011 Das knap LvL 70 als je max. 50 kan halen (Hackert!) Of hij kan zich vergissen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Geplaatst: 29 november 2011 Das knap LvL 70 als je max. 50 kan halen (Hackert!) Haha, level 50 natuurlijk Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 (bewerkt) Hmm..EDIT: Grapics zijn niet spetterend... Bewerkt: 1 december 2011 door Shotyoudie Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Dat zijn we inmiddels wel gewend van Call of Duty, ze moeten echt met een nieuwe engine komen. Anders zal black ops 2 mij niet genoeg boeien met dezelfde engine. Reageren
blackops Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Voor een iPod is het te doen hoor De besturing lijkt me minder Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 (bewerkt) Vergeleken met andere spellen *kuch**kuch* vind ik het echt matig Bewerkt: 2 december 2011 door Shotyoudie Reageren
vice Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Dat zijn we inmiddels wel gewend van Call of Duty, ze moeten echt met een nieuwe engine komen. Anders zal black ops 2 mij niet genoeg boeien met dezelfde engine. Volgend jaar is Treyarchs' laatste COD game, dus ik denk niet dat ze voor hun laatste game nog een heel nieuwe engine gaan schrijven. Volgens mij was MW3 wel de laatste is de MW-serie, dus het kan wel dat Infinity Ward over 2 jaar met een nieuwe engine komt ^^. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Vergeleken met andere spellen *kuch**kuch* vind ik het echt matig Net dat er iemand over Je scherm heef gekotst, echt totaal geen detail in de omgevingen zoals Battlefield 3. Echt gierig zijn ze bij infinity Ward en treyard. Reageren
vice Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Ik weet niet wat een iOS juist is, maar het lijkt me meer een mobiel platform ding, dus ik vind voor zoiets de graphics nog wel oké eruit zien. Ik heb nog geen Battlefield 3-achtig graphicaal ding gezien op een mobiel of zo. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Net dat er iemand over Je scherm heef gekotst, echt totaal geen detail in de omgevingen zoals Battlefield 3. Echt gierig zijn ze bij infinity Ward en treyard. Zoals al eerder gezegd is, het is een iOS(iPhone, iPad..) spel, net als Black Ops Zombies voor iOS ( ). Ik had ook bedoelt om de grapics van Modern Combat 3 (op het plaatje) te vergelijken met het filmpje, wat allebei op hetzelfde systeem gespeeld kan worden. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Die graphics zijn inderdaad erg slecht, maar daar moet je ook niets van verwachten in CoD. Iedereen is het er wel over eens dat de graphics prut zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.